iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   de laatste vragen voordat ik hem koop. (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/11758-de-laatste-vragen-voordat-koop.html)

borgqueenx 22-04-08 22:09

de laatste vragen voordat ik hem koop.
 
goed, ik moet nog weten:
-het toetsenbord lijkt me wat klein, typt het fijn en makkelijk met 2 vingers?
-updaten kan makkelijk en is niet gevaarlijk?(tijd maakt me niet uit)
-als ik hem heb gejailbreaked, wat moet ik dan doen om eigen spul erop te zetten?
-moet ik aan installer.app zelf servers ofzo toevoegen? of staat al het third party spul er al op 1 lijst?
-ik koop een sealed uk versie. hoe te updaten, dan jailbreaken, en dan simlock vrij te maken+nl taal? (makkelijkste manier)

jeremy14 22-04-08 22:17

- toetsenbord = is gewoon normaal is goed te gebruiken.
- updaten kan gevaarlijk zijn maar gebeurt maar 1 op de 100 keer ofso dat iets misgaat.
- hoe bedoel je eigen spul?
- zelf sources toevoegen maar sommige staan er al op.
met winpwn, iliberty+, ziphone kies maar uit

Eric Cartman 22-04-08 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx (Bericht 102829)
goed, ik moet nog weten:
-het toetsenbord lijkt me wat klein, typt het fijn en makkelijk met 2 vingers?
-updaten kan makkelijk en is niet gevaarlijk?(tijd maakt me niet uit)
-als ik hem heb gejailbreaked, wat moet ik dan doen om eigen spul erop te zetten?
-moet ik aan installer.app zelf servers ofzo toevoegen? of staat al het third party spul er al op 1 lijst?
-ik koop een sealed uk versie. hoe te updaten, dan jailbreaken, en dan simlock vrij te maken+nl taal? (makkelijkste manier)

- Oefenen, elk toetsenbord is anders. Is misschien wat klein maar je went eraan :)
- Updaten gaat makkelijk en snel, MAAR doe dit pas als er een goedwerkende unlock beschikbaar is. Unlocken kost 10 min ofzo. hooguit.
- Ehm installer.app ;)
- Alles staat in een lijst, om te installeren alleen internet nodig, downloaden en installeren gaat dan vanzelf :)
- iLiberty+ kan je goed mee unlocken ed. Via installer.app kan je vervolgens NL T9 en taal installeren.

Kijk anders nog hier iPhone gekocht - wat nu? (handleiding voor beginners) » Nieuws » iPhoneclub.nl

borgqueenx 22-04-08 22:40

bedankt Eric voor die link! :)
hoe kan ik eigenlijk een firmware upgrade doen? ergens in itunes ofzow?

ArB 22-04-08 22:43

Updates installeer je altijd via itunes. Een andere manier is er niet.

minosvdb 23-04-08 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 102854)
Updates installeer je altijd via itunes. Een andere manier is er niet.

Ik heb al wel op verschillende plaatsen gelezen dat je GÉÉN update mag doen via iTunes omdat hij dan naar de kl*ten kan zijn! Klopt dit dan niet? Of mis ik hier iets? :confused:

Graag deskundig antwoord want mijn iPhone is onderweg :p.

iPhoners... keep up the good work ;)

ArB 23-04-08 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door minosvdb (Bericht 103336)
Ik heb al wel op verschillende plaatsen gelezen dat je GÉÉN update mag doen via iTunes omdat hij dan naar de kl*ten kan zijn! Klopt dit dan niet? Of mis ik hier iets? :confused:

Graag deskundig antwoord want mijn iPhone is onderweg :p.

iPhoners... keep up the good work ;)

Oude informatie. Je kunt probleemloos naar de laatste versie via itunes. ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:39.