iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/124783-iphone-5-apple-store-amsterdam.html)

Roos79 22-10-12 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door saltmu (Bericht 841447)
..en de prutsers van apple gaan morgen waarschijnlijk ipad mini introduceren! Dit is toch knap idiot.. Straks nog meer leveringsachterstand tov vraag. Deze laatste producten zijn laatste variaties van Steve Jobs zijn ontwerp werk denk ik. Daarna moeten ze het zelf doen en dat gaan ze net zo prutsen als de huidige productie...

Joh muts niet vorig jaar liep de 4s gelijk met die nano teroep actie ging ook gewoon prima :d

saltmu 22-10-12 21:47

Of misschien gaat Apple (creatief als altijd) straks lotterijen verkopen voor de producten. Lot İphone 5 voor €10 en lot İpad mini €6. Als je wint mag je naar Apple store gaan en betalen..

gollem 22-10-12 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door saltmu (Bericht 841467)
Of misschien gaat Apple (creatief als altijd) straks lotterijen verkopen voor de producten. Lot İphone 5 voor €10 en lot İpad mini €6. Als je wint mag je naar Apple store gaan en betalen..

misschien houden ze hem wel voor hun zelf. Nou dit is de ipad mini maar niet voor jullie alleen voor ons! :d:d

kleine jan 22-10-12 22:16

of alleen bij hun nieuwe leverancier: ritel.nl
geleverd in orginele witte doos :)

Witje 22-10-12 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan (Bericht 841487)
of alleen bij hun nieuwe leverancier: ritel.nl
geleverd in orginele witte doos :)

Hou toch op met die spam voor je eigen malafide bedrijfje.

kleine jan 22-10-12 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witje (Bericht 841489)
Hou toch op met die spam voor je eigen malafide bedrijfje.

welk malafide bedrijfje?

darkrich 23-10-12 00:32

Hahahaha goeie kleine jan

TomdeBoer 23-10-12 08:57

Ik sta nu voor de Apple store
Heb mijn spaarvarkentje geplunderd en ga eens kijken of ik er 2 op de kop kan tikken

Ik laat jullie het zo weten

iTimvd 23-10-12 08:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TomdeBoer (Bericht 841587)
Ik sta nu voor de Apple store
Heb mijn spaarvarkentje geplunderd en ga eens kijken of ik er 2 op de kop kan tikken

Ik laat jullie het zo weten

Zonder te reserveren? Als het je lukt stop ik er per direct mee dan zoeken ze het maar uit met hun iPhone...

TomdeBoer 23-10-12 09:01

Ik heb niet gereserveerd

Maar heb wel mijn mond en een glimlach bij me.....;-)

Wish me luck

Shockstrut 23-10-12 09:02

Succes, ben erg benieuwd..

iTimvd 23-10-12 09:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TomdeBoer (Bericht 841589)
Ik heb niet gereserveerd

Maar heb wel mijn mond en een glimlach bij me.....;-)


Wish me luck

Nou ben heel erg benieuwd, succes d'r mee

scoop1 23-10-12 09:06

Tjaaa... Afwachten :D

Roos79 23-10-12 09:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iTimvd (Bericht 841588)
Zonder te reserveren? Als het je lukt stop ik er per direct mee dan zoeken ze het maar uit met hun iPhone...

Had jij ook kunnen doen!

TomdeBoer 23-10-12 09:26

Zo dat viel niet mee zeg
Maar gelukt
1 x 16 wit
1 x 32 zwart ( 16's kwamen in de loop van de dag weer maar had geen zin om te wachten)

Begonnen wel dat je moest reserveren maar zei dat dat belachelijk was
Zei dat er vast wel iemand was die gister niet langs is geweest en dat klopte ;-)

Vandaag zou er een flinke hoeveelheid binnen komen

Vriendelijke en deskundige medewerkers trouwens
Kevin heeft mij geholpen

Wat is die mooi he jongens
En wat is die sneeeeeel

gigap4 23-10-12 09:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TomdeBoer (Bericht 841601)
Zo dat viel niet mee zeg
Maar gelukt
1 x 16 wit
1 x 32 zwart ( 16's kwamen in de loop van de dag weer maar had geen zin om te wachten)

Begonnen wel dat je moest reserveren maar zei dat dat belachelijk was
Zei dat er vast wel iemand was die gister niet langs is geweest en dat klopte ;-)

Vandaag zou er een flinke hoeveelheid binnen komen

Vriendelijke en deskundige medewerkers trouwens
Kevin heeft mij geholpen

Wat is die mooi he jongens
En wat is die sneeeeeel

Mijn broek zakt hier echt van af! :eek:

Shockstrut 23-10-12 09:31

Nou inderdaad. Dat hele reserveren kan me nu ook wel gestolen worden.. Want Tom zal vast niet de enige zijn die zo al meerdere iPhones mee heeft gekregen..

gigap4 23-10-12 09:36

Ik kan het eigenlijk niet geloven... Wie zegt dat Tom dit niet op het forum zet om ons zeg maar 'gek' te maken. Weet zeker als ik nu de applestore bel dat er een wachtrij is van ''meer als 8 personen'' waardoor je meer als 40 minuten in de wacht staat. Gister meegemaakt, nadat het bericht van die pallet met iPhones hier was verschenen.

Roos79 23-10-12 09:37

Er zijn volgens mij al meerdere geweest hier die op de bonnefooi zijn gegaan.
Maar de meesten hier vinden vooral t klagen en zeuren leuk en doen dat liever dan langs Amsterdam gaan.

gigap4 23-10-12 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 (Bericht 841608)
Er zijn volgens mij al meerdere geweest hier die op de bonnefooi zijn gegaan.
Maar de meesten hier vinden vooral t klagen en zeuren leuk en doen dat liever dan langs Amsterdam gaan.

Weet niet waar je woont, maar er zijn genoeg mensen die niet in de Randstad wonen! Ik woon 100km van de applestore amsterdam vandaan, dan ga ik niet zonder zekerheid naar Amsterdam toe. En nee, ik vind het klagen en zeuren NIET leuk.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:57.