//

iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile

iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Spannend allemaal! Benieuwd naar wat ze morgen zullen zeggen. Hopelijk geen in elkaar gebreide samenvatting van al hetgeen we al weten.....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #241  
Oud 25-09-12, 17:49
Derecho Derecho is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 43
Standaard

Spannend allemaal! Benieuwd naar wat ze morgen zullen zeggen.

Hopelijk geen in elkaar gebreide samenvatting van al hetgeen we al weten..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #242  
Oud 25-09-12, 17:59
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk bericht
Net gebeld, willen ze hier geen uitspraak over doen. De sms-en zijn goed verzonden en gaan er dan ook vanuit dat ik morgen een afspraak kan maken. Support kon wel inzien dat ik twijfels had aangezien zij dit ook raar vonden dat ik dit sms-je hebt ontvangen.
Nouja, ben blij zou ik zeggen. Niet iedereen heeft zoveel geluk, zover het geluk is.. Stel ze hebben véél 32GB Wit varianten binnen gekregen en hebben maar weinige kopers. Tadaaa


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ladurance Bekijk bericht
Laat ik dan ook maar gezellig meedoen:

- Ladurance
- Ordernummer 13608xx
- Zwart 16GB
- verlenging
- Internet na het ontvangen van sms (kwart over 1)
- 17-09-2012

Heb vanmiddag ook het smsje gehad dat we morgen meer weten.
Bedankt voor de inschrijving, je gegevens zijn inmiddels verwerkt. Zorg er voor dat je aankomende status-updates gelijk doorgeeft, inclusief de desbetreffende datums. Daarnaast raad ik je aan om actief in het topic te zijn. Zo blijf je altijd up-to-date met het laatste nieuws en kun je chit-chatten met mede-fanaten.

Wist je trouwens al dat je nu ook de iPhone 5 orderstatus lijst heel gemakkelijk via je mobiel kunt inzien? Daarnaast is het mogelijk om via daar heel eenvoudig een status-update te melden. Surf via je mobiel naar: http://dannyhtek.nl/m

Veel succes!
  #243  
Oud 25-09-12, 18:19
Vincent6882 Vincent6882 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 248
Standaard

Heb helaas "nog"geen sms gehad maar denk dat deze in de loop van volgende week wel gaat komen.
  #244  
Oud 25-09-12, 18:39
Chris!!'s schermafbeelding
Chris!! Chris!! is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 12
Standaard

Helaas nog geen sms ontvangen van TM! zal even de gegevens erbij zetten voor in de lijst:

iPhone 5 32GB Black
21-09-12 om 6:30 uur
Online via TM-shop (verlening)
13720**
Status 2 (21-9-12)

Ben benieuwd wanneer ik heb krijg, tot die tijd werkt mijn 3GS nog prima!
  #245  
Oud 25-09-12, 19:03
Aeros Aeros is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk bericht
Net gebeld, willen ze hier geen uitspraak over doen. De sms-en zijn goed verzonden en gaan er dan ook vanuit dat ik morgen een afspraak kan maken. Support kon wel inzien dat ik twijfels had aangezien zij dit ook raar vonden dat ik dit sms-je hebt ontvangen.

Aangezien ik pas 21-09-2012 heb verlengt. Systeem fout? Ik klaag ze aan als ik morgen geen afspraak kan maken. LOL

Trouwens, complimenten voor beide @dannyhtek en @melledewit. Moest eigenlijk zo een lijst op mijn site hebben, maar dan internationaal per land en provider. Pfff veel werk

Jij inderdaad mazzel, ik sta vlak onder jou maar hier geen sms vandaag...
Wel gister met levertijd 2-3 wkn, heb jij die ook gekregen?
  #246  
Oud 25-09-12, 19:04
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Ik heb ook 21-09 besteld, iPhone 5 32GB zwart besteld, 4-5 weken SMSje, geen lever SMSje... maar die verwacht ik dan ook niet .
  #247  
Oud 25-09-12, 19:04
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

ja, die ook. Twee sms-jes op 1 dag.
  #248  
Oud 25-09-12, 19:12
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chris!! Bekijk bericht
Helaas nog geen sms ontvangen van TM! zal even de gegevens erbij zetten voor in de lijst:

iPhone 5 32GB Black
21-09-12 om 6:30 uur
Online via TM-shop (verlening)
13720**
Status 2 (21-9-12)

Ben benieuwd wanneer ik heb krijg, tot die tijd werkt mijn 3GS nog prima!
Bedankt voor de inschrijving, je gegevens zijn inmiddels verwerkt. Zorg er voor dat je aankomende status-updates gelijk doorgeeft, inclusief de desbetreffende datums. Daarnaast raad ik je aan om actief in het topic te zijn. Zo blijf je altijd up-to-date met het laatste nieuws en kun je chit-chatten met mede-fanaten.

