iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/124783-iphone-5-apple-store-amsterdam.html)

alvani 04-10-12 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scoop1 (Bericht 832557)
neem me niet kwalijk.. maar ik vind dat echt niet eerlijk!!

als ik 9u in de rij ga staan bij Apple Store Amsterdam....
En jij komt lekker op je gemak 16u de rij aanschuiven..
En jij word eerder geholpen dan ik ivm loting.... Dan word ik GEK :mad:

Wie het eerste komt. die het eerste maalt..
Om iets te krijgen moet je ook iets doen... of iets opofferen...
Ja sorry...
Kan je niet 9u reserveren dan krijg je ook iets later je telefoon dan iemand die wel 9u tijd maakt om te reserveren...

Dat is pas eerlijk :rolleyes:

Precies, dat zeg ik 😄

alwaysleft 04-10-12 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alvani (Bericht 832558)
Als je pas om 16 uur 's middags reserveert is het logisch dat je dan "pech" hebt. Moet je maar om 9 uur reserveren.
Op de launchdag vorige week waren de mensen die vroeger in de rij stonden ook eerder aan de beurt dan de mensen die later waren. Zo werkt dat nu eenmaal

gedeeltelijk met je eens, dan moet apple gewoon de mensen alleen van 9 tot 10 uur in de ochtend laten reserveren....;)

bekhh01 04-10-12 17:02

De reserveringsperiode zit er op, even de dag samenvatten:

Er is voorraad - Er is geen voorraad
Er wordt geloot - Er wordt niet geloot
Er wordt op volgorde geloot - Er wordt at random geloot
Loten is eerlijker - Reserveren is eerlijker

Wie het weet mag het zeggen. :-)

alwaysleft 04-10-12 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bekhh01 (Bericht 832587)
De reserveringsperiode zit er op, even de dag samenvatten:

Er is voorraad - Er is geen voorraad
Er wordt geloot - Er wordt niet geloot
Er wordt op volgorde geloot - Er wordt at random geloot
Loten is eerlijker - Reserveren is eerlijker

Wie het weet mag het zeggen. :-)

ik gok dit, er is een kleine voorraad en er wordt geloot...wil iedereen die een emailtje krijgt ook even tijdstip van reserveren erbij zetten

roeliej92 04-10-12 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bekhh01 (Bericht 832542)
Wat is dit nu weer voor stemmingmakerij? En loten op volgorde? Of je loot of je handelt de reserveringen in volgorde van binnenkomst af. Of zie ik iets over het hoofd?

Dude chillex. Loten bedoelde ik niet. Ik bedoelde in volgorde van reserveren. Mijn excuses!

En stemmingmakerij? Ik wil ook een iPhone dus chillout! Ik vertel alleen wat ik 2x telefonisch kreeg verteld door twee verschillende personen. Don't blame me, blame Apple

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 oktober 2012 om 17:12 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bekhh01 (Bericht 832542)
Wat is dit nu weer voor stemmingmakerij? En loten op volgorde? Of je loot of je handelt de reserveringen in volgorde van binnenkomst af. Of zie ik iets over het hoofd?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alvani (Bericht 832560)
Precies, dat zeg ik 😄

Yessir. Helemaal mee eens!

Willem... 04-10-12 17:14

Vanaf nu graag geen genozel meer over de vraag of er geloot wordt of dat het op volgorde van reservatie is.... basta :)

Inderdaad willen we nu gewoon weten wie een mailtje krijgt en wanneer er gereserveerd is

Ezswo 04-10-12 17:16

gvd... kijk net in mijn Gmail... mailtje van iCentre... Hart maakt een sprongetje...

Is het een f*kking nieuwsbrief!! 2x :mad::mad:

Nou ja, mailadres is dus in ieder geval doorgekomen bij het reserveren... :D

PS: Oh, enne, ik ben trouwens Ezra. Ben al een tijdje lid van het forum, maar zie tot mijn schaamte dat dit pas mijn eerste post is.

scoop1 04-10-12 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ezswo (Bericht 832601)
gvd... kijk net in mijn Gmail... mailtje van iCentre... Hart maakt een sprongetje...

