//

iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam

iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door alwaysleft thanx voor je tip, daar ook maar besteld Waarom daar dan?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #2181  
Oud 18-10-12, 21:01
Dufornee1 Dufornee1 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alwaysleft Bekijk bericht
thanx voor je tip, daar ook maar besteld
Waarom daar dan?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2182  
Oud 18-10-12, 21:01
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pana Bekijk bericht
En volgens mij is DrDecibel ook dezelfde als VoltrefferVick...

ik ben poert niet
  #2183  
Oud 18-10-12, 21:09
alwaysleft alwaysleft is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dufornee1 Bekijk bericht
Waarom daar dan?
omdat het een betrouwbare webwinkel isDenk dat ze nog niet veel bestellingen hebben....gelukkigNiet veel mensen kennen die webwinkel

De Apple iPhone 5 Simlockvrije Telefoon bij GSMpunt.nl

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 oktober 2012 om 21:10 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkrich Bekijk bericht
Ik heb de iphone 64gb zwart besteld op GSMpunt.nl - Koop telefoons en alle accessoires voor uw GSM! Gratis Thuisbezorgd die zeiden 2 weken geleden dat ze donderdag nieuwe voorraad binnen zouden krijgen. Had ze van de week nog een keer gemaild om te kijken of dit nog het geval was en ze zeiden dat ze inderdaad nog donderdag 18oktober de voorraad verwachtte. Dus heb ze vanochtend nog een keer gemaild of de voorraad al binnen is en sindsdien niks meer van ze gehoord.
weet je of ze al veel bestellingen hebben die site voor de iPhone 5?
  #2184  
Oud 18-10-12, 21:12
Glod Glod is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkrich Bekijk bericht
Ik heb de iphone 64gb zwart besteld op GSMpunt.nl - Koop telefoons en alle accessoires voor uw GSM! Gratis Thuisbezorgd die zeiden 2 weken geleden dat ze donderdag nieuwe voorraad binnen zouden krijgen. Had ze van de week nog een keer gemaild om te kijken of dit nog het geval was en ze zeiden dat ze inderdaad nog donderdag 18oktober de voorraad verwachtte. Dus heb ze vanochtend nog een keer gemaild of de voorraad al binnen is en sindsdien niks meer van ze gehoord.
is deze sneller dan de iphone?

Bij apple

Laatst gewijzigd door Glod; 18-10-12 om 21:22. Reden: Foutje
  #2185  
Oud 18-10-12, 21:17
alwaysleft alwaysleft is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 240
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Glod Bekijk bericht
is deze sneller dan de iphone?
denk dat hun nog niet veel bestellingen hebben, is een voorgevoel. Denk dat je best wel kans hebt dat je hem daar binnen 2 a 3 weken hebt

Gelijk besteld daar, bedankt voor de tip darkrich!! Bel eens even morgen of ze meer weten over wanneer ze voorraad krijgen.
  #2186  
Oud 18-10-12, 21:25
Glod Glod is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 23
Standaard

Is deze betrouwbaar als in thuiswinkel of een ander keurmerk?
  #2187  
Oud 18-10-12, 21:26
alwaysleft alwaysleft is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Glod Bekijk bericht
Is deze betrouwbaar als in thuiswinkel of een ander keurmerk?
ervaringen zijn best goed met de shop, voorwaarden zijn ook dik in orde GSMpunt | Tweakers Pricewatch Shopreviews en: http://www.trustpilot.nl/review/www.gsmpunt.nl
  #2188  
Oud 18-10-12, 21:26
basje90 basje90 is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 36
Standaard

De 23e begint aardig dichtbij te komen.. Nu maar hopen dat dat niet vertraagt.
  #2189  
Oud 18-10-12, 21:30
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door florisjan Bekijk bericht

ik heb me ook ingeschreven bij de duitse apple stores maar daar heb ik ook nog niks van gehoord
Let wel je moet elke dag opnieuw reserveren hè?
Dus ti's niet eenmaal en dan afwachten maar...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door florisjan Bekijk bericht
lege doos opgestuurt gekregen

Oeps jeetje en dus geld kwijt?

Oww en vraag me af meerdere hebben hun profiel al aangepast naar de 5 maar hebben nog helemaal geen 5 dus?
  #2190  
Oud 18-10-12, 21:42
rekkie rekkie is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gollem Bekijk bericht
ja ik vind het ook vaag. alwaysleft had eergister al 1 op mogen halen alleen belden ze hem 2 uren van te voren af omdat er toch geen voorraad was. Ze zouden hem bellen als er voorraad was en dan kon hij gelijk 1 ophalen. Heb hem vandaag hier nog niet gehoord/gezien dus neem aan ze hem nog niet hebben gebeld. Dus geen voorraad.....
beetje jammer allemaal!!!

