//

iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam

iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door wil hoe kan dat? ik zie elke dag dat reservering niet mogelijk is voor de iphone in app van de Apple ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #2961  
Oud 05-11-12, 20:55
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wil Bekijk bericht
hoe kan dat? ik zie elke dag dat reservering niet mogelijk is voor de iphone in app van de Apple Store.
Omdat je het via de site zelf moet doen ook dat staat er vermeld althans in t begin wel!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2962  
Oud 05-11-12, 21:00
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wil Bekijk bericht
hoe kan dat? ik zie elke dag dat reservering niet mogelijk is voor de iphone in app van de Apple Store.

via de site alleen:

https://reserve.apple.com/NL/nl_NL/reserve/iPhone/


succes
__________________
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver
  #2963  
Oud 05-11-12, 21:01
Aggiee Aggiee is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 19
Standaard

Ik heb het nu 4 dagen geprobeerd en ook niet vandaag niet raak. Ik ben bang dat ik dan net als velen hier richting de 4 a 5 weken zal gaan aangezien naar mijn idee de mensen die wel zo'n mail binnen krijgen vaak al na één keer reserveren slagen.
__________________
Apple Ipad 2 16GB 3G Zwart
  #2964  
Oud 05-11-12, 21:07
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aggiee Bekijk bericht
Ik heb het nu 4 dagen geprobeerd en ook niet vandaag niet raak. Ik ben bang dat ik dan net als velen hier richting de 4 a 5 weken zal gaan aangezien naar mijn idee de mensen die wel zo'n mail binnen krijgen vaak al na één keer reserveren slagen.
nee man.. wat een onzin.. iedereen maakt even veel kans..
__________________
Wie dit leest is gek.
  #2965  
Oud 05-11-12, 21:09
mrsrossi mrsrossi is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 160
Standaard

IK HEB MAIL eindelijk!
  #2966  
Oud 05-11-12, 21:11
parv parv is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10
Standaard


Weer niks!

Ik vraag me af hoe veel mensen er gemiddeld per dag reserveren. Kan ik aannemen dat deze hoeveelheid met de dag zakt? De kans op een mailtje hoort dan wel elke dag groter te worden.

Met deze gedachte morgen dan maar weer reserveren en hopen!


En gefeliciteerd, mrsrossi!

Welke versie en kleur als ik vragen mag?
  #2967  
Oud 05-11-12, 21:14
mrsrossi mrsrossi is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 160
Standaard

16gb zwart! had om 20:56 mail
  #2968  
Oud 05-11-12, 21:20
Aggiee Aggiee is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan Bekijk bericht
nee man.. wat een onzin.. iedereen maakt even veel kans..
Dat begrijp ik ook wel kleine jan. Ik bedoel er meer mee te zeggen dat ik niet bij dat rijtje forumleden hoor die na één of twee keer reserveren gelijk al raak hadden, maar bij het gros dat het na drie weken nog steeds iedere dag probeert. Begrijp je nu wat ik bedoel?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 november 2012 om 22:23 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parv Bekijk bericht
Ik vraag me af hoe veel mensen er gemiddeld per dag reserveren. Kan ik aannemen dat deze hoeveelheid met de dag zakt? De kans op een mailtje hoort dan wel elke dag groter te worden.
Ik ben juist bang dat er steeds meer reserveringen geplaatst worden omdat deze manier van reserveren steeds 'bekender' wordt. Ik hoor er in mijn omgeving steeds meer mensen over.
  #2969  
Oud 05-11-12, 21:29
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aggiee Bekijk bericht
Dat begrijp ik ook wel kleine jan. Ik bedoel er meer mee te zeggen dat ik niet bij dat rijtje forumleden hoor die na één of twee keer reserveren gelijk al raak hadden, maar bij het gros dat het na drie weken nog steeds iedere dag probeert. Begrijp je nu wat ik bedoel?
ja ik snap je maar zonder deze uitleg had ik daar niet achter gekomen
  #2970  
Oud 05-11-12, 21:45
MichB MichB is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 2
Standaard

Ik mag morgen tussen 6 en 7 mijn zwarte iPhone5 16gb zwart ophalen, maar heb tot half 4 een tentamen in Groningen en vraag me dus af of ik op tijd ben.. Zouden ze moeilijk doen als ik een uur ofzo later ben? Kan de reservering niet wijzigen naar een later tijdstip..
  #2971  
Oud 05-11-12, 21:52
Aggiee Aggiee is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MichB Bekijk bericht
Ik mag morgen tussen 6 en 7 mijn zwarte iPhone5 16gb zwart ophalen, maar heb tot half 4 een tentamen in Groningen en vraag me dus af of ik op tijd ben.. Zouden ze moeilijk doen als ik een uur ofzo later ben? Kan de reservering niet wijzigen naar een later tijdstip..
Ervan uitgaande dat je circa 3 uur klaar bent met je tentamen red je dat wel. Ligt er wel aan hoe je reist maar met het ov wordt het wel krap. Maar zelfs dan denk ik dat je dat nog wel redt. Volgens mij zijn ze qua reserveringen wel vrij strikt. Ik weet niet hoe het zit met het ophalen van je reservering op een later tijdstip maar ik heb me in de winkel laten vertellen dat wanneer een gereserveerd toestel niet wordt opgehaald, deze gelijk weer in de voorraad gaat en de reservering de volgende dag dus niet meer geldig is. Denk overigens niet dat ze moeilijk doen wanneer je een half uurtje te laat bent.
  #2972  
Oud 05-11-12, 21:54
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MichB Bekijk bericht
Ik mag morgen tussen 6 en 7 mijn zwarte iPhone5 16gb zwart ophalen, maar heb tot half 4 een tentamen in Groningen en vraag me dus af of ik op tijd ben.. Zouden ze moeilijk doen als ik een uur ofzo later ben? Kan de reservering niet wijzigen naar een later tijdstip..
icm abo of reservering krijg je de iPhone ?

