iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/124783-iphone-5-apple-store-amsterdam.html)

Moumentai 14-10-12 11:09

Geduld is een schone zaak :). Ik vertik het om die handelaren meer te betalen zodat ik hem eerder heb. Dat gaat echt nergens over. Die bedragen zijn belachelijk. Dus gewoon elke dag reserveren en hopen dat je eindelijk is een keer een mailtje krijgt :). Of dat hij dan toch ineens via de online store binnenkomt.

SuperfastJellyfish 14-10-12 11:42

Of dat hij ineens via de Apple Resellers te koop wordt aangeboden.

Ik heb weer gereserveerd met mijn Apple ID. Het Hotmail adres bracht ook geen geluk helaas :(

kaanmijo 14-10-12 12:25

Net terug uit de Apple Store. Ik kwam er half verregend binnen door dit fijne Nederlandse weer, maargoed. Werd gelijk aangesproken door een medewerker of hij me kon helpen. Ik verteld dat ik een iPhone kwam ophalen. Hij vroeg om het mailtje en mijn ID. Vervolgens alles laten zien en vervolgens naar boven gelopen op de iPhone op te halen en te controleren op krasjes, die er gelukkig niet opzaten. Het was trouwens verbazend rustig in de winkel zelf.

mail.eve 14-10-12 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door darude (Bericht 837571)
Voorlopig kan ik nog steeds reserveren, dat hele Apple gedoe is echt om moe van te worden zo amateuristisch om een telefoon uit te brengen waar ze van te voren weten dat die als een trein gaat lopen om dan mondjesmaat een voorraad te hebben.

Veel retail bedrijven zijn op zoek naar jou, jij weet het al van te voren te weten, top man:mad:

Wat een moedeloos topic dit, iedereen gefrustreerd, nogmaals je moet niets, en is je eigen keuze, marktwerking vraag en aanbod, deal with it. Het komt vanzelf weer goed, ga wat nuttigs met jullie leven doen, en doe iets voor de maatschappij ipv zeuren of een luxe item. Just my 2 cents, sorry:cool:

chim 14-10-12 13:17

vandaag pas om 11:30 gereserveerd. nu weer wachten wie weet.

kleine jan 14-10-12 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mail.eve (Bericht 837623)
Veel retail bedrijven zijn op zoek naar jou, jij weet het al van te voren te weten, top man:mad:

Wat een moedeloos topic dit, iedereen gefrustreerd, nogmaals je moet niets, en is je eigen keuze, marktwerking vraag en aanbod, deal with it. Het komt vanzelf weer goed, ga wat nuttigs met jullie leven doen, en doe iets voor de maatschappij ipv zeuren of een luxe item. Just my 2 cents, sorry:cool:

Jij klinkt anders ook wat gefrustreerd, bedankt voor je marketing lesje en als je moedeloos in dit topic word blijf je toch lekker weg?

gollem 14-10-12 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mail.eve (Bericht 837623)
Veel retail bedrijven zijn op zoek naar jou, jij weet het al van te voren te weten, top man:mad:

Wat een moedeloos topic dit, iedereen gefrustreerd, nogmaals je moet niets, en is je eigen keuze, marktwerking vraag en aanbod, deal with it. Het komt vanzelf weer goed, ga wat nuttigs met jullie leven doen, en doe iets voor de maatschappij ipv zeuren of een luxe item. Just my 2 cents, sorry:cool:

He kerel ga zelf wat nuttigs doen in je leven. Je zit je te irriteren op een onderwerp waar je niks te zoeken hebt!! ga zelf wat nuttigs doen!!! mafkees!!!

roeliej92 14-10-12 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gollem (Bericht 837646)
He kerel ga zelf wat nuttigs doen in je leven. Je zit je te irriteren op een onderwerp waar je niks te zoeken hebt!! ga zelf wat nuttigs doen!!! mafkees!!!

Heerlijk die klagers over dit onderwerp. Beter lees je dan twee berichten; is het niets voor jou, klik je het weg toch? Niet zo druk maken over die klagers die alleen maar zeiken dat je wel iets beters kunt doen dan zeiken op Apple over voorraden etc.

daaag haters :)

darude 14-10-12 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mail.eve (Bericht 837623)
Veel retail bedrijven zijn op zoek naar jou, jij weet het al van te voren te weten, top man:mad:

Ik denk dat ze eerder opzoek zijn naar jou knul want jij schijnt het wel allemaal te weten.
Zo nu weer ontopic ;)

joj3 14-10-12 16:30

Hoe reserveer je eigenlijk met een Apple ID? Ik kan het nergens terugvinden! Iedere keer moet ik gewoon mijn naam en achternaam invullen, niks geen Apple ID.

alwaysleft 14-10-12 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joj3 (Bericht 837729)
Hoe reserveer je eigenlijk met een Apple ID? Ik kan het nergens terugvinden! Iedere keer moet ik gewoon mijn naam en achternaam invullen, niks geen Apple ID.

als je email adres tevens je apple id is, reserveer je met je apple id;)

luidje 14-10-12 16:47

Ik heb een resevering gedaan en wou hem vandaag ophalen maar ik kan niet. Dus als iemand anders kan ophalen, be my guest. Het gaat om een 16gb zwart.

gigap4 14-10-12 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door luidje (Bericht 837752)
Ik heb een resevering gedaan en wou hem vandaag ophalen maar ik kan niet. Dus als iemand anders kan ophalen, be my guest. Het gaat om een 16gb zwart.

ik wil wel hoelaat? Waar?

luidje 14-10-12 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gigap4 (Bericht 837754)
ik wil wel hoelaat? Waar?

Was tussen 3 en 4

Marvie 14-10-12 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door luidje (Bericht 837752)
Ik heb een resevering gedaan en wou hem vandaag ophalen maar ik kan niet. Dus als iemand anders kan ophalen, be my guest. Het gaat om een 16gb zwart.

Hey Luidje heb je een mail van Apple gehad voor vandaag?.
Ik kan en wil zeker ben al 2 weken bezig voor een zwarte 16!

Stuur de mail maar door :)

alwaysleft 14-10-12 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marvie (Bericht 837757)
Het Luidje heb je een mail van Apple gehad voor vandaag?.
Ik kan en wil zeker ben al 2 weken bezig voor een zwarte 16!

Stuur de mail maar door :)

top dat luidje dit doet zeg!! Moet je wel je id doorsturen aan de gelukkige luidje!

gigap4 14-10-12 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door luidje (Bericht 837755)
Was tussen 3 en 4

Hoi Luidje, ik heb je een DM gezonden.

alwaysleft 14-10-12 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gigap4 (Bericht 837762)
Hoi Luidje, ik heb je een DM gezonden.

wil niet vervelend zijn, maar marvie was eerder

gigap4 14-10-12 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alwaysleft (Bericht 837764)
wil niet vervelend zijn, maar marvie was eerder

Als je iets naar boven scrollt zie je dat ik net 3 minuten eerder was.
''Ik wil wel'' hoelaat waar.
;)

alwaysleft 14-10-12 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gigap4 (Bericht 837765)
Als je iets naar boven scrollt zie je dat ik net 3 minuten eerder was.
''Ik wil wel'' hoelaat waar.
;)

excuses, sorry kerel;)have fun met je iphone !


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:40.