Nee ik ben nog steed niet gebeld/ gemaild...vind het wel raar als het klopt dat voltrefferVick er dan 2 kan ophalen!
  #2191  
Oud 18-10-12, 21:59
darkrich darkrich is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Amsterdam
Berichten: 74
Standaard

of gsmpunt.nl al veel bestellingen heeft, geen idee wel heb ik daar een bestelling sinds 25 september en kreeg ik dit emailtje op 28 september toegestuurd;
Citaat:
Beste heer/mevrouw,



Ik mail u naar aanleiding van uw bestelling bij GSMpunt.nl voor een iPhone 5. Wij hebben vandaag een heel erg klein aantal iPhones binnen gekregen. Dit komt omdat in Nederland bij de lancering alleen maar iPhones met abonnementen worden verkocht. De klanten die morgen een iPhone thuis kunnen verwachten hebben al een bevestiging van ons ontvangen. Hier zit u dus helaas niet tussen.



Onze verwachting is dat uw iPhone/iPhones rond de 18e van Oktober bij ons binnen zullen komen. Zodra de toestellen bij ons binnen zijn, zullen deze dezelfde dag nog naar alle klanten worden verzonden. Echter, mocht het zo zijn dat we niet voldoende iPhones ontvangen om alle klanten direct te bedienen, dan hanteren wij deze volgorde bij uitlevering:



1: Alle bestellingen die vooruit betaald zijn.

2: Alle bestellingen die via rembours betaald worden



Wij hebben hiervoor gekozen omdat we vorig jaar concludeerden dat veel klanten die de bestelling onder rembours plaatsen dit doen omdat ze de bestelling bij meerdere bedrijven plaatsen, en alleen de bestelling aannemen van het bedrijf dat de telefoon als eerste levert. Dat is een ieder goed recht, maar wij willen voorkomen dat klanten die bewust de iPhone 5 bij GSMpunt.nl kopen moeten wachten omdat anderen de bestelling op het laatste moment niet aannemen. Dit levert voor ons veel extra werk op, en het zorgt ervoor dat onze klanten die wel bij ons willen bestellen onnodig langer moeten wachten.



Wat moet u doen:



Heeft u uw bestelling al betaald? Dan hoeft u niets te doen. De besteldatum geldt als de volgorde voor uitlevering, en we gaan proberen om alle bestellingen rond 18 Oktober uit te leveren. Hoe eerder u besteld heeft, hoe groter de kans op directe levering.



Heeft u de bestelling onder rembours geplaatst? Dan kunt u kiezen: Als u besluit de telefoon alsnog vooruit te betalen, dan hanteren wij de besteldatum voor de volgorde van levering.



Besluit u om de bestelling onder rembours te laten staan, dan staat u relatief gezien verderop in de rij, en bestaat de kans dat u pas later uw iPhone 5 thuisgestuurd krijgt.



Mocht u aan de hand van deze E-mail liever uw bestelling annuleren, dan is dat natuurlijk geen probleem. Wij zullen uw order direct annuleren en het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk terugstorten op uw rekening. Bij het annuleren van een Rembours zending krijgt u een melding van ons dat de iPhone 5 niet meer uitgeleverd zal worden. Natuurlijk staat u nu bij ons in de wachtrij en mocht u de iPhone 5 elders gaan bestellen dan moet u daar weer achter aansluiten.



Met vriendelijke groet,



R. Schutte

GSMpunt.nl

GSMpunt.nl - Koop telefoons en alle accessoires voor uw GSM! Gratis Thuisbezorgd

info@gsmpunt.nl
En naar aanleiding van mijn volgend bericht naar hun stuurde zij dit berichtje naar mij toe op 9 oktober :

Citaat:
Beste Richard,

Wij verwachten ze nog altijd rond de 18e binnen te krijgen. Het zou met een
beetje geluk een dag of 5 eerder kunnen zijn, maar dat kunnen we pas met
zekerheid zeggen wanneer we ze hebben ontvangen.

