iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Dixons webwinkel casht wel,levert niet ! (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/102694-dixons-webwinkel-casht-levert-niet.html)

Bulley 27-10-11 22:04

Dixons webwinkel casht wel,levert niet !
 
Pas op met het kopen bij Dixons.nl !!

Op 18.10.2011 een iPad1 64G+ 3G besteld.
Prijs €449 mail gestuurd of dat het nieuwe iPads of refurbished betreft.
Binnen een uur een mail retour > iPads zijn beslist nieuw , verkopen geen refurbished.

Dus oude iPad naar collega en dezelfde dag een iPad besteld.
Levering op 19.10.2011 maar al wat er kwam...geen iPad ,bestelling online bleef ook " in behandeling "
Dus 19.10 gebeld met klantenservice " sorry,iPad is niet op voorraad en komt ook niet meer , deze heeft u ook nooit kunnen bestellen "
Na een moeizaam gesprek de medewerker zover kunnen krijgen om de financiele administratie te bellen om mijn geld terug te krijgen , fout Dixons , toch?
Medewerker belde 10 minuten later terug " gaat morgen mee met de batch" dus geregeld!
Mocht wel met € 15 korting een sleeve aanschaffen....maar niet gedaan.

Helaas, 20.10 geen iPad en geen geld...bestelling nog steeds in behandeling.
Toch maar weer even gebeld , medewerkster vertelde dat degene die mij geholpen had niet bereikbaar was en er ook niets gebeurd was?
Na alweer een moeilijk gesprek mocht ik een iPad 2 aanschaffen met € 50
Korting...toch even € 200 meer omzetten, slim maar bedankt , doe maar niet!
Ook deze medewerkster begreep dat dit toch wel een vervelende fout is en ging haar best doen om te regelen dat het geld meteen retour zou komen " u hoort nog van me" ...

Reageren nergens meer op , niet op rechtsbijstand( mogen pas na 30dgn) , niet op mail...Dixons..Bah

Lullig is dat de iPad nog steeds op voorraad en te bestellen is , vanuit je account gewoon te leveren......

Ondertussen een iPad 64G+3G gekocht bij Dynabyte , net as Dixons van de Bas Group !
Volgens internet van 02.2011 dus tevreden...nu nog het geld van Dixons zien te beuren...


Een gewaarschuwd mens !!!! Besteld niet bij Dixons , kijk internet er maar op na

Stranglem 08-11-11 16:39

Namen noteren en anders persoonlijk langsgaan en kopie afschrift meenemen voor betalingsbewijs.

Bulley 11-11-11 01:01

Ondertussen het geld weer retour ontvangen .
De namen wist ik natuurlijk, maakte ze niets uit en de
Winkels willen/kunnen niets voor je doen.
Optie was naar de Bas Group te gaan maar ook deze reageerde
nergens op....
Triest bedrijf dat Dixons !


Groet , Bulley

coenehv 06-12-11 20:54

Ik heb zelf daar wel een ipad besteld, en de dag daarna netjes ontvangen.

mail.eve 06-12-11 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bulley (Bericht 734540)
Ondertussen het geld weer retour ontvangen .
De namen wist ik natuurlijk, maakte ze niets uit en de
Winkels willen/kunnen niets voor je doen.
Optie was naar de Bas Group te gaan maar ook deze reageerde
nergens op....
Triest bedrijf dat Dixons !


Groet , Bulley

Geld retourneren geld een 30 dagen regeling voor, even de kleine lettertjes lezen de volgende keer. Ik begrijp uiteraard dat het een vervelende ervaring is geweest.

Pimirene 09-12-11 09:44

Webwinkel van d ixons is inderdaad een ramp, voorraden kloppen niet.
Gewoon even de winkel bellen en vrgen of ze iets voo je apart leggen


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:14.