//

ipaylater

ipaylater discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben van plan om toch weer naar de iphone terug te gaan. Ik heb op dit moment een 2 jarig abonnement bij Vodafone maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-02-12, 16:10
walberg walberg is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Diemen
Berichten: 64
Standaard ipaylater

Ik ben van plan om toch weer naar de iphone terug te gaan. Ik heb op dit moment een 2 jarig abonnement bij Vodafone maar mijn HTC Desire is stuk gegaan ik ik was niet van plan hem te laten repareren. Op dit moment heb ik maar even een blackberry 9700 in combinatie met een playbook in gebruik maar dat is ook niet echt super.
Eigenlijk wil ik dus een iphone gewoon los kopen. Ik zag dat de Apple store deze voor 600 euro heeft? heel vreemd als ik het lijstje hier op de iphoneclub zie staan met bedrijven die hem zo rond 660 verkopen.
Ik zag iets staan van Ipaylater, dat is dus alleen voor de apple stores maar nu is mijn vraag of iemand hier wat meer van weet: is het echt zonder abonnement (daar voorheen Apple abonnementen verplicht stelde) Een tweede abonnement van ca 55 euro is voor mij niet interessant omdat ik maar heel weinig bel.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-03-12, 20:24
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ipaylater is volgens mij alleen voor imacs en mac books enzo
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:56.