//

Wel of geen iPhone 3GS aanschaffen?

Wel of geen iPhone 3GS aanschaffen? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Op dit moment heb ik een oude mobiele telefoon, maar ik overweeg de overstap te maken naar een smartphone. Enige weken geleden hebben wij een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-06-12, 13:25
AMZDC AMZDC is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 1
Question Wel of geen iPhone 3GS aanschaffen?

Op dit moment heb ik een oude mobiele telefoon, maar ik overweeg de overstap te maken naar een smartphone.

Enige weken geleden hebben wij een Mac Book Pro gekocht, dus mijn voorkeur gaat uit naar een iPhone. Nu moet ik heel eerlijk toegeven dat ik 4 en de 4S gewoonweg te duur vind. Vooral ook omdat ik totaal geen ervaring heb met een smartphone en dus niet weet of het toegevoegde waarde voor me heeft.

Ik verwacht namelijk het volgende te gaan doen met mijn smartphone: bellen, sms-en (of iets soortgelijks, namelijk via what's app bijv.), e-mail lezen, soms wat opzoeken op internet, misschien een keertje een foto maken, bepaalde app's toevoegen ... Kortom: volgens mij totaal geen spannende dingen (?)

Via mijn huidige provider heb ik nu een aanbod gekregen waarin ook de iPhone 3GS 8GB wordt aangeboden. Ik heb hier wel oren naar. Juist omdat de iPhone gesynchroniseerd kan worden via mijn Mac Book Pro. Ik heb namelijk begrepen dat dit handig is (al weet ik op dit moment nog niet waarom ... dus misschien kan iemand mij dat ook meteen uitleggen ...?)

Maar wat ik nu eigenlijk heel graag wil weten is het volgende: Is het in mijn geval een goede keus om voor deze 3GS te kiezen (als je kijkt naar de zaken die ik met mijn smartphone wil gaan doen), of kan ik beter voor datzelfde geld een Sony Ericsson Experia Ray of een Nokia Lumia 710 kan kopen, omdat de iPhone 3GS al een oud model is?

Ik hoor heel graag wat jullie er van vinden en waarom ...

Alvast bedankt voor jullie hulp!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-07-12, 12:24
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

De 3Gs is op zich een prima model. Het probleem is dat deze een beetje aan het eind van zijn cylcus zit. Dat wil zeggen dat je deze herfst een uitgeklede versie van iOS 6 erop kunt zetten en dat het daarna wel is gebeurd. Dit betekent natuurlijk niet dat je iPhone het daarna niet meer doet, maar er zullen geen nieuwe functies meer op komen. Daar moet je dus wel rekening mee houden.

Ik zou het zeker niet doen ism een twee jarig abonnement.

Je kunt ook eens hier op het forum kijken naar een goede tweedehands.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS (Hi) wel bereikstreepjes maar geen contact Gerardv iPhone algemeen 11 21-06-11 12:52
[3GS] Geen beeld, wél backlight Barzi iPhone algemeen 0 22-08-10 00:44
3GS aanschaffen of wachten tot 4G? Cynt76 Archief 1 31-01-10 20:48
3GS Geen G3 met Vodafone wel MMS homerraas Vodafone 8 14-10-09 16:02
3Gs Simlockvrij of bij T-Mobile aanschaffen? Domo Koopinformatie Nederland 3 19-06-09 18:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:56.