Is het een f*kking nieuwsbrief!! 2x :mad::mad:

Nou ja, mailadres is dus in ieder geval doorgekomen bij het reserveren... :D

PS: Oh, enne, ik ben trouwens Ezra. Ben al een tijdje lid van het forum, maar zie tot mijn schaamte dat dit pas mijn eerste post is.

Ontopic: nou had ik gisteren ook...... kreeg mail van apple... sprong gat in de lucht :p... was dus niet waar.....

offtopic.. dat klopt je bent sinds 19-02-2010 lid dit is je 1e comment ... :D

bekhh01 04-10-12 17:23

[QUOTE=roeliej92;832594]Dude chillex. Loten bedoelde ik niet. Ik bedoelde in volgorde van reserveren. Mijn excuses!

En stemmingmakerij? Ik wil ook een iPhone dus chillout! Ik vertel alleen wat ik 2x telefonisch kreeg verteld door twee verschillende personen. Don't blame me, blame Apple




@roeliej92: ik bedoelde het niet kwaad hoor, jouw post was zo in tegenspraak met een post van Willem een aantal posts daarvoor dat ik het even niet kon laten om wat olie op het iPhonevuur te gieten.

Iedereen die met de Applestore belt krijgt een ander verhaal, ze weten het zelf dus ook niet meer. Dat houdt de spanning erin. En wij maar lekker wachten op dat ene e-mailtje. Net Sinterklaasavond toen je nog 5 was.

Ezswo 04-10-12 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scoop1 (Bericht 832605)
Ontopic: nou had ik gisteren ook...... kreeg mail van apple... sprong gat in de lucht :p... was dus niet waar.....

offtopic.. dat klopt je bent sinds 19-02-2010 lid dit is je 1e comment ... :D

Off-topic
Heb wel al heel veel aan dit forum gehad, top!


[ontopic-modus aan]

arankamiroucha 04-10-12 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ezswo (Bericht 832601)
gvd... kijk net in mijn Gmail... mailtje van iCentre... Hart maakt een sprongetje...

Is het een f*kking nieuwsbrief!! 2x :mad::mad:

Nou ja, mailadres is dus in ieder geval doorgekomen bij het reserveren... :D

PS: Oh, enne, ik ben trouwens Ezra. Ben al een tijdje lid van het forum, maar zie tot mijn schaamte dat dit pas mijn eerste post is.

Precies hetzelfde!
Ik heb ook bij iCentre eentje gereserveerd, dus dit was voor mij dubbel bummer.. :(

Ezswo 04-10-12 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arankamiroucha (Bericht 832612)
Precies hetzelfde!
Ik heb ook bij iCentre eentje gereserveerd, dus dit was voor mij dubbel bummer.. :(

Me too... :(

En, bedenk in alle opwinding nu pas dat dit van iCentre komt en niet van de Apple Store. Nou ja, vol goede moed maar weer regelmatig de Gmail checken. Succes allemaal!

alwaysleft 04-10-12 18:47

Niemand nog een mailtje ontvangen?

mrsrossi 04-10-12 18:49

Hier niet...

alwaysleft 04-10-12 18:49

hier ook niet

Goodmushin 04-10-12 18:54

En hier ook niet. En Lieve moeders ook niet ;D

StefanKollaart 04-10-12 18:54

Ik vrees weer 't ergste

alwaysleft 04-10-12 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StefanKollaart (Bericht 832666)
Ik vrees weer 't ergste

ik ook....misschien doet apple er echt gewoon niks mee...;)

gollem 04-10-12 18:57

21:00 uur toch?????

StefanKollaart 04-10-12 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alwaysleft (Bericht 832667)
ik ook....misschien doet apple er echt gewoon niks mee...;)

Ik was er vanmiddag en ze verwezen door naar de reserveringspagina. Ze vertelde ook dat 't elke dag opnieuw ingevuld moest worden.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:56.