//

iPhone kopen bij GSMstunter

iPhone kopen bij GSMstunter discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Er is een geweldig pakket bij GSMstunter. Maar ik wil weten, heeft dit de laatste firmware? (dus 1.4 als ik het goed heb) en is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-04-08, 10:33
UnXpected UnXpected is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 11
Standaard iPhone kopen bij GSMstunter

Er is een geweldig pakket bij GSMstunter. Maar ik wil weten, heeft dit de laatste firmware? (dus 1.4 als ik het goed heb) en is ie simlock vrij? En is het een versie met NL taal of Engels?
Iemand ook nog aanmerkingen op dit pakket of tips? Die zou ik graag willen horen want het is een hoop geld. Hier de link klik
Alvast bedankt! (dus zitten er addertjes onder het gras?)

Als jullie een betere (of goedkopere xD) aanbeveling hebben wil ik het graag horen.

Laatst gewijzigd door iCulture; 04-05-08 om 22:49. Reden: Leuk geprobeerd, maar hier niet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-04-08, 13:31
Abu's schermafbeelding
Abu Abu is offline
• iOS 7.0.4
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 289
Standaard

Dan kan je beter een los toestel kopen bij iemand hier op het forum en er een 1-jarig sim only abbo bij nemen want in totaal ben je hiervoor €569 voor kwijt. Voor een 8GB op het forum betaal je ongeveer €400. Plus een 1-jarig sim-only abbo, want anders zit je aan een 2-jarig abbo vast.

Laatst gewijzigd door Abu; 20-04-08 om 13:38.
  #3  
Oud 20-04-08, 13:45
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Waarom bel je ze niet op ? Dan kan je al je vragen stellen en weet je gelijk of het vertrouwd is.

En goedkopere oplossing ? Los toestel kopen met Sim only = altijd goedkoper zoals Abu al zei.
  #4  
Oud 20-04-08, 13:49
UnXpected UnXpected is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 11
Standaard

Oh dat klinkt ook wel aanlokkelijk. Ik vond het bij GSMstunter al goedkoop (na verhouding dan xD) maar bijv. een sim only abbo van 5.95x12(maanden)= 71.40 euro. En hier op het forum zijn zelfs 16gb versies voor 'maar' 500 euro dus dan valt dat nog mee. Bedankt voor de tip jongens. Maar zijn die phones hier op het forum gewoon compleet nieuw dan?
  #5  
Oud 20-04-08, 14:19
mlam mlam is offline
• iOS 1.0.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 242
Standaard

In 8/10 gevallen wel..staat meestal ook vermeld bij de adv.
  #6  
Oud 20-04-08, 14:21
UnXpected UnXpected is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 11
Standaard

Heb al contact gehad met Grample dus komt goed. Bedankt allemaal en waarschijnlijk ben ik zo snel mogelijk ook bezitter van een iPhone
  #7  
Oud 04-05-08, 16:03
Jazar Jazar is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 4
Standaard

In principe is het toch niet zo'n heel slechte aanbieding.
24x25=600,- voor een 400,- iPhone met een abbo + internet.

Mja, met simonly werkt natuurlijk wel makkelijker (geen duurbetaalde minuten :+)

Maar je hebt nu al een betere oplossing gevonden?
  #8  
Oud 04-05-08, 19:59
UnXpected UnXpected is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 11
Standaard

Ja gewoon via dit forum er eentje bestellen van Grample en dan gewoon een sim only abbo nemen. (alleen moet ik hem nog wel bestellen -> geldprobleempjes).
  #9  
Oud 07-05-08, 22:23
Flipbitches Flipbitches is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 1
Standaard

iphone van gsm stunter draait firmware 1.1.4.. mocht je het nog willen weten.. krijg nog te horen welke software methode ze hebben gebruikt om het toestel te unlocken.

hebben iliberty+ gebruikt en hebben de bootloader gedowngrade naar 3.9 FB..

Laatst gewijzigd door Flipbitches; 08-05-08 om 13:52.
  #10  
Oud 15-05-08, 13:26
Appelsap's schermafbeelding
Appelsap Appelsap is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 74
Standaard

Ik heb vandaag zelf een iPhone 8GB besteld bij GSMstunter.nl, dit kost mij voor een Hi30 abonnement 30 euro per maand voor 225 belminuten. Hierbij heb ik voor 9,95euro per maand eindeloos internet erbij genomen en voor 9,95euro onbeperkt sms-en. Verder zijn er geen kosten voor verzending of voor de telefoon en zijn er geen cashback mogelijkheden waarmee zij in het verleden problemen hebben gehad.

Voor de mensen die nu zeggen dat het goedkoper is om er eentje via het forum te kopen en hier vervolgens een sim-only abonnement bij te nemen; ik neem jullie advies ten harte, maar ik blijf een student die niet in 1 keer zoveel geld kan ophoesten en het liefst zo per maand rondkom.