Want als je echt een mail heb gehad qua reservering, dan staat er duidelijk dat je de tijd van ophalen kan wijzigen! tot 22u.
  #2973  
Oud 05-11-12, 22:02
MichB MichB is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aggiee Bekijk bericht
Ervan uitgaande dat je circa 3 uur klaar bent met je tentamen red je dat wel. Ligt er wel aan hoe je reist maar met het ov wordt het wel krap. Maar zelfs dan denk ik dat je dat nog wel redt. Volgens mij zijn ze qua reserveringen wel vrij strikt. Ik weet niet hoe het zit met het ophalen van je reservering op een later tijdstip maar ik heb me in de winkel laten vertellen dat wanneer een gereserveerd toestel niet wordt opgehaald, deze gelijk weer in de voorraad gaat en de reservering de volgende dag dus niet meer geldig is. Denk overigens niet dat ze moeilijk doen wanneer je een half uurtje te laat bent.
Dankje, zal morgenvroeg wel even bellen. Heb denk ik tussen de 10 en 15 keer gereserveerd, dus zou flink balen als het nu niet lukt. Maar ik ga natuurlijk niet mijn tentamen afraffelen om een iPhone op te halen, dat ook weer niet..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scoop1 Bekijk bericht
icm abo of reservering krijg je de iPhone ?

Want als je echt een mail heb gehad qua reservering, dan staat er duidelijk dat je de tijd van ophalen kan wijzigen! tot 22u.
Het is een reservering zonder abonnement, dus voor een simlockvrij toestel. Ik kan de tijd inderdaad wel wijzigen, maar naar een beperkt aantal andere tijdvakken, helaas niet later. Anders had ik dat wel gedaan..
  #2974  
Oud 05-11-12, 22:21
chim chim is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 117
Standaard

Yes yes yes yes yes yes yes yes. eindelijk een mail. vandaag na meer dan 4 weken mag ik morgen in oberhousen mijn 16 gb zwart ophalen.
eindelijk na precies 465 mails van iculture. de iphone mania is voorbij. morgen ochtend naar Duitsland om de legendarische iphone 5 ophalen. ben heel heel erg blij.

Ik wens jullie nog veel suc6 met het reservering **it en hoop dat jullie ook snel een iphone kunnen kopen.
ga morgen mijn reservering bij apple annuleren.
  #2975  
Oud 06-11-12, 10:04
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

die tijd die erop staat slaat nergens op

heb er nu meerdere gehaald en nog nooit aan de tijd gehouden
  #2976  
Oud 06-11-12, 10:32
ousselg ousselg is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 49
Standaard

Ik zou graag willen weten hoe ik mijn bestelling kan annuleren mocht ik ergens anders sneller een Iphone kunnen krijgen. Toen ik belde met Phoneshop zeiden ze dat het niet mogelijk is omdat ik al betaald heb en nog wat gebrabbel. Weten jullie wat mijn rechten hier in zijn want ben het wachten spuugzat.
  #2977  
Oud 06-11-12, 10:52
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ousselg Bekijk bericht
Weten jullie wat mijn rechten hier in zijn want ben het wachten spuugzat.
Ik krijg mijn product maar niet thuisbezorgd. Wat nu? | ConsuWijzer.nl
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #2978  
Oud 06-11-12, 11:44
ousselg ousselg is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 49
Standaard

Bedankt moderator!
  #2979  
Oud 06-11-12, 13:39
mrsrossi mrsrossi is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 160
Standaard

Net weer thuis met een apparaat van 670 euro in m'n rugtas, durfde bijna niet over straat

Heb hem nog in folie laten zitten omdat ik morgen een tentamen heb en nog een halve wetenschappelijke paper af moet schrijven. Die krasjes geloof ik wel, zal wel minimaal zijn.

Had het idee dat er wel redelijk wat reserveringen konden worden opgehaald vandaag, hij kon er echt doorheen scrollen zeg maar dus het ging niet om 10 stuks.

Nu nog m'n iPhone 4 verkopen, maar daarvoor al een topic aangemaakt hier
  #2980  
Oud 06-11-12, 14:45
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Toen ik en mijn vriendin in de store waren laatste hoorde ik naast mij 2 jongens die een naam hadden gezien in die lijst op die apparaatjes. 1 van die gasten is in die rij gaan staan en had toen een iphone opgehaald. Hij hoefde de legitimatie niet te tonen en liep weer naar buiten met een iphone... en nog balen ook omdat het er maar 1 was.
En voor de moraalridders onder ons die gaan antwoorden "wat associaal dat jij daar niets van gezegd hebt!!!" : nee ik heb ze niet verlinkt, was met mijn vriendin en kind en had geen zin in een vechtpartij in de applestore!
Reageren

Labels
iphone 5



Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! cinopanacea Chat en geruchten 3 12-09-13 19:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:02.