//

iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile

iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Sommige hebben inderdaad nog niks gehoord, dat hebben ze al gemeld. Andere denk ik dat ze nog niet hebben gekeken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #541  
Oud 26-09-12, 22:33
blackiphone blackiphone is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Bekijk bericht
Sommige hebben inderdaad nog niks gehoord, dat hebben ze al gemeld. Andere denk ik dat ze nog niet hebben gekeken en/of hebben doorgegeven. Ik geef ze 5 dagen, als ik niks hoor, gaan ze uit de lijst.
Haha streng hoor! Ik zag dat er dus nog 7 mensen zijn zonder updates...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #542  
Oud 26-09-12, 22:35
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door melledewit Bekijk bericht
De voorbestellingen die nog niet gemeld zijn, zijn volgens mij allemaal niet actief geweest in dit topic vanavond. Dikke kans dat zij dus ook al een afspraak hebben staan. EDIT: oh, laat maar, lees nu danny's bericht

Moet toch toegeven dat dit vrij netjes afgehandeld lijkt te zijn. En ik zat nog eens te denken over het niet goed op volgorde gaan... kan natuurlijk goed zijn dat elke medewerker een lijstje met bestellingen heeft gehad. En je hebt natuurlijk snelle mensen, en de... wat langzamere soort.

Hopelijk morgen duidelijkheid voor alle latere bestellers!
Sowieso vinden morgen nog status updates plaats. Of er iemand van de lijst bij zit is een tweede. Tevens ben ik benieuwd wanneer TMobile haar volgende lading binnenkrijgt. Iets wat we denkelijk nooit zullen weten..
  #543  
Oud 26-09-12, 22:49
thegame1512 thegame1512 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 41
Standaard

Ik kreeg net een smsje dat mijnorderstatus overlopen is en dat ik in de loop van morgen een smsje krijg, zie het wel zaterdag of vrijdag maakt mij niet zoveel uit.
  #544  
Oud 26-09-12, 22:51
Derecho Derecho is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 43
Standaard

Iemand enig idee of en wat T-Mobile vandaag eigenlijk heeft laten weten? (behalve de bulk aan smsjes en afspraken voor de gelukkigen)
  #545  
Oud 26-09-12, 22:53
blackiphone blackiphone is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thegame1512 Bekijk bericht
Ik kreeg net een smsje dat mijnorderstatus overlopen is en dat ik in de loop van morgen een smsje krijg, zie het wel zaterdag of vrijdag maakt mij niet zoveel uit.
Dat vind ik nog wel netjes dat TM wat van zich laat horen.
  #546  
Oud 26-09-12, 22:53
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thegame1512 Bekijk bericht
Ik kreeg net een smsje dat mijnorderstatus overlopen is en dat ik in de loop van morgen een smsje krijg, zie het wel zaterdag of vrijdag maakt mij niet zoveel uit.
Laat dan even iets weten in een privé bericht, aangezien ik niet 24/7 op dit topic kan zitten ivm stage, college e.d. In ieder geval alvast proficiat

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derecho Bekijk bericht
Iemand enig idee of en wat T-Mobile vandaag eigenlijk heeft laten weten? (behalve de bulk aan smsjes en afspraken voor de gelukkigen)
Ze hebben laten weten dat - wegens de hoeveelheid uitleveren van orders - mensen morgen een afspraak kunnen maken indien ze 't smsje hebben.

Anyhow, ik ga mijn bed opzoeken. Trusten alvast
  #547  
Oud 26-09-12, 22:59
Smint Smint is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 7
Standaard

Update, SMS ontvangen om 5 uur en de afspraak voor aflevering staat nu op vrijdagochtend, tussen 8.30 en 13.00. Status 3 nu dus.
  #548  
Oud 26-09-12, 23:01
Ladurance Ladurance is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KnoeSS Bekijk bericht
Ja sms binnen en bezorgafspraak gemaakt. Vrijdag tussen 08:30-13:00 order 13607xx wijziging al doorgegeven aan Danny
Bij mij hetzelfde; 13608xx. Status op de site is 3.
  #549  
Oud 27-09-12, 00:17
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Ben positief ingesteld, de volgende lading bereikt sowieso de mensen die op de 21ste besteld hebben. Dus de eerst volgende lading of die erop zal ik hoogstwaarschijnlijk wel bij zitten , ik ben benieuwd hoe snel het verloopt.
  #550  
Oud 27-09-12, 00:30
Derecho Derecho is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xynta Bekijk bericht
Ben positief ingesteld, de volgende lading bereikt sowieso de mensen die op de 21ste besteld hebben. Dus de eerst volgende lading of die erop zal ik hoogstwaarschijnlijk wel bij zitten , ik ben benieuwd hoe snel het verloopt.
Zulke optimisme kunnen we nu goed gebruiken. We zullen zien!
  #551  
Oud 27-09-12, 00:32
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derecho Bekijk bericht
Zulke optimisme kunnen we nu goed gebruiken. We zullen zien!
Het topic op zich helpt, mede 'lot genoten' . Daarnaast heb ik een 4S en 2 jaar na de iPhone 4 de tijd gehad om geduld op te bouwen voor deze launch. Ik laat me verassen door het lever SMSje van T-Mobile en tot die tijd klets ik hier gezellig mee .
  #552  
Oud 27-09-12, 00:42
Ladurance Ladurance is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 12
Standaard

Naar mijn idee (al weet ik het niet precies meer) is de communicatie een stuk beter dan 2 jaar geleden. Ik heb toen nog enkele weken moeten wachten na de officiële launch terwijl ik echt vlot met bestellen was zonder duidelijke berichten van T-mobile.
Ik vind het dit jaar een stuk beter gaan (al helpt het ook mee dat ik bij de eerste groep zit en nu eindelijk een keer m'n iPhone op de launchdag krijg ).
  #553  
Oud 27-09-12, 07:45
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Lijst is weer volledig up-to-date. Graag wil ik updates die plaats vinden tussen 0800/1500u per e-mail: dannyhtek@me.com of in een privé bericht ontvangen. