//

iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam

iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Toch apart dat sommige hier zichzelf een 'fanboy' noemen terwijl dat een term is met een hele negatieve betekenis (geobsedeerd door een bedrijf, extreme fan, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #121  
Oud 25-09-12, 13:08
BRK BRK is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 23
Standaard

Toch apart dat sommige hier zichzelf een 'fanboy' noemen terwijl dat een term is met een hele negatieve betekenis (geobsedeerd door een bedrijf, extreme fan, niet objectief, blind voor andere producten, het bedrijf doet nooit iets fout, etcetera). Liefhebber is een veel nettere term om te gebruiken vind ik, zeker als je het over jezelf hebt.

Hoe dan ook, ik zit nog in twijfel of ik naar Amsterdam ga vrijdag om daar de iPhone 5 te kopen. Het gaat me toch echt veel te ver om daar al midden in de nacht te gaan zitten, laat staan de avond ervoor. 'Een beetje gek' is dan ook wel een understatement. Het moet toch voldoende zijn als je daar om half 7/7 uur 's ochtends bent?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 25-09-12, 13:24
jojost1 jojost1 is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BRK Bekijk bericht
Toch apart dat sommige hier zichzelf een 'fanboy' noemen terwijl dat een term is met een hele negatieve betekenis (geobsedeerd door een bedrijf, extreme fan, niet objectief, blind voor andere producten, het bedrijf doet nooit iets fout, etcetera). Liefhebber is een veel nettere term om te gebruiken vind ik, zeker als je het over jezelf hebt.

Hoe dan ook, ik zit nog in twijfel of ik naar Amsterdam ga vrijdag om daar de iPhone 5 te kopen. Het gaat me toch echt veel te ver om daar al midden in de nacht te gaan zitten, laat staan de avond ervoor. 'Een beetje gek' is dan ook wel een understatement. Het moet toch voldoende zijn als je daar om half 7/7 uur 's ochtends bent?
7 uur weet ik niet hoor.. Maar het is gewoon wel een happening, gezellig en ja, gek. Liefhebber ben ik zeker, 'blind voor andere producten' soms ook wel een beetje
  #123  
Oud 25-09-12, 15:21
BRK BRK is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 23
Standaard

Ik denk echt wel dat 7 uur voldoende moet zijn. Het lijkt er nu echt op dat Apple Store Amsterdam heel veel toestellen gaat krijgen, mede vanwege het feit dat de Apple Premium Resellers bizar weinig exemplaren lijken te krijgen. Veel APR's weten zelfs nog van niks hoeveel en of ze hem überhaupt vrijdag binnenkrijgen voor verkoop.
  #124  
Oud 25-09-12, 15:24
replay25 replay25 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 8
Standaard

Bij media markt kan je de iphone 5 al online bestellen voor 699.-
  #125  
Oud 25-09-12, 15:59
VDouglas VDouglas is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 8
Standaard

wat zullen de prijzen eigelijk bij de apple store worden?
  #126  
Oud 25-09-12, 16:03
thierrz thierrz is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VDouglas Bekijk bericht
wat zullen de prijzen eigelijk bij de apple store worden?
Is nog niet bekend maar ik gok het zelfde als in Duitsland!
  #127  
Oud 25-09-12, 16:27
jojost1 jojost1 is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thierrz Bekijk bericht
Is nog niet bekend maar ik gok het zelfde als in Duitsland!
Met 99% zekerheid hetzelfde
  #128  
Oud 25-09-12, 16:48
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Hello, ik hoorde net van het Icentre dat er al mensen zouden staan voor de Apple Store Amsterdam. Iemand in Amsterdam die dit kan bevestigen?
Icentre weet inderdaad niet of zij hem vrijdag krijgen.
Verder kon ik bij Vodafone alleen een geactiveerde Nanosim krijgen. Ongeactiveerde sims willen ze niet meegeven. Beetje flauw, want het zou betekenen dat ik nu niet meer zou kunnen bellen met mijn huidige sim.
  #129  
Oud 25-09-12, 17:00
Sjef Sjef is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Ergens in Zeeland
Berichten: 43
Standaard

Zou ik nog kans maken als ik er zaterdag heen ga?
Kom namelijk vrijdagochtend pas terug op Schiphol van vakantie maar om met koffers en al nog door te gaan naar Amsterdam lijkt me wat overdreven.. (en dat gaat m'n vriendin ook nooit goed vinden denk ik... )
__________________
 iPhone 5S 16GB (White)  iPad Mini Retina Wi-Fi 32GB (White) 
 MacBook Pro 13"  Apple TV 2 
  #130  
Oud 25-09-12, 17:05
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Ik zou je een held vinden

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjef Bekijk bericht
Zou ik nog kans maken als ik er zaterdag heen ga?
Kom namelijk vrijdagochtend pas terug op Schiphol van vakantie maar om met koffers en al nog door te gaan naar Amsterdam lijkt me wat overdreven.. (en dat gaat m'n vriendin ook nooit goed vinden denk ik... )
  #131  
Oud 25-09-12, 17:16
Sjef Sjef is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Ergens in Zeeland
Berichten: 43
Standaard

Als ik alleen was zou ik het misschien wel doen maar ik krijg echt oorlog met m'n vriendin als ik dat doe..
Maar omdat ik bij verschillende mensen las dat ze zaterdag nog een iPhone in Duitsland hebben gehaald zou ik denken dat ze er in Amsterdam misschien ook nog paar hebben zaterdag?