Wist je trouwens al dat je nu ook de iPhone 5 orderstatus lijst heel gemakkelijk via je mobiel kunt inzien? Daarnaast is het mogelijk om via daar heel eenvoudig een status-update te melden. Surf via je mobiel naar: dannyhtek.nl

Veel succes!
  #249  
Oud 25-09-12, 19:22
Jz1 Jz1 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 63
Standaard

In iedergeval die exclusieve aanbieding hebben gehad zoals al door mensen hier gedacht was, zullen wel al die smsjes nu krijgen, want die waren al eigenlijk met de eerste partij berekend, de rest blijft gissen tot morgen denk. Maar we zullen zien!
  #250  
Oud 25-09-12, 19:28
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jz1 Bekijk bericht
In iedergeval die exclusieve aanbieding hebben gehad zoals al door mensen hier gedacht was, zullen wel al die smsjes nu krijgen, want die waren al eigenlijk met de eerste partij berekend, de rest blijft gissen tot morgen denk. Maar we zullen zien!
Persoonlijk denk ik niet dat we morgen iets 'nieuws' krijgen te horen. De smsjes met verwachte levertijden hebben we vandaag al ontvangen. Ik verwacht niet dat de lading vanuit Apple zo groot is om naast de mensen met de mail, ook andere mensen met een iPhone 5 te kunnen voorzien.
  #251  
Oud 25-09-12, 20:02
karelvs karelvs is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Breda
Berichten: 26
Standaard

Ik begin te vermoeden dat T-mobile al lang wist hoeveel iphones ze zullen ontvangen bij de eerste levering en dat ze op basis daarvan steeds mensen hebben laten voorinschrijven (voor de 21e). Zo lang de eerste levering nog niet "op" was, hebben ze weer een mailing van bijvoorbeeld 500 klanten gedaan. Daaruit kwamen weer voorinschrijvingen. Toen hebben ze opnieuw gekeken of de eerste levering al "op" was en vervolgens weer een mailing van bijvoorbeeld 250. Er werd namelijk in die voorinschrijvingen steeds een deadline gezet. Na die deadline kon de balans steeds weer worden opgemaakt en opnieuw worden gemailt. Net zolang tot ze de eerste levering echt hadden uitverkocht.

Vandaar ook dat alleen die mensen die zich voor de 21e hebben kunnen inschrijven nu een sms ontvangen dat ze morgen meer horen over de levering (op voor hen hopelijk de 28e). Helaas zou dat dan wel betekenen dat de rest nog even moet wachten op de tweede levering.
Maar ik blijf hopen.

Weet iemand overigens nog of je twee jaar geleden, het aflever adres kunt bepalen bij het maken van de afspraak met de koerier of dat hij alleen geleverd wordt op je huis adres. Ik ben vrijdag namelijk zelf niet thuis... :-(
__________________
Iphone, macbook air, macmini en een Ipad.... wat wordt mijn volgende Apple aankoop?
  #252  
Oud 25-09-12, 20:07
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karelvs Bekijk bericht
Ik begin te vermoeden dat T-mobile al lang wist hoeveel iphones ze zullen ontvangen bij de eerste levering en dat ze op basis daarvan steeds mensen hebben laten voorinschrijven (voor de 21e). Zo lang de eerste levering nog niet "op" was, hebben ze weer een mailing van bijvoorbeeld 500 klanten gedaan. Daaruit kwamen weer voorinschrijvingen. Toen hebben ze opnieuw gekeken of de eerste levering al "op" was en vervolgens weer een mailing van bijvoorbeeld 250. Er werd namelijk in die voorinschrijvingen steeds een deadline gezet. Na die deadline kon de balans steeds weer worden opgemaakt en opnieuw worden gemailt. Net zolang tot ze de eerste levering echt hadden uitverkocht.
Good thinking, dat zou best zomaar eens kunnen zijn inderdaad!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karelvs Bekijk bericht
Weet iemand overigens nog of je twee jaar geleden, het aflever adres kunt bepalen bij het maken van de afspraak met de koerier of dat hij alleen geleverd wordt op je huis adres. Ik ben vrijdag namelijk zelf niet thuis... :-(
Het aflever adres kun je zelf bepalen wanneer je een afspraak maakt. Hoeft niet bij jou thuis te zijn. Let er wel op dat contracthouder het pakketje moet aannemen. Je moet je namelijk identificeren.
  #253  
Oud 25-09-12, 20:14
Jz1 Jz1 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Bekijk bericht
Good thinking, dat zou best zomaar eens kunnen zijn inderdaad!


