//

iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam

iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hem gister opgehaald, 16GB iPhone Zwart. Hoefde de mail en legitimatie niet te laten zien, me naam was voldoende. Heb hem wel even ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #3161  
Oud 12-11-12, 12:07
RiPaXe RiPaXe is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 33
Standaard

Ik heb hem gister opgehaald, 16GB iPhone Zwart. Hoefde de mail en legitimatie niet te laten zien, me naam was voldoende. Heb hem wel even uitgepakt daar en toen zag ik wat dutsjes op de zijkant, kreeg gelijk een andere mee
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #3162  
Oud 12-11-12, 14:13
ousselg ousselg is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 49
Standaard

Ik ben nu al 6-7 weken aan het wachten op mijn Iphone maar kreeg hem maar niet terwijl vrienden hem wel alllemaal kregen (had bij Phoneshop besteld) dus maar geannuleerd en via de reservering's site geprobeerd alleen heb ik na een week nog steeds geen geluk dus dan maar bij apple store bestellen en 3-4 weken wachten..... had hem als 1 van de eerste besteld en krijg hem nu als 1 van de laatste.... zucht
  #3163  
Oud 12-11-12, 16:07
cello38 cello38 is offline
• iOS 9.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Almelo
Berichten: 405
Standaard

bij T-Mobile is de levertijd voor de iphone 5 16gb wit of zwart 2 werkdagen!
  #3164  
Oud 12-11-12, 16:13
ousselg ousselg is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cello38 Bekijk bericht
bij T-Mobile is de levertijd voor de iphone 5 16gb wit of zwart 2 werkdagen!
met abbo neem ik aan?

Ik wil hem namelijk los
  #3165  
Oud 12-11-12, 17:12
darkrich darkrich is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Amsterdam
Berichten: 74
Standaard

centralpoint.nl heeft er net heel aantal op voorraad gekregen direct de 64gb besteld..
  #3166  
Oud 12-11-12, 19:45
Aggiee Aggiee is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 19
Standaard

Jo gasten gisteren voor het eerst gereserveerd voor een Iphone 5 MET abonnement en ja hoor gelijk raak! Ik kreeg gisteravond mail en sta nu as we speek in de Apple store met me nieuwe Iphone los! Ze deden totaal niet moeilijk.
  #3167  
Oud 12-11-12, 20:00
Willem... Willem... is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Leiden
Berichten: 102
Standaard

Je krijgt er hoe dan ook gewoon gratis een Nano-simkaartje bij als je dat vraagt!
  #3168  
Oud 12-11-12, 21:52
jann91 jann91 is offline
• iOS 6.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 28
Standaard

En voor de 3e keer een zwart 16gb reservering in mijn mailbox!
Blijft een leuk spelletje.
Eenmaal andermaal...
  #3169  
Oud 12-11-12, 21:56
sont sont is offline
• iOS 11.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 147
Standaard

ik hier weer niets...
Hoe doe je dit dan?
Vast,los?
Hoeveel adressen?
Zelfde Ip adres?
Tijdstip reservering?

Word nog net niet gek!!
  #3170  
Oud 12-11-12, 21:59
jann91 jann91 is offline
• iOS 6.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sont Bekijk bericht
ik hier weer niets...
Hoe doe je dit dan?
Vast,los?
Hoeveel adressen?
Zelfde Ip adres?
Tijdstip reservering?

Word nog net niet gek!!
Via mijn laptop
Los
1 adres
1 ip adres
15:15 gereserveerd

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 november 2012 om 21:09 ----------

Wauw, iedereen is al voorzien van een iphone 5!? Normaal als er een reservering weggegeven wordt staat het vol.
Dan annuleer ik m
  #3171  
Oud 12-11-12, 22:11
kokker kokker is offline
• iOS 5.1.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: 't westland
Berichten: 26
Standaard

ik heb een reservering voor morgen.
zwart 16gb.
voor een leuke attentie mag je hem overnemen.
  #3172  
Oud 12-11-12, 22:16
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Na wekenlang dagelijks reserveren bij de Apple Store in Amsterdam heb ik zojuist eindelijk een mailtje ontvangen. Ik koop de iPhone 5 los, dus zonder abonnement.
Nu heb ik vorige week een overstap gemaakt van T-Mobile naar Simyo met nummerbehoud. Mijn nummer wordt pas op 10 december overgezet naar Simyo. Tot die datum bel ik nog met T-Mobile. Bij de aanvraag voor nummerbehoud heb ik het simkaartnummer van T-Mobile moeten opgeven. Je voelt mijn vraag waarschijnlijk al aankomen...

