iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Marktplaats advies (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/12432-marktplaats-advies.html)

VLB 06-05-08 09:44

Marktplaats advies
 
ik dacht ik deel even wat met jullie:

Ik zou eerst een Iphone uit VS krijgen maar door de (niet bestaande) voorraad lukt dat waarschijnlijk niet.

Eerst had ik me daarop ingesteld,dus ik had 325,- (prijs bij aangeven douane) gereserveerd voor mijn Iphone.

Nu ik weet dat het uit de VS niet lukt heb ik hier in het forum ook rondgekeken naar gesealde Iphones, Grample is hierin toch wel de goedkoopste met goede service en een prijs van 399,-

Toch dacht ik, laat ik maar eens op Marktplaats kijken.

Natuurlijk hoge prijzen (425+ de meesten, zoals altijd op marktplaats) want je kijkt natuurlijk eerst rond voor welke prijs een Iphone wordt aangeboden voordat je je eigen te koop zet.

Nu las ik hier op het forum over de ervaring van iemand die zijn gesealde iphone op marktplaats had gezet maar geen biedingen boven de 350,- had gekregen.

Dus ik dacht laat ik dat ook eens proberen! heb op 7 Iphones (8gb) die tussen de 400 en 470 euro werden aangeboden zelf 325,- geboden.
en na een week niks horen had ik ineens 4 reacties met het bericht dat ik de iphone kon ophalen!

heb uiteindelijk gekozen voor een UK phone die alleen uit de doos is gehaald om te unlocken en ik ga m morgen ophalen.
Deze was aangeboden voor 425,- . ik heb er dus gewoon 100,- vanaf gekregen!

Ik had mijn eigen prijs wel verhoogd en was bereid om 375,- uit te geven maar dat hoefde dus niet eens.

Het advies hierbij is dus (na dit lange verhaal haha) : hou gewoon vol. 399,- van Grample is ook zeker een goede prijs, maar je kan een Iphone dus ook gewoon (op het dure Marktplaats) vinden voor 325,-

Good luck voor diegenen die nog geen Iphone hebben dus!

ik heb 'm morgen ... :D:D:D

soCool 07-05-08 00:20

Dan heb je waarschijnijk geluk gehad. Nu die korting in de UK afgelopen is kan je zo'n prijs voor een 8GB wel vergeten. Daarnaast heb je die telefoon nog niet, dus je post is misschien iets wat te voorbarig.

JamFish 07-05-08 12:30

Ik ben inderdaad ook benieuwd hoe dit gaat aflopen. 325 vind ik erg weinig... in de VS kost de telefoon 260 Euro, exclusief salestax en kosten om 'm hier te krijgen. In de UK is de prijs zelfs 335 Euro, tenzij de aanbieder kans heeft gezien 'm voor de actieprijs van £169 te krijgen... en dat viel niet mee (ik heb het geprobeerd, geloof me).

Fresh 07-05-08 12:41

Heb je hem al ontvangen VLB?

VLB 07-05-08 14:33

JAZEKER!!!!!!

en ik ben er super blij mee! hij had m door familie laten opsturen vanuit Engeland, die actie van CPW
nieuw in doos hij had m alleen zelf geunlocked

Enige wat er niet bij zat was de headset, die was er niet bijgeleverd zei hij.
Maar wat er wel bij zat was een Nederlandse stekker (echt van Apple, apart) die je op dat ding bij de oplader kan doen.

Prijs was in totaal 325,- ik heb'm zelf bij die jongen opgehaald, enige wat ik nu moet doen is hier op het forum een headsetje scoren, dus totaal zal het 350,- zijn.

toch wel 1 van de goedkoopste (NL) deals hier op het forum volgens mij :D:D

soCool 07-05-08 16:16

Er zit altijd een headset in de doos van een iPhone en geen Nederlandse stekker. Een losse iPhone headset kost wel wat meer dan 25 euro.

JamFish 07-05-08 18:56

Dat is wel raar, dat die headset er niet bij zat. Die zit er zoals socool zegt ALTIJD bij. En die dingen zijn best prijzig. Maar goed, gefeliciteerd met je iPhone! :D

forum.bericht 07-05-08 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door soCool (Bericht 109107)
Een losse iPhone headset kost wel wat meer dan 25 euro.

Kom, kom. 29 euro!

soCool 07-05-08 23:41

Een losse iPod koptelefoon kost in Nederland 29 euro, maar dit is geen iPhone koptelefoon. Specificaties verschillen.

VLB 07-05-08 23:48

nooou

38,95 dan! :

https://www.isupplies.nl/webwinkel/s...adjuqmj76rhb25

ik ben iig verliefd! :D

forum.bericht 08-05-08 10:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VLB (Bericht 109373)
38,95 dan! :L]

ik ben iig verliefd! :D

Omdat je meer moet betalen dan in de eerste de beste Duitse Mediamarkt, T-Mobile, Gravis, webwinkel? Ze komen hier regelmatig langs voor zo'n 25 euro.

VLB 08-05-08 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht (Bericht 109500)
Omdat je meer moet betalen dan in de eerste de beste Duitse Mediamarkt, T-Mobile, Gravis, webwinkel? Ze komen hier regelmatig langs voor zo'n 25 euro.


huh?wat praat je nou weer?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:39.