Laatst gewijzigd door Sjef; 25-09-12 om 17:16. Reden: Typo...
  #132  
Oud 25-09-12, 17:24
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Ik denk dat er wel een kansje is.
Ik begreep in Oberhausen dat mensen tickets kregen. Als je het ticket hebt, kan je hem ook later op de dag ophalen. Kennelijk zijn er mensen geweest die deze tickets niet hebben gebruikt. Dus waren er nog toestellen. Het blijft een gok en misschien zijn er alleen nog dure exemplaren (64GB) en ik geloof dat er vooral veel witte toestellen waren.
Je kan ook thuis meteen om 9:00 uur online proberen te bestellen, dan heb je hem misschien ook wel binnen 1 tot 2 weken.
Ik vertrek zelf maandag naar het buitenland, daarom kan ik hem niet bestellen en is Amsterdam nog de enige optie voor mij.
Ik zou dan wel zaterdag op tijd gaan, ook ruim voor openingstijd, want volgens mij was er wel een rij in Oberhausen ook op zaterdag
  #133  
Oud 25-09-12, 17:36
BRK BRK is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 23
Standaard

Wat is eigenlijk het populairste model (als je kijkt naar het verleden) van de iPhone? Ik neem aan dat het sowieso de zwarte is, maar welke wordt er nou meer verkocht?

Ik denk toch ook wel dat het wel goed zit hoor met de voorraad iPhone 5 bij Apple Store. Bij de nieuwe iPad ging het hard, maar die heeft dan ook twaalf verschillende modellen (zwart-wit, Wi-Fi-Wi-Fi+mobiel, drie groottes) terwijl de iPhone er maar zes heeft. Daardoor zouden ze logischerwijs bijvoorbeeld meer zwarte iPhone 5 van 16 GB beschikbaar moeten hebben dan destijds zwarte iPad's van 16 GB omdat het totale aantal beschikbare exemplaren over minder modellen verdeeld hoeft te worden. Ook lijkt het mij logisch dat ze überhaupt meer iPhone's op voorraad hebben dan iPad's, omdat de verpakking van de iPad vier keer zoveel ruimte in neemt. Voor één opgeslagen iPad kunnen ze vier iPhone's opslaan. Nu wil dat natuurlijk niet meteen zeggen dat ze vier keer zoveel iPhone 5 beschikbaar hebben bij de lancering dan destijds bij nieuwe iPad, maar feit is dat je in dezelfde ruimte meer toestellen kwijt kunt.
  #134  
Oud 25-09-12, 17:38
jojost1 jojost1 is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 58
Standaard

Ik ga voor Zwart 32gb, en ik denk dat daar de meeste voor gaan
  #135  
Oud 25-09-12, 17:39
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Ik denk dat productiecapaciteit een veel grotere rol speelt dan magazijnruimte…
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #136  
Oud 25-09-12, 17:42
Sjef Sjef is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Ergens in Zeeland
Berichten: 43
Standaard

Dan misschien toch maar een gokje wagen zaterdag.
Aangezien ik een witte wil en die blijkbaar minder populair zijn maak ik dan wellicht nog kans
  #137  
Oud 25-09-12, 17:55
thierrz thierrz is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emper Bekijk bericht
Hello, ik hoorde net van het Icentre dat er al mensen zouden staan voor de Apple Store Amsterdam. Iemand in Amsterdam die dit kan bevestigen?
Icentre weet inderdaad niet of zij hem vrijdag krijgen.
Verder kon ik bij Vodafone alleen een geactiveerde Nanosim krijgen. Ongeactiveerde sims willen ze niet meegeven. Beetje flauw, want het zou betekenen dat ik nu niet meer zou kunnen bellen met mijn huidige sim.
Nu al? Lijkt me sterk!!
  #138  
Oud 25-09-12, 18:12
blingbling blingbling is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Nieuw-Vennep
Berichten: 182
Standaard

Ik ga ook voor zwart 32. Als die op is word het zwart 64, en als die op is dan kom ik een andere keer wel terug
  #139  
Oud 25-09-12, 18:16
Cindychoo Cindychoo is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 2
Standaard

Ik ben van plan om 16 gb te halen. Denken jullie dat dat genoeg is? Ik gebruik hem voor veel fotos, beetje muziek, veel filmpjes, maar geen films(ipad).
  #140  
Oud 25-09-12, 18:20
blingbling blingbling is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Nieuw-Vennep
Berichten: 182
Standaard

Als je zelf filmpjes wil maken is ie vrij snel vol vind ik.
Reageren

Labels
iphone 5



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! cinopanacea Chat en geruchten 3 12-09-13 20:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:17.