iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   choseiphone , betrouwbare manier voor iphones? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/11392-choseiphone-betrouwbare-manier-voor-iphones.html)

voltje 17-04-08 10:36

choseiphone , betrouwbare manier voor iphones?
 
Iemand ervaring met Chose iPhone - Buy Unlocked Apple iPhone, iPhone 8GB, iPhone 4GB, iPhone 16GB, Apple iPhone Price, Unlock iPhone
Ziet er goedkoop uit, maar is dat wel betrouwbaar ?
Bedankt!

macfreaker 17-04-08 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door voltje (Bericht 99828)
Iemand ervaring met Chose iPhone - Buy Unlocked Apple iPhone, iPhone 8GB, iPhone 4GB, iPhone 16GB, Apple iPhone Price, Unlock iPhoneZiet er goedkoop uit, maar is dat wel betrouwbaar ?
Bedankt!

Zijn toch normale prijzen voor een unlocked iphone. En betalen via visa. Ik denk dat dit wel zal te vertrouwen zijn. Een vriend heeft een iphone gekocht op ipmartdotcom (china) en heeft deze na een paar dagen toch gekregen.

caatje 17-04-08 10:47

Ziet er inderdaad wel mooi uit, maar ik ben toch altijd wat wantrouwend als het goedkoop lijkt.
Komen wel uit US, dus wel eventueel bij de douane btw en invoerrechten betalen.
Vind het wel raar dat je nergens een gewoon adres van die club kunt vinden op de site, alleen contact per email.

thatonealex 17-04-08 11:30

Je loopt wel het risico invoer rechten te betalen

voltje 17-04-08 12:05

Dat is niet erg.
Het is de apple store prijs dusja ...
Maar ik zou mensen willen horen die er ervaring mee hebben.. :(
toch bedankt

Grample 17-04-08 12:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door voltje (Bericht 99878)
Dat is niet erg. Het is de apple store prijs dusja ...

Uhu...

8GB - $560.52
16GB - $670.83

Reken daar maar de BTW (19%) en verzendkosten (€63) erbij die je hier verplicht moet betalen dan kom je uit op meer dan 450 euro gok ik. Kan je beter hier in Nederland voor 400 euro bij een betrouwbaar iemand kopen.

voltje 17-04-08 12:27

huh?

prijs = Price: 254.02€
+ btw en verzend kosten kom je niet aan 450 hoor.
Maar het is spot goedkoop, drm dat ik eerst eens wil horen of er mensen zijn die daar een ihpone van hebben.

Grample 17-04-08 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door voltje (Bericht 99895)
huh?

prijs = Price: 254.02€
+ btw en verzend kosten kom je niet aan 450 hoor.
Maar het is spot goedkoop, drm dat ik eerst eens wil horen of er mensen zijn die daar een ihpone van hebben.

Je moet wel bij iPhone kijken en niet bij iPod Touch ;)

http://tweakers.net/ext/f/sZLBOJNDML...msqYo/full.jpg

voltje 17-04-08 12:40

Ok :|
het was iemand van men klas die me de site gaf en zei dat de "none unlocked versie "die was van 254€ dus heb er niet op gelet.
Ok laat maar dan. Heb een site waar het kan voor 303€ zonder taxen. (met taxen wat meer dus)
en die site weet ik dat betrouwbaar is.
Toch bedank!!

cigerim 17-04-08 12:58

en welke site is het?

Grample 17-04-08 13:12

Deel je informatie met ons zou ik zeggen anders kom je wellicht volgende week klagen dat je opgelicht bent ;)

soCool 17-04-08 21:50

Ben het met Grample eens. Leg er een paar tientjes bij en koop het van een Nederlander, heb je die paar tientjes niet dan moet je jezelf afvragen of je uberhaubt wel het geld voor een iPhone hebt.

WILFRIED11 13-08-08 17:28

aankoop ihphone
 
ik heb bij choseiphone een iphone gekocht met verzendkosten bij was dat 404 euro maar bij aankomst moest ik 125 euro invoertax betalen bij de pakjes dienst
ik besloot dan maar om deze stante pede terug naar afzender te sturen en die hebben mij beloofd om mijn volledig terug te betalen
ik wacht ondertussen na 15 emails en 9 weken nog altijd op mijn 404 euro

heeft iemand een telefoon nummer van choseiphone dan kan ik ze daar ne keer goed op hun plaats zetten
zijn er nog van deze klachten ???
wilfried uit >Asse

Annebet 13-08-08 18:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door voltje (Bericht 99900)
Heb een site waar het kan voor 303€ zonder taxen. (met taxen wat meer dus) en die site weet ik dat betrouwbaar is.

zou je willen laten welke site? :)

x

FiXeR 13-08-08 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WILFRIED11 (Bericht 168453)
ik heb bij choseiphone een iphone gekocht met verzendkosten bij was dat 404 euro maar bij aankomst moest ik 125 euro invoertax betalen bij de pakjes dienst
ik besloot dan maar om deze stante pede terug naar afzender te sturen en die hebben mij beloofd om mijn volledig terug te betalen
ik wacht ondertussen na 15 emails en 9 weken nog altijd op mijn 404 euro

heeft iemand een telefoon nummer van choseiphone dan kan ik ze daar ne keer goed op hun plaats zetten
zijn er nog van deze klachten ???
wilfried uit >Asse

Dat is je eigen domme fout. Je weet dat je iets moet gaan betalen als hij door de douane komt. Daarop kun je iets niet weigeren en staan ze volstrekt in hun recht om de iPhone niet te accepteren. Je kunt de verzendkosten + porto kosten opnieuw betalen zodat zij hem opnieuw naar je opsturen. Je hebt tenslotte een rechtsgeldige overeenkomst gesloten met choseiphone.

Niet erg netjes van je.

forum.bericht 13-08-08 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WILFRIED11 (Bericht 168453)
ik heb bij choseiphone een iphone gekocht met verzendkosten bij was dat 404 euro maar bij aankomst moest ik 125 euro invoertax betalen bij de pakjes dienst
ik besloot dan maar om deze stante pede terug naar afzender te sturen en die hebben mij beloofd om mijn volledig terug te betalen
ik wacht ondertussen na 15 emails en 9 weken nog altijd op mijn 404 euro
heeft iemand een telefoon nummer van choseiphone dan kan ik ze daar ne keer goed op hun plaats zetten
zijn er nog van deze klachten ???
wilfried uit >Asse

Was erg voorspelbaar. En als ze al iets terugbetalen dan kun je verzekerd zijn dat ze de transportkosten in mindering brengen.

Dat jij BTW moet betalen daar heeft de verkoper geen boodschap aan. Die discussie moet je met ene Wouter B. aangaan (tel. nummer even zoeken op Google). En dat had je gewoon kunnen weten!

Riphone80 10-06-09 22:16

Choseiphone
 
ik heb anderhalf jaar mijn iphone daar gekocht en ging allemaal erg goed. In 1 week verstuurd, maar helaas bijna 3 weken duurde het van schiphol naar thuis. Douane deed redelijk moeilijk omdat de papieren niet volledig waren. dus kostte wat langer wachten, maar alles viel mee. Totaal kwam er nog 90 euro bij (320.+90) en de dollar stond goed toen in feb 2008:-)

de site is/was betrouwbaar.:)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:34.