iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/124783-iphone-5-apple-store-amsterdam.html)

jojost1 22-09-12 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door isneaker (Bericht 823554)
Weet iemand of de Apple store eerder open gaat ipv 09:00?

8 uur, heb gebeld en is best wel heel erg logisch ;)

Emper 22-09-12 22:55

Je hebt een punt :D

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jojost1 (Bericht 823551)
Zal wel niet met al die preorders die vrijdag ook komen.. Ik sta iig om 7 uur in Amsterdam, donderdag!! :) Je moet er iets voor over hebben hè..


Hermadrid 23-09-12 17:50

Word het in Amsterdam ook zo een chaos? Wil er ook heen gaan maar denk dat ik toch maar langs een Iam store ga dan.
Geen zin om vroeg op te staan en een Iam store is voor mij ook nog dichterbij. Daar worden de Iphone 5 's toch ook gewoon verkocht.

jojost1 23-09-12 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid (Bericht 824066)
Word het in Amsterdam ook zo een chaos? Wil er ook heen gaan maar denk dat ik toch maar langs een Iam store ga dan.
Geen zin om vroeg op te staan en een Iam store is voor mij ook nog dichterbij. Daar worden de Iphone 5 's toch ook gewoon verkocht.

Ja, maar zo'n resellers krijgen 1/4 iPhone's per week (de eerste weken), dus daar moet je ook vroeg gaan staan wil je er een hebben.

Hermadrid 23-09-12 18:25

aii lastig...

replay25 23-09-12 18:34

weet je zoek het allemaal lekker uit. ik vertrek nu weet ik zeker dat ik een van de eerste ben :):) voor als een van jullie langs de store lopen en mij zien liggen graag een euro gooien ,,

Emper 23-09-12 18:37

Voor een euro extra koop ik er 1 van je over :p

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door replay25 (Bericht 824100)
weet je zoek het allemaal lekker uit. ik vertrek nu weet ik zeker dat ik een van de eerste ben :):) voor als een van jullie langs de store lopen en mij zien liggen graag een euro gooien ,,


jojost1 23-09-12 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door replay25 (Bericht 824100)
weet je zoek het allemaal lekker uit. ik vertrek nu weet ik zeker dat ik een van de eerste ben :):) voor als een van jullie langs de store lopen en mij zien liggen graag een euro gooien ,,

Uhm.. NU AL?!?! :confused:
BAAS :d

replay25 23-09-12 19:02

Ik zie er toch vanaf zie dat het buiten regent. Probeer het volgend jaar weer bij lancering van iphone 6, Als het niet regent,, :)

jojost1 23-09-12 19:05

Iemand zicht op de Apple Store en of er al mensen in de rij staan?

Hermadrid 23-09-12 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door replay25 (Bericht 824119)
Ik zie er toch vanaf zie dat het buiten regent. Probeer het volgend jaar weer bij lancering van iphone 6, Als het niet regent,, :)

Wou je serieus nu al gaan....

Emper 23-09-12 19:52

Volgend jaar komt eerst de iPhone 5 S
iPhone 6 komt jaar daarop :d

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door replay25 (Bericht 824119)
Ik zie er toch vanaf zie dat het buiten regent. Probeer het volgend jaar weer bij lancering van iphone 6, Als het niet regent,, :)



---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 september 2012 om 19:52 ----------

Ik weet het niet

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jojost1 (Bericht 824123)
Iemand zicht op de Apple Store en of er al mensen in de rij staan?


replay25 23-09-12 19:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid (Bericht 824137)
Wou je serieus nu al gaan....

Nee natuurlijk niet. Was sarcastisch bedoelt.. Ik wacht nog een paar weken.

AeronNL 23-09-12 21:01

Ik denk niet dat er nu al mensen voor de deur staan.
Volgens mij zal het ook niet zo druk worden als in Duitsland, Nederlands is immers ook veel kleiner. Tenzij alle "toeristen" hier ook de boel komen opkopen!
Ik ga zelf denk ik tussen 4 en 5 staan, is voor mij op een steenworp afstand dus ben ook zo weer thuis mocht het niets worden. Kan ik mooi om 9 uur nog bestellen op de Apple site :D

DrDecibel 23-09-12 21:33

Boys, ik zou er echt niet aan beginnen, s'nachts daar te gaan staan
Echt ellende
Als je er echt nou zo graag 1 wil, dan zou ik er 150 euro meer aan uitgeven en er nu nog 1 kopen uit Oberhausen.
Dat gewacht in zo'n rij is echt armoede

jojost1 23-09-12 21:44

Is toch ook gezellig om in de rij te staan? Moet je een keer gedaan hebben als fanboy vind ik ;)

DrDecibel 23-09-12 21:46

lees ff de ervaringen in oberhausen topic

heb nog niemand horen zeggen hoe geweldig die het vond en dat die het volgende keer weer doet

jojost1 23-09-12 21:49

Welk Oberhausen topic? Alles was zwaar overdreven, en in Amsterdam wordt het sowieso beter geregeld. Ik denk dat het merendeel het met mij eens is.

AeronNL 23-09-12 21:56

Ik denk (en vooral hoop) dat het inderdaad in Amsterdam beter geregeld gaat worden. Tenminste, als Apple het "drama" in Oberhausen in ogenschouw neemt.
Daarbij komt dat, in mijn geval, ik vlakbij woon en er met 20 min. ben. Dus mocht het ook daar zo'n zooitje worden, dan ben ik zo weer thuis. Misschien ga ik er zelfs wel pas om 5 uur staan, ik hou de berichten de komende dagen goed in de gaten.
Maar ik kan wel begrijpen dat de mensen die naar Oberhausen zijn geweest er een vieze nasmaak van hebben over gehouden en het niet snel weer zullen doen!

jojost1 23-09-12 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AeronNL (Bericht 824238)
Ik denk (en vooral hoop) dat het inderdaad in Amsterdam beter geregeld gaat worden. Tenminste, als Apple het "drama" in Oberhausen in ogenschouw neemt.
Daarbij komt dat, in mijn geval, ik vlakbij woon en er met 20 min. ben. Dus mocht het ook daar zo'n zooitje worden, dan ben ik zo weer thuis. Misschien ga ik er zelfs wel pas om 5 uur staan, ik hou de berichten de komende dagen goed in de gaten.
Maar ik kan wel begrijpen dat de mensen die naar Oberhausen zijn geweest er een vieze nasmaak van hebben over gehouden en het niet snel weer zullen doen!

Inderdaad. Ik heb gebeld, en ze gaan het zeker beter regelen en van te voren meer maatregelen nemen. Ich bin dabei :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:08.