//

Meer dan 5 iPhones kopen?

Meer dan 5 iPhones kopen? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals de meeste van jullie weten is er in de USA een maximum aantal iPhones die iemand kan kopen (was eerst 2/3 is nu 5). ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-04-08, 01:19
MacLover23 MacLover23 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 21
Standaard Meer dan 5 iPhones kopen?

Zoals de meeste van jullie weten is er in de USA een maximum aantal iPhones die iemand kan kopen (was eerst 2/3 is nu 5). Ik vraag me af hoe sommige retailers dit omzeilen? Ik zie af en toe mensen met een voorraad van 30 ofzo en ben best wel benieuwd hoe deze hieraan komen.

Ik wil namelijk voor een groep mensen iPhones bestellen (vrienden en kennissen) en ik heb een kennis in Amerika die het dan in orde kan maken.

Heeft iemand een idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-04-08, 11:27
Farilas Farilas is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 31
Standaard

meerdere CC´s
Of ook via AT&T store kopen
Vrienden met CC's laten bestellen

en vaak hebben ze een contactpersoon in het desbetreffende land
  #3  
Oud 16-04-08, 11:45
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Zo moeilijk is het niet lijkt me, als je voor meerdere mensen wilt bestellen, dan beschik je waarschijnlijk ook over meerdere CC's en bestel er toch gewoon 5 per CC op een andere naam, maar op het zelfde adres.
Dan kan die kennis van je alles gewoon doorsturen!
  #4  
Oud 18-04-08, 20:41
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Modbreak:
soCool, verkopen kan bij "Te Koop Aangeboden" rubriek en niet hier. Ook geen verkoop praatjes dus

Offtopic reacties verwijderd

  #5  
Oud 19-04-08, 14:25
Sosnic Sosnic is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 2
Standaard uitverkocht?

Net uit NYC terug met een 16gb. Ze gaan nog steeds als warme broodjes. Zowel op 5th avenue als andere apple stores aanvankelijk geen iphone te krijgen. Personeel doet geen toezegging hoe laat de volgende dag de levering binnenkomt maar met een belletje vroeg in de ochtend en snel naar de winkel. Wat een heerlijk apparaat.
  #6  
Oud 23-04-08, 20:25
digital8 digital8 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 9
Standaard

Als je een business account hebt mij Apple is er geen limiet op het aantal iPhone's wat je kan inkopen.
  #7  
Oud 24-04-08, 17:36
etienne's schermafbeelding
etienne etienne is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door digital8 Bekijk bericht
Als je een business account hebt mij Apple is er geen limiet op het aantal iPhone's wat je kan inkopen.
Hoe kom je aan zo een business account?
  #8  
Oud 24-04-08, 17:41
digital8 digital8 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 9
Standaard

Contact opnemen met Apple en zeggen dat je een Business Account wil zonder limiet aan iPhone's. Dan vragen ze wat de reden is dat je geen limiet wil. Dan kom je met een mooi verhaal over promotie items & personeel. Dan willen ze (tenminste zo was het bij mij) alle gegevens van je bedrijf, inschrijving, VAT nummer,etc. Ze sturen je vervolgens een overeenkomst waar je moet tekenen dat jouw bedrijf ze niet unlocked,enz (staat trouwens niks in de overeenkomst over doorverkoop).

Simpel & geen gezeur meer.
  #9  
Oud 24-04-08, 20:17
etienne's schermafbeelding
etienne etienne is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door digital8 Bekijk bericht
Contact opnemen met Apple en zeggen dat je een Business Account wil zonder limiet aan iPhone's. Dan vragen ze wat de reden is dat je geen limiet wil. Dan kom je met een mooi verhaal over promotie items & personeel. Dan willen ze (tenminste zo was het bij mij) alle gegevens van je bedrijf, inschrijving, VAT nummer,etc. Ze sturen je vervolgens een overeenkomst waar je moet tekenen dat jouw bedrijf ze niet unlocked,enz (staat trouwens niks in de overeenkomst over doorverkoop).

Simpel & geen gezeur meer.
Zeer mooi maar ik heb geen VAT nr
  #10  
Oud 24-04-08, 20:46
digital8 digital8 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 9
Standaard

sorry, vat nummer = btw nummer.

voor een business account is natuurlijk de voorwaarde dat je een bedrijf bent, en je kan ze voor europa eigenlijk alleen met een engelse onderneming inkopen, aangezien je iPhones zakelijk niet uit de VS mag halen ivm paralelle import regulaties.
  #11  
Oud 24-04-08, 21:11
etienne's schermafbeelding
etienne etienne is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door digital8 Bekijk bericht
sorry, vat nummer = btw nummer.

voor een business account is natuurlijk de voorwaarde dat je een bedrijf bent, en je kan ze voor europa eigenlijk alleen met een engelse onderneming inkopen, aangezien je iPhones zakelijk niet uit de VS mag halen ivm paralelle import regulaties.
De deur is blijkbaar goed dichtgespijkerd
  #12  
Oud 25-04-08, 01:04
digital8 digital8 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 9
Standaard

Die deur was al dicht voordat Apple zijn deuren openden . Voor meer informatie over deze regulaties: Parallel import - Wikipedia, the free encyclopedia.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Onder 2.0, mag je dan meer dan 1000 contacten hebben? rrustema iPhone algemeen 2 12-07-08 18:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:02.