Iphone met andere software discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, een jongen uit mijn klas gaat binnekort 10 iphones kopen (200 euro ) hij zegt dat het uiterlijk hetzelfde is als de normale iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone met andere software
Hey, een jongen uit mijn klas gaat binnekort 10 iphones kopen (200 euro )
hij zegt dat het uiterlijk hetzelfde is als de normale iphone alleen de software anders is dus niet officeel van Apple, weet iemand hier iets meer over en zouden jullie mij advieseren om die iphone te kopen voor 200 euro ? nog een vraag is het mogelijk om bv de neppe iphone software er af te halen en dan de orginele er op zetten ? Killerspons |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik betwijfel het sterk dat die nep iphone
de orginele stuff van appele kan draaie... zo ja dan zijt gij ne dikke gelukzak Grtz |
|
|||
|
|||
hij zegt ook dat het een replica is weet niet wat dat is zal ff zoeken
|
|
||||
|
||||
als het die nepperd is, dan zul je nooit de iphone software kunnen draaien, want de hardware lijkt er totaal niet op!
Voor de rest is € 200 voor die imitatie nog veel. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 met T-Mobile Software? | JohnnyGui | Odido (T-Mobile) | 12 | 20-03-11 21:07 |
iPhone: Iphone 2 met software 1.1.4 | Tqam | Jailbreak | 3 | 18-12-10 00:31 |
iphone activeren met de oude software | robindinho | Archief | 1 | 26-08-10 09:54 |
met de Ping Appgratis sms-en met andere iPhone gebruikers? | nouska1976 | Archief | 3 | 08-10-09 11:18 |
|
|