Als ik bij de Apple Store een nieuwe T-Mobile-nanosimkaart in de iPhone 5 krijg, dan heeft die sim een ander nummer dan het simkaartnummer, dat ik heb opgegeven bij de aanvraag van nummerbehoud. Loopt dan op 10 december de portering van mijn nummer naar Simyo in de soep?
  #3173  
Oud 12-11-12, 22:19
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
Na wekenlang dagelijks reserveren bij de Apple Store in Amsterdam heb ik zojuist eindelijk een mailtje ontvangen. Ik koop de iPhone 5 los, dus zonder abonnement.
Nu heb ik vorige week een overstap gemaakt van T-Mobile naar Simyo met nummerbehoud. Mijn nummer wordt pas op 10 december overgezet naar Simyo. Tot die datum bel ik nog met T-Mobile. Bij de aanvraag voor nummerbehoud heb ik het simkaartnummer van T-Mobile moeten opgeven. Je voelt mijn vraag waarschijnlijk al aankomen...

Als ik bij de Apple Store een nieuwe T-Mobile-nanosimkaart in de iPhone 5 krijg, dan heeft die sim een ander nummer dan het simkaartnummer, dat ik heb opgegeven bij de aanvraag van nummerbehoud. Loopt dan op 10 december de portering van mijn nummer naar Simyo in de soep?
Je kan toch gewoon je huidige T-Mobile simkaart naar een nano sim laten knippen?
  #3174  
Oud 12-11-12, 22:21
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Dat is inderdaad een optie, maar ik denk dat de Apple Store geen simkaarten gaat knippen.
  #3175  
Oud 12-11-12, 22:22
sont sont is offline
• iOS 11.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 147
Standaard

@Kokker.Jann91
Het is dat ik een zwarte 32 gig wil ..anders had ik de reservering wel overgenomen.
  #3176  
Oud 12-11-12, 22:23
MarijnG MarijnG is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard

Ik heb zonet ook een mail gekregen dat ik er eentje gereserveerd is voor mij.
In de mail staat: "Een overzicht van alles wat je mee moet nemen als je je iPhone komt ophalen" met link naar deze pagina: Apple Store - iPhone, een pagina om je abbonement te kiezen..

Ik ben bijna zeker dat ik een simlock-vrij model heb gekozen, maar ik vind het nergens terug in de mail. nu begin ik zelf al te twijfelen.. hebben jullie dit ook gekregen?
  #3177  
Oud 12-11-12, 22:23
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
Dat is inderdaad een optie, maar ik denk dat de Apple Store geen simkaarten gaat knippen.
Nee de Apple Store niet. Maar in Amsterdam (en natuurlijk ook in andere plaatsen) zitten heel veel winkels die dat wel doen.
  #3178  
Oud 12-11-12, 22:23
Aggiee Aggiee is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
..

Als ik bij de Apple Store een nieuwe T-Mobile-nanosimkaart in de iPhone 5 krijg, dan heeft die sim een ander nummer dan het simkaartnummer, dat ik heb opgegeven bij de aanvraag van nummerbehoud. Loopt dan op 10 december de portering van mijn nummer naar Simyo in de soep?
Nee want de overstap gaat naar je simyo kaart en die blijft staan voor de 10e..
  #3179  
Oud 12-11-12, 22:27
ffdejager ffdejager is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 5
Standaard

Ik reserveer elke dag en tot op heden niks, op 22-10 voor mezelf een zwarte 16GB online via Apple besteld en die komt tussen 16-22 nov en nu dagelijks voor mijn vriendin een witte gereserveerd en nu eindelijk beet! 20:51 mail gekregen, vanochtend om 9:30 gereserveerd! Morgen dus naar Amsterdam!
  #3180  
Oud 12-11-12, 22:30
MarijnG MarijnG is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarijnG Bekijk bericht
Ik heb zonet ook een mail gekregen dat ik er eentje gereserveerd is voor mij.
In de mail staat: "Een overzicht van alles wat je mee moet nemen als je je iPhone komt ophalen" met link naar deze pagina: Apple Store - iPhone, een pagina om je abbonement te kiezen..

Ik ben bijna zeker dat ik een simlock-vrij model heb gekozen, maar ik vind het nergens terug in de mail. nu begin ik zelf al te twijfelen.. hebben jullie dit ook gekregen?
Kan iemand mij zeggen die ook een simlockvrije iPhone mag gaan ophalen of ze hetzelfde hebben ontvangen?
Reageren

Labels
iphone 5



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! cinopanacea Chat en geruchten 3 12-09-13 20:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:00.