//

TNT is mijn phone 4S kwijt, Apple doet moeilijk

TNT is mijn phone 4S kwijt, Apple doet moeilijk discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Ik zet hier mijn probleem omdat ik benieuwd ben of er mensen zijn die mij kunnen helpen om te kijken of ik het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-01-12, 14:01
DeanW DeanW is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Roermond
Berichten: 7
Exclamation TNT is mijn phone 4S kwijt, Apple doet moeilijk

Hallo Allemaal,

Ik zet hier mijn probleem omdat ik benieuwd ben of er mensen zijn die mij kunnen helpen om te kijken of ik het probleem op een andere manier moet oplossen dan dat ik dat nu doe.

Het zit als volgt.

Op 20 december heb ik mijn Iphone 4S besteld bij de online apple store.

Op 29 december zou mijn iphone aankomen.
Helaas heeft TNT geen service dat ze kunnen aangeven op welke tijd ze komen bezorgen. Dus op het moment dat de bezorger kwam was ik er helaas niet.
Ik heb toen ik thuis kwam gelijk een nieuwe afspraak voor de dag erna.

Op 30 december heb ik dus de hele dag thuis gewacht op mijn iphone, omdat ik niet wou dat ik hem nogmaals zou mislopen.
Rond 5 uur keek ik op de apple site waar je de bestelling kan volgen waar stond dat het pakketje bezorgt was bij ene Paul V.

Ik heb natuurlijk direct gebeld naar TNT, na lang in de wacht te staan en 3 keer mij verhaal doen, word mij dan eindelijk verteld dat ze mijn iphone per ongeluk terug naar apple hebben gestuurd en dat ik met apple contact op moest nemen.

Dit heb ik ook gelijk gedaan, de belgische apple medewerker verzekerde mij dat hij het ging regelen. na een half uur kreeg ik een mail met het verzoek naar een speciaal nummer van TNT te bellen om een nieuwe afspraak te maken. Ik kreeg weer een belgsche meneer aan te telefoon en heb een afspraak gemaakt voor maandag 2 januari.

Maandag 2 januari zit ik weer de hele dag te wachten, om 5 uur nog steeds geen iphone. Ik heb nogmaals gebeld met TNT echter was er bij hun niks bekend over een herzending.
Ik bel dus weer met Apple en ook bij hun is niks bekend over een herzending.
Ik krijg na een half uur een Apple mederwerker aan de telefoon die mij beloofd dat mijn iphone morgen word bezorgt.

Dinsdag 3 januari weer heledag niks, en ik besluit om 3 uur weer met Apple te bellen. Weer weet niemand van iets af en moet het verhaal weer uitleggen.
Ik heb nu ook gevraagt met wie ik heb gesproken en of ze mij een mail kon sturen.
Ik heb wel de indruk dat zij er mee bezig is, maar er is nog geen vooruitgang.
Wel blijkt dat TNT het pakketje heeft terug gestuurd naar het sorteer cetrum en niet naar Apple.

Inmiddels is het woensdag en nog geen nieuws. het probleem is dat ik maandag weer begin met werken na 2 weken vakantie en dus fultime niet thuis ben.

Ik heb een rechtsbijstand verzekering en zit er aan te denken om hun in te schakelen, zeker omdat ik al voor minstens 30 euro heb verbeld naar alle klantenservice. en alle dagen die ik verplicht thuis moet zitten om te wachten.

Verder wil ik een klacht indienen bij TNT maar ik kan nergens vinden waar ik dit doe. Bij post NL kan dit wel maar het gaat hier om TNT express.

Graag jullie kijk op het probleem en wat ik het beste kan doen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-01-12, 14:29
Obbiie Obbiie is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 17
Standaard

Over het probleem met betrekking tot de belkosten en de gang van zaken bij zowel Apple en TNT express kan ik helaas niet helpen. Maar misschien een handige tip voor het bezorgen van je telefoon; Laat je telefoon naar je werkadres brengen (als dit mogelijk is natuurlijk) Ik heb het ook gedaan en bij mij werkte het perfect!

Succes!
  #3  
Oud 04-01-12, 14:51
steelfighter steelfighter is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 76
Standaard

als je met creditcard hebt besteld kun je de betaling betwisten en moet de verkoper bewijzen dat het produkt werkelijk geleverd is. Ook hebben sommige kaarten (AMEX) een aankoopverzekering, waarbij je direkt je geld terug krijgt. Het is dus de vraag hoe je de betaling hebt geregeld, rechtsbijstand wordt een welles-nietes verhaal en zal lang duren
  #4  
Oud 05-01-12, 18:08
DeanW DeanW is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Roermond
Berichten: 7
Standaard

Nou Apple heeft het probleem opgelost, ondanks dat het een fout van TNT was.
Ze hebben mij een nieuwe iPhone gestuurd en ter compensatie 50 euro korting.
  #5  
Oud 05-01-12, 18:13
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeanW Bekijk bericht
Nou Apple heeft het probleem opgelost, ondanks dat het een fout van TNT was.
Ze hebben mij een nieuwe iPhone gestuurd en ter compensatie 50 euro korting.
Proficiat Maar dan is de titel van dit topic, "......Apple doet moeilijk", niet helemaal correct
  #6  
Oud 05-01-12, 18:23
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Snel een slotje dan maar...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Discussie gesloten

Labels
apple, iphone4s, kwijt, probleem, tntexpress



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple logo, I-phone doet niets meer. Coolen iPhone algemeen 1 04-05-11 16:42
Mijn I phone doet helemaal niets meer. Aswin iPhone algemeen 1 05-12-09 18:34
Itunes doet moeilijk na unlock. 3GSCHRIS Archief 5 24-11-09 12:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:29.