iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Met OV zou ik er op zn vroegst 8:30 kunnen zijn.... Te laat zeker? Als ik dat ding via de website bestel, dan heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Met OV zou ik er op zn vroegst 8:30 kunnen zijn.... Te laat zeker?
Als ik dat ding via de website bestel, dan heb ik hem toch wel gewoon na het weekend een keer als ik er snel bij ben? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Via internet word ook minimaal 2 weken gok ik zo
|
|
|||
|
|||
zijn er mensen die gaan overnachten ?
|
|
|||
|
|||
Ik ga misschien gewoon vrijdag naar Oberhausen, dat is zelfs nog dichterbij voor mij dan Amsterdam..
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook een nieuw plan, donderdag naar Oberhausen komt mij beter uit
|
|
|||
|
|||
Gaan jullie maar, dan is de rij in Amsterdam korter!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ben net klaar met studeren, heb nog geen full-time job en ik woon in het centrum van Amsterdam. Dus ik ga het er ook maar eens op wagen om snachts voor de deur te gaan zitten. Even wat vrienden optrommelen of die 's ochtens koffie & soep kunnen komen brengen en dan moet het wel goedkomen.
Als het droog blijft dan zou met een slaapzakje tegen een muur aan zitten toch genoeg moeten zijn? Nog goeie overnachtingstips om met regen de nacht door te komen (op een complete tent na dan)? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
De winkel gaat ook gewoon om 9:00 uur open, ondanks de release van de iphone 5?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ga rond 3:00 denk ik.
|
|
|||
|
|||
Oh, dus als ik het goed begrijp dan wordt de iphone 5 op 28sep alleen bij de apple store in Amsterdam verkocht? Dus niet bij de A-mac Amersfoort, Enschede, Apeldoorn?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hmm ik twijfel een beetje.
Aangezien er geen preorder mogelijk is verwacht ik echt flinke drukte. En ik zal flink balen als ik vanaf 4/5 uur in de rij sta en ik vis nog buiten het net. Ik houd in ieder geval even in de gaten hoe het met de voorraad in Oberhausen is deze week, misschien dat ik daar even heen rij. |
|
|||
|
|||
Ik twijfel ook over Amsterdam en overweeg ook naar Duitsland te rijden. Denk na het weekend, als het wat rustiger is.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik hoop het, maar weet het niet
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Weet iemand of de Apple store eerder open gaat ipv 09:00?
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|