iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/124783-iphone-5-apple-store-amsterdam.html)

kleine jan 09-10-12 07:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iampeter (Bericht 835200)
Dit weekend ben mijn iPhone 4 kwijtgeraakt in Amsterdam, en ja findmyiphone werkt zeer zeker maar wat heb je eraan :-(

Wat zie je dan? Waar is je iphone nu? Je kan hem toch tracen?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iampeter (Bericht 835200)

Geen iPhone meer dus elke dag maar weer reserveren in de hoop dat ik snel weer kan bellen. Echter de tekst op de reserverings pagina lijkt aangepast. Geen reservaties meer ?!

Zo reserveer je een iPhone.
Vanwege de beperkte beschikbaarheid is het op dit moment helaas niet mogelijk om een iPhone te reserveren. Probeer het later opnieuw.

Oh inderdaad, das nieuw.
Ik was al gestopt met reserveren maar voor de rest is dat hier wel een grote shock denk ik.
Ik zal de berichten van "ik heb een 16 GB Zwart gereserveerd" wel missen :D

iampeter 09-10-12 07:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan (Bericht 835207)
Wat zie je dan? Waar is je iphone nu? Je kan hem toch tracen?

Ik had al een bericht gestuurd met find my iphone maar geen reactie. Gisteren avond bleek ie ineens gevonden te zijn in de buurt van het vondelpark tot mijn verbazing. Ik heb hem toen maar op afstand gewist omdat er toch nog geen contact opgenomen was en dat ook niet meer leek te gebeuren. Dus nu maar hopen dat ik snel aan de iPhone 5 kom.

mrsrossi 09-10-12 09:01

Het kan niet :(

alwaysleft 09-10-12 09:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mrsrossi (Bericht 835228)
Het kan niet :(

Heb het idee dat dit nog dagen lang gaat duren dat het niet kan...jammer

DrDecibel 09-10-12 09:04

Scoop
Waar zit je
We hebben je nodig 😃

darude 09-10-12 09:04

Echt amateuristisch van apple vind ik dit andere woorden heb ik er niet voor

sicajess 09-10-12 09:04

He bassie D: dit is niet leuk.

alwaysleft 09-10-12 09:07

Zou iemand Apple kunnen bellen hoe lang dit weer gaat duren?

scoop1 09-10-12 09:09

apple store net gesproken....
ze wisten vn niks van de website...
ze zijn nu hard bezig dit op te lossen....
hou het komende uren in de gaten...
maaar 2 medewerkers waren zeker van hun zaak dat er vandaag geen iPhone 5 op voorraad was voor de losse verkoop:(

(lijkt me dan logisch waarom de reservering website het niet doet, als je niet hebt wat wil je dan reserveren?)



ik heb nu meeting dus het bewijs van gesprek komt later...

deshak 09-10-12 09:10

Ik heb gebeld, maar na 5 minuten dat de telefoon overgaat ( niet eens in de wacht) heb ik maar opgehangen. Ik ga het zo nog is proberen.

arankamiroucha 09-10-12 09:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scoop1 (Bericht 835234)
apple store net gesproken....
ze wisten vn niks van de website...
ze zijn nu hard bezig dit op te lossen....
hou het komende uren in de gaten...
maaar 2 medewerkers waren zeker van hun zaak dat er vandaag geen iPhone 5 op voorraad was voor de losse verkoop:(

(lijkt me dan logisch waarom de reservering website het niet doet, als je niet hebt wat wil je dan reserveren?)



ik heb nu meeting dus het bewijs van gesprek komt later...

Maar dan klopt het toch wat er op de site staat..? :P
Waarom zouden ze dat dan ineens gaan fixen.
Zijn ze een keer eerlijk, is het nog niet goed XD

Roos79 09-10-12 09:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door darude (Bericht 835231)
Echt amateuristisch van apple vind ik dit andere woorden heb ik er niet voor

Waarom?
Geen voorraad is geen voorraad tenslotte!

arankamiroucha 09-10-12 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 (Bericht 835246)
Waarom?
Geen voorraad is geen voorraad tenslotte!


Misschien juist het feit dat er geen voorraad meer is..
Daar ergert iedereen zich aan denk ik

flappah 09-10-12 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alwaysleft (Bericht 835229)
Heb het idee dat dit nog dagen lang gaat duren dat het niet kan...jammer

Hehe .. ik denk dat het ook niet lang meer duurt voordat de eerste reactie in de trant van "Ik ben Apple zat, ze zijn onrechtvaardig, het is niet eerlijk. Ik koop een Sasmung Galaxy S3" komt! ;)

Niekark 09-10-12 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flappah (Bericht 835253)
Hehe .. ik denk dat het ook niet lang meer duurt voordat de eerste reactie in de trant van "Ik ben Apple zat, ze zijn onrechtvaardig, het is niet eerlijk. Ik koop een Sasmung Galaxy S3" komt! ;)

Wilt u niet vloeken !!

chonazz 09-10-12 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flappah (Bericht 835253)
Hehe .. ik denk dat het ook niet lang meer duurt voordat de eerste reactie in de trant van "Ik ben Apple zat, ze zijn onrechtvaardig, het is niet eerlijk. Ik koop een Sasmung Galaxy S3" komt! ;)

Ik ben Apple niet zat, onrechtvaardig zijn ze ook niet. Maar ik begin er nu wel aardig genoeg van te krijgen. Al hun producten zijn net na de lancering redelijk snel te krijgen. Behalve de iPhone. Daar zouden ze gewoon iets aan moeten doen. Ik zou nooit twijfelen en bijvoorbeeld een Samsung GS3 kopen, maar ik twijfel nu wel of ik m'n aankoop niet weer een jaar uitstel.
Als Apple een nieuw product uitbrengt dat ik koop dan wil ik het ook onmiddellijk na de lancering hebben, anders kan je er minder lang van genieten als "nieuw" product.

Dus geen andere telefoon, maar wordt er wel gek van dat het ieder jaar hetzelfde is.

darude 09-10-12 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 (Bericht 835246)
Waarom?
Geen voorraad is geen voorraad tenslotte!

Een €miljarden bedrijf die een nieuw model telefoon op de markt brengt waar ze van te voren weten dat die hard zal gaan lopen en geen of slechte voorraad hebben dat noem ik amateuristisch !

arankamiroucha 09-10-12 10:14

Sterker nog, de voorraad ligt gewoon bij de douane.
Een vriend van mijn vader werkt daar en hij zegt dat de 'opslag' van Apple Europe gewoon vol ligt met iPhones voor de Benelux. Het is alleen wachten op een seintje van het Apple hoofdkantoor.

Ze zijn dus gewoon bewust 'vraag' aan het creeëren.

Roos79 09-10-12 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flappah (Bericht 835253)
Hehe .. ik denk dat het ook niet lang meer duurt voordat de eerste reactie in de trant van "Ik ben Apple zat, ze zijn onrechtvaardig, het is niet eerlijk. Ik koop een Sasmung Galaxy S3" komt! ;)

Die reactie zijn er al :d
Mensen nemen nu een Nokia of Samsung of iets wat ze beter lijkt :P

chonazz 09-10-12 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arankamiroucha (Bericht 835263)
Sterker nog, de voorraad ligt gewoon bij de douane.
Een vriend van mijn vader werkt daar en hij zegt dat de 'opslag' van Apple Europe gewoon vol ligt met iPhones voor de Benelux. Het is alleen wachten op een seintje van het Apple hoofdkantoor.

Ze zijn dus gewoon bewust 'vraag' aan het creeëren.

Lijkt me moeilijk te geloven, maar goed.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:11.