//

iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam

iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door rekkie misschien toch ook maar is bellen, zou nl gister een iphone kunnen komen ophalen (reservering + bevestiging), ging niet door ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #2061  
Oud 17-10-12, 19:20
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rekkie Bekijk bericht
misschien toch ook maar is bellen, zou nl gister een iphone kunnen komen ophalen (reservering + bevestiging), ging niet door vanwege geen voorraad. Ik zou als eerste gebeld worden als er 1 beschikbaar zou zijn, maar aan de verhalen te lezen..........
"Rekkie zegt u? Nee meneer Rekkie, ik kan hier niets vinden over een Iphone5 voor u... probeert u anders te reserveren op de site, we krijgen er elke dag heeeeeel veel binnen dus u heeft dan zeker een Iphone5... nou dag he! "
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2062  
Oud 17-10-12, 19:22
gollem gollem is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 87
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rekkie Bekijk bericht
misschien toch ook maar is bellen, zou nl gister een iphone kunnen komen ophalen (reservering + bevestiging), ging niet door vanwege geen voorraad. Ik zou als eerste gebeld worden als er 1 beschikbaar zou zijn, maar aan de verhalen te lezen..........
Wat?? ben je er dan voor niks heengereden?
  #2063  
Oud 17-10-12, 19:30
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gollem Bekijk bericht
Wat?? ben je er dan voor niks heengereden?
Als dat zo is, kun je ff vragen naar de manager, omdat je daarvan niet bent gediend...
Je krijgt dan een €20 itunes kaart aangeboden
__________________
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver
  #2064  
Oud 17-10-12, 19:34
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

hij had bevestiging maar had smorgens telefoontje gehad dat ze niets hadden binnengekregen
  #2065  
Oud 17-10-12, 19:36
gollem gollem is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 87
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan Bekijk bericht
hij had bevestiging maar had smorgens telefoontje gehad dat ze niets hadden binnengekregen
O zo haha blijft nog slecht! hoe kan het zijn dat ze dan niks hebben? is en blijft toch een vreemd systeem!
  #2066  
Oud 17-10-12, 19:37
rekkie rekkie is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gollem Bekijk bericht
Wat?? ben je er dan voor niks heengereden?
nee dat gelukkig niet, ik werd 2 uur voor de afspraak gebeld dat de afspraak niet door kon gaan.

inmiddels ook maar eens gebeld en volgens de medewerker waren er nog geen leveringen geweest, en moest ik nog maar even wachten ik begin me steeds meer af te vragen of ik niet gewoon weer gewoon elke dag een reservering moet plaatsten, heb er weinig vertrouwen in dat ze me ook daadwerkelijk gaan bellen.......
  #2067  
Oud 17-10-12, 19:38
desteef desteef is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 108
Standaard

Als het echt zo is dat een groot aantal toestellen i.v.m. lichte schade niet worden geaccepteerd, dan is het logisch dat ze niet iedereen kunnen leveren.
  #2068  
Oud 17-10-12, 19:40
gollem gollem is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 87
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rekkie Bekijk bericht
nee dat gelukkig niet, ik werd 2 uur voor de afspraak gebeld dat de afspraak niet door kon gaan.

inmiddels ook maar eens gebeld en volgens de medewerker waren er nog geen leveringen geweest, en moest ik nog maar even wachten ik begin me steeds meer af te vragen of ik niet gewoon weer gewoon elke dag een reservering moet plaatsten, heb er weinig vertrouwen in dat ze me ook daadwerkelijk gaan bellen.......
oke nou dan kunnen we vanavond de pc wel uitzetten dus! Geen voorraad gekregen dus geen mails!!!
Wel mooi ***** voor je man!! En schandalig hoe ze met hun klanten omgaan!!
  #2069  
Oud 17-10-12, 19:45
bertpo bertpo is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 18
Standaard

Gisteravond besteld met nummerbehoud (van hi naar Vf) morgen tussen half 9 en 13:00 iphone zw 32 gb aannemen van de koerier. Hopen op een schadevrije
  #2070  
Oud 17-10-12, 19:46
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door desteef Bekijk bericht
Als het echt zo is dat een groot aantal toestellen i.v.m. lichte schade niet worden geaccepteerd, dan is het logisch dat ze niet iedereen kunnen leveren.
En als je ziet om voor inie minie dingen een toestel terug gegeven word denk ik soms je kan mutsen maar ook mierenneuken
  #2071  
Oud 17-10-12, 19:46
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bertpo Bekijk bericht
Gisteravond besteld met nummerbehoud (van hi naar Vf) morgen tussen half 9 en 13:00 iphone zw 32 gb aannemen van de koerier. Hopen op een schadevrije
En wat heeft dit met de apple-store in Amsterdam te maken?