Ik heb dus voor 49,90 euro per maand een iPhone 8GB met iLiberty+ geunloacked/gejailbraked en heeft firmware 1.1.4 en bootloader 3.9FB met 225 belminuten per maand, onbeperkt aantal sms-jes en eindeloos mobiel internet bij Hi.

Ik ben een tevreden student die over 3 dagen hoogstwaarschijnlijk zijn pakketje in ontvangst mag nemen
  #11  
Oud 15-05-08, 13:38
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Appelsap Bekijk bericht
Ik heb vandaag zelf een iPhone 8GB besteld bij GSMstunter.nl, dit kost mij voor een Hi30 abonnement 30 euro per maand voor 225 belminuten. Hierbij heb ik voor 9,95euro per maand eindeloos internet erbij genomen en voor 9,95euro onbeperkt sms-en. Verder zijn er geen kosten voor verzending of voor de telefoon en zijn er geen cashback mogelijkheden waarmee zij in het verleden problemen hebben gehad.

Voor de mensen die nu zeggen dat het goedkoper is om er eentje via het forum te kopen en hier vervolgens een sim-only abonnement bij te nemen; ik neem jullie advies ten harte, maar ik blijf een student die niet in 1 keer zoveel geld kan ophoesten en het liefst zo per maand rondkom.

Ik heb dus voor 49,90 euro per maand een iPhone 8GB met iLiberty+ geunloacked/gejailbraked en heeft firmware 1.1.4 en bootloader 3.9FB met 225 belminuten per maand, onbeperkt aantal sms-jes en eindeloos mobiel internet bij Hi.

Ik ben een tevreden student die over 3 dagen hoogstwaarschijnlijk zijn pakketje in ontvangst mag nemen
Lijkt mij als Belg een leuke deal !
  #12  
Oud 18-05-08, 16:52
Ronn Ronn is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 17
Standaard gsmstunter

In de advertentie van gsmstunter wordt er gesproken over geen garantie en geen mogelijkheid om te updaten.

Bij mij gaan er nu allerlei alarmen af als ik dat lees.

Waarom geen garantie en waarom geen mogelijkheid om op te daten !

Wie kan me dat vertellen ??

Greetz, Ronn
  #13  
Oud 18-05-08, 16:56
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

omdat het geimporteerde toestelen zijn en dan je garantie wegvalt(zijn niet geactieveerd in de usa/at&t),en zijn gejailbreakt & unlockt wat niet mag van Apple!
momenteel kan je niet hoger updaten dan 1.1.4 omdat er nog (officieel) geen hogere firmware is om te upgraden
  #14  
Oud 18-05-08, 16:59
Ronn Ronn is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 17
Standaard

Dus als er iets mee is, dan heb ik domweg pech ??
  #15  
Oud 18-05-08, 17:25
soCool's schermafbeelding
soCool soCool is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Flevoland
Berichten: 520
Standaard

Nee, GSMStunter is verplicht garantie aan jou te geven.
Om de telefoon in Nederland te gebruiken moet de telefoon geunlocked worden en dat mag niet van Apple. Daarom probeerd GSMStunter onder hun garantie verplichting onderuit te komen, simpel weg omdat ze fout bezig zijn.
__________________
Are you ready for this!
  #16  
Oud 18-05-08, 17:46
Ronn Ronn is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 17
Standaard

Thx !

Dus wat gsmstunter wil is illegaal, en daar moet ik niks van hebben, ze willen wel de inkomsten ,maar niet de verplichtingen als ondermening zijnde.

Ik wacht wel tot ze legaal in NL te krijgen zijn waar ik Wel garantie op krijg en die ik Wel kan updaten.

Beste forumbezoekers, leer hiervan !!

Greetz Ronn.
  #17  
Oud 19-05-08, 15:12
Appelsap's schermafbeelding
Appelsap Appelsap is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 74
Standaard

Ronn,

Het is wel degelijk mogelijk om de telefoon te updaten, dit moet je echter niet via iTunes doen maar via andere wegen zoals aangegeven staan op de Wiki van Iphoneclub.

Het moeten wachten totdat de telefoon legaal in NL te koop is, is inderdaad een optie, maar voor sommige mensen is het wachten nou eenmaal een moeilijk ding en hebben zij liever de telefoon al eerder in hun handen.

Ik heb binnen 24uur de telefoon in ontvangst mogen nemen en het werkt als een zonnetje!
  #18  
Oud 02-10-10, 16:35
jayjay jayjay is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 135
Standaard

iPhone 4 aanbieding?? GSMstunter.nl - Ook de zakelijke GSM prijsstunter - leverancier van alle bekende merken gsm’s en simonly’s
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) woca Koopinformatie België 6 25-09-10 01:19
iPhone niet kopen bij BelCompany! heartburn Koopinformatie Nederland 6 24-08-10 18:05
iPhone 4 kopen bij T-Mobile? thomassen39 Koopinformatie Nederland 16 31-07-10 19:38
vragen bij Iphone 3G kopen in Amerika Xear Archief 1 12-06-09 03:38
iPhone kopen bij een particulier? Thirteen Archief 10 02-11-07 16:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:40.