//

Waarde kapotte iPhone4 32GB

Waarde kapotte iPhone4 32GB discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag mensen, Ik heb een 2 jaar oude iPhone 4 32Gb (Zwart) momenteel, en aangezien mijn abonnement al afgelopen is zit ik er aan te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-09-12, 00:07
EfBee EfBee is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 14
Standaard Waarde kapotte iPhone4 32GB

Dag mensen,

Ik heb een 2 jaar oude iPhone 4 32Gb (Zwart) momenteel, en aangezien mijn abonnement al afgelopen is zit ik er aan te denken om een iPhone 5 te halen.

Nu zit ik echter met het volgende, mijn huidige iPhone is niet meer op z'n mooist om het zo te zeggen. Het glas aan de voor en achterkant is gebroken (touchscreen reageert nog wel prima gelukkig), de homeknop reageert niet altijd even goed, en de lock knop moet je vrij stevig indrukken om te locken.

Ik vraag me nu dus even af wat het handigste is. 'm Zo in de verkoop gooien en hopen op een redelijke prijs. Of eerst alles laten repareren en 'm dan in de verkoop gooien, waardoor je natuurlijk sowieso de reparatiekosten eruit haalt, maar of je meer winst maakt is een tweede...

Anyone?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-09-12, 09:12
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Volgens mij kan je de iPhone beter meteen in de verkoop doen. Als je niet in staat bent om de iPhone zelf te repareren gaan de reparatiekosten veel hoger oplopen dan wat hij nog werkelijk waard is.

Rekenvoorbeeld (repair.iphoneclub.nl)
  • Backcover - €59
  • Homeknop - €59
  • Aan/Uit-schakelaar - €59
  • Scherm - €99
Totaal: €276
Als je het zelf doet kan je hier natuurlijk veel besparen, dit is niet de meest goedkope manier.

De prijzen voor een tweedehands iPhone 4 32GB schommelen tussen €350 en €400, dus dan zou je je kapotte iPhone voor minstens €100 moeten verkopen. Dat lijkt me geen onmogelijke zaak.
  #3  
Oud 14-09-12, 18:14
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Koopinformatie is dit moeilijk te noemen. Dus zeker in het verkeerde forum. De prijzen die je opnoemt zijn dan ook niet reëel. Schermen zijn er al zeker goedkoper. Maar het is steeds wat de gek er voor wil geven.

Topic was daarom ook gesloten maar andere beslissen daar anders over.
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
Reageren

Labels
defect, iphone, kapot, waarde



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone4 32gb error hatiti iPhone algemeen 0 14-04-12 15:42
Waarde nieuwe iPhone 3gs 32gb? quazaya iPhone algemeen 8 07-07-11 18:26
iPhone4 hoe herken je een 16GB/32GB? Gizz iPhone algemeen 15 29-09-10 13:47
waarde Iphone4 na vrijdag DrDecibel Koopinformatie Nederland 21 06-08-10 09:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:55.