Het aflever adres kun je zelf bepalen wanneer je een afspraak maakt. Hoeft niet bij jou thuis te zijn. Let er wel op dat contracthouder het pakketje moet aannemen. Je moet je namelijk identificeren.
Citaat:
  • Waarom mag mijn partner niet tekenen voor mijn bestelling?
Na de bestelling doet T-Mobile een onderzoek op basis van de door de aanvrager ingevulde gegevens. Omdat T-Mobile de gegevens van klanten wil beschermen en uw identiteit niet persoonlijk kan contoleren, mag er niet aan derden uitgeleverd worden.

Dit geldt overigens alleen voor nieuwe contracten. Indien er een contract verlengd wordt, is het wel mogelijk om voor de ontvangst iemand anders te machtigen. Ook prepaidbestellingen mogen in ontvangst genomen worden door gemachtigden.
volgensmij was het dat die gene wel moet legitimeren met jouw legitimatie (sinds je bsn nummer ook bij je bestelling opgeeft) of zo iets was het. Maar ergens op t-mobile site staat dat
  #254  
Oud 25-09-12, 20:18
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Nou de 'meningen' zijn verdeeld. Een iemand van TM Webcare geeft aan dat je het pakketje met een machtiging mag aannemen. De ander zegt dat je inderdaad het pakketje aan mag nemen, maar je wel een legitimatie van de contracthouder moet kunnen overhandigen. Weer een ander zegt dat de contracthouder zelf het pakketje alleen kan aannemen.
  #255  
Oud 25-09-12, 20:19
thegame1512 thegame1512 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 41
Standaard

Iemand al naar status 3? Zal vanavond/ vannacht wel gebeuren neem ik aan??
  #256  
Oud 25-09-12, 20:20
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thegame1512 Bekijk bericht
Iemand al naar status 3? Zal vanavond/ vannacht wel gebeuren neem ik aan??
Dat zal inderdaad zo zijn en anders morgen overdag/avond.
  #257  
Oud 25-09-12, 20:24
karelvs karelvs is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Breda
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Bekijk bericht
Good thinking, dat zou best zomaar eens kunnen zijn inderdaad!


Het aflever adres kun je zelf bepalen wanneer je een afspraak maakt. Hoeft niet bij jou thuis te zijn. Let er wel op dat contracthouder het pakketje moet aannemen. Je moet je namelijk identificeren.
Dat zou mooi zijn!
Als ik dan bij de eerste levering zit, dan laat ik hem op mijn werk bezorgen.
Stiekem hoop ik er nog op (ookal heb ik nog geen sms over de update die de early voorinschrijvers hebben gekregen).
  #258  
Oud 25-09-12, 20:41
blackiphone blackiphone is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karelvs Bekijk bericht
Dat zou mooi zijn!
Als ik dan bij de eerste levering zit, dan laat ik hem op mijn werk bezorgen.
Stiekem hoop ik er nog op (ookal heb ik nog geen sms over de update die de early voorinschrijvers hebben gekregen).

Toevallig net erover aan t lezen op TM-site:
  • Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?
  1. Je kunt je bestelling laten bezorgen waar je wilt. Bijvoorbeeld thuis, op je werk of bij vrienden. Je kunt het gewenste adres aangeven via mijnorderstatus.nl.
  2. Als je de bestelling op je werk laat bezorgen is het handig voor de koerier als je ook de naam van het bedrijf en de afdeling waar je werkt invult.
  #259  
Oud 25-09-12, 20:49
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Misschien wel leuk om te weten: http://blog.t-mobile.nl/maak-van-te-...etbezorger-297
  #260  
Oud 25-09-12, 20:52
nemo nemo is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 24
Standaard

ik laat ook weer op mijn werk bezorgen, werk naast AMP
en vorige keer kwamen ze al om 07.30 de iphone bezorgen,
nu maar ff regelen dat ze wel echt niet eerder komen dan afgesproken tijd of dat ik hem zelf ophaal
Reageren

Labels
dannyhtek, iphone5, tmobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer iPhone 5 PindaPowerrr Odido (T-Mobile) 6 27-09-12 18:18
iPhone 4 ordernummer overzicht bastos Koopinformatie Nederland 8620 14-09-12 17:46
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 13:01
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. forrestgumpx Odido (T-Mobile) 57 09-08-10 18:15
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 12:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:40.