  #2072  
Oud 17-10-12, 19:47
rekkie rekkie is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gollem Bekijk bericht
oke nou dan kunnen we vanavond de pc wel uitzetten dus! Geen voorraad gekregen dus geen mails!!!
Wel mooi ***** voor je man!! En schandalig hoe ze met hun klanten omgaan!!
ja zeker! het is ook zo ***** dat elke medewerker weer een ander verhaal verteld.... als medewerker weet jij neem ik aan toch wel of er geleverd is ja of nee....het is daarom ook de vraag of het zin heeft te reserveren.

ben ook wel benieuwd of iemand vanavond een bevestiging krijgt.
  #2073  
Oud 17-10-12, 19:52
alwaysleft alwaysleft is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 240
Standaard

Nou, maar hopen op de reserveringen in Keulen
  #2074  
Oud 17-10-12, 19:52
bertpo bertpo is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan Bekijk bericht
En wat heeft dit met de apple-store in Amsterdam te maken?

Ah sorry zat in t verkeerde topic! Dacht dat ik bij online bestellen zat....
  #2075  
Oud 17-10-12, 19:53
Dufornee1 Dufornee1 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 34
Standaard

Nog geen mailtje gehad, even afwachten of we rond 20:50 een mailtje krijgen...
  #2076  
Oud 17-10-12, 19:54
gollem gollem is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 87
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rekkie Bekijk bericht
ja zeker! het is ook zo ***** dat elke medewerker weer een ander verhaal verteld.... als medewerker weet jij neem ik aan toch wel of er geleverd is ja of nee....het is daarom ook de vraag of het zin heeft te reserveren.

ben ook wel benieuwd of iemand vanavond een bevestiging krijgt.
Ja inderdaad niet best. Heb zelf ook al een aantal keer gebeld. daar ben ik maar mee gestopt want je hoort inderdaad steeds een ander *** verhaal. Jammer dat zo'n top bedrijf dit zo slecht regelt en hun klanten gewoon aan het lijntje houdt. Ben zelf al vanaf 12 september bezig. "ja meneer vanaf 19 september is er een pre-order dus wees er vroeg bij dan heb je hem de 28e' geen pre-order bel je nog een keer nee meneer er is geen pre-order dit doen we een paar dagen van te voren! weer geen pre-order. Kom gerust naar amsterdam meneer we hebben zat op voorraad rij ik 200km naar amsterdam zijn ze voor 8 uur al uitverkocht! Nou deze flauwekul weer met die reserveringen!! Ben het eigenlijk spuug zat maar wil gewoon die iphone. PFFF
  #2077  
Oud 17-10-12, 19:55
alwaysleft alwaysleft is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gollem Bekijk bericht
Ja inderdaad niet best. Heb zelf ook al een aantal keer gebeld. daar ben ik maar mee gestopt want je hoort inderdaad steeds een ander *** verhaal. Jammer dat zo'n top bedrijf dit zo slecht regelt en hun klanten gewoon aan het lijntje houdt. Ben zelf al vanaf 12 september bezig. "ja meneer vanaf 19 september is er een pre-order dus wees er vroeg bij dan heb je hem de 28e' geen pre-order bel je nog een keer nee meneer er is geen pre-order dit doen we een paar dagen van te voren! weer geen pre-order. Kom gerust naar amsterdam meneer we hebben zat op voorraad rij ik 200km naar amsterdam zijn ze voor 8 uur al uitverkocht! Nou deze flauwekul weer met die reserveringen!! Ben het eigenlijk spuug zat maar wil gewoon die iphone. PFFF
heb gelukkig sinds vandaag een iPhone 3G uit 2008, dus dat maakt het nog enigzins dragelijk...
  #2078  
Oud 17-10-12, 19:58
gollem gollem is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 87
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alwaysleft Bekijk bericht
heb gelukkig sinds vandaag een iPhone 3G uit 2008, dus dat maakt het nog enigzins dragelijk...
haha ja snap ik. heb mijn iphone 4 weken geleden verkocht loop nu 3 a 4 weken met een blackberry!! Nou ik heb nog nooit zo'n *** telefoon gehad dan deze!!!
  #2079  
Oud 17-10-12, 20:03
alwaysleft alwaysleft is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gollem Bekijk bericht
haha ja snap ik. heb mijn iphone 4 weken geleden verkocht loop nu 3 a 4 weken met een blackberry!! Nou ik heb nog nooit zo'n *** telefoon gehad dan deze!!!
dat is idd ***** ja, maja...die 3g is ook niet vooruit te branden. Wat 4 jaar vooruit uitmaakt in de smartphone branch, niet normaal
  #2080  
Oud 17-10-12, 20:08
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

gebruiken jullie allemaal die sterretjes of gaat dat automatisch als je ***** of *** zegt!

EDIT: Ok vraag beantwoord!
Reageren

Labels
iphone 5



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! cinopanacea Chat en geruchten 3 12-09-13 19:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:41.