Met vriendelijke groet,

R. Schutte
GSMpunt.nl
http://www.gsmpunt.nl
info@gsmpunt.nl
Hoop dat degene die interesse hadden in gsmpunt hier wat aan hebben
  #2192  
Oud 18-10-12, 22:31
florisjan florisjan is offline
• iOS 6.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 16
Standaard

heb net van iemand gehoord die apple heeft gebeld en die zij dat de iphones vanaf volgende week weer volop leverbaar waren
  #2193  
Oud 18-10-12, 22:37
Guest-20240213112918
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door florisjan Bekijk bericht
heb net van iemand gehoord die apple heeft gebeld en die zij dat de iphones vanaf volgende week weer volop leverbaar waren
Jammer dat dat ook de week is dat de meeste hun iphone via de apple store binnen krijgen
  #2194  
Oud 19-10-12, 08:50
lotphone lotphone is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 18
Standaard

Ik ben gisteren nog bij de Apple store geweest. Ze krijgen wel gewoon voorraad binnen. Blijven reserveren dus

Wauw wat is de iPhone 5 toch mooi zo in het echt
  #2195  
Oud 19-10-12, 09:02
desteef desteef is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 108
Standaard

Nieuwe ronde, nieuwe kansen
  #2196  
Oud 19-10-12, 09:10
alwaysleft alwaysleft is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lotphone Bekijk bericht
Ik ben gisteren nog bij de Apple store geweest. Ze krijgen wel gewoon voorraad binnen. Blijven reserveren dus

Wauw wat is de iPhone 5 toch mooi zo in het echt
waarom zeggen die medewerkers zoveel verschillende verhalen, je word er gek van...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 oktober 2012 om 09:11 ----------

Even gebeld met gsmpunt.nl die hem ook los verkopen, die hebben een levertijd van een aantal weken. Ook voor de mensen die hem al betaald hebben.
  #2197  
Oud 19-10-12, 09:12
VoltrefferVick's schermafbeelding
VoltrefferVick VoltrefferVick is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 173
Standaard

Zo, boys, ik sta nu beneden, even ingelogd op Ipadje.
Met in mijn hand.......
tasje met 2 Iphones, yihaaaaa


tijdens het wachten op mijn Iphones kwam de regiomanager van de benelux aangelopen.
Even een praatje gemaakt met de beste man, aardig kereltje trouwens.
Er wordt zoals we al vermoedde dus idd geloot, maakt niet uit of je dus om 9.01 of 16.59 reserveert.
Ook wordt er wel degelijk gelet op ipadressen, zelfde emailadressen en hij zei dat ze nog een manier hebben om te zien of zelfde persoon meerdere reserveringen maakt maar daar wilde die niet over uitwijden.
Wat de voorraad betreft, er is dus genoeg voorraad en Apple laat mensen bewust reserveren en loot er een aantal uit.
Dit dus om een hype te creeeren!!!!

Dit was mijn live report uit de Apple store
Ik ga lekker met mijn telefoontje spelen.
Over en uit!
  #2198  
Oud 19-10-12, 09:15
alwaysleft alwaysleft is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VoltrefferVick Bekijk bericht
Zo, boys, ik sta nu beneden, even ingelogd op Ipadje.
Met in mijn hand.......
tasje met 2 Iphones, yihaaaaa


tijdens het wachten op mijn Iphones kwam de regiomanager van de benelux aangelopen.
Even een praatje gemaakt met de beste man, aardig kereltje trouwens.
Er wordt zoals we al vermoedde dus idd geloot, maakt niet uit of je dus om 9.01 of 16.59 reserveert.
Ook wordt er wel degelijk gelet op ipadressen, zelfde emailadressen en hij zei dat ze nog een manier hebben om te zien of zelfde persoon meerdere reserveringen maakt maar daar wilde die niet over uitwijden.
Wat de voorraad betreft, er is dus genoeg voorraad en Apple laat mensen bewust reserveren en loot er een aantal uit.
Dit dus om een hype te creeeren!!!!

Dit was mijn live report uit de Apple store
Ik ga lekker met mijn telefoontje spelen.
Over en uit!
er is genoeg voorraad?? Bron ervan...en foto van iPhones graag....
  #2199  
Oud 19-10-12, 09:15
lotphone lotphone is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 18
Standaard

En weer gereserveerd, zowel de witte als de zwarte. (Gisteren beide gezien en het maakt me echt weinig uit meer.)

Ook in oberhausen gedaan.

Lukt t zondag nog niet , dan ga ik m bestellen
  #2200  
Oud 19-10-12, 09:17
alwaysleft alwaysleft is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lotphone Bekijk bericht
En weer gereserveerd, zowel de witte als de zwarte. (Gisteren beide gezien en het maakt me echt weinig uit meer.)

Ook in oberhausen gedaan.

Lukt t zondag nog niet , dan ga ik m bestellen
lees eens verhaal hierboven, reserveren 2 iphones op 1 ip adres is al not done....
Reageren

Labels
iphone 5



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! cinopanacea Chat en geruchten 3 12-09-13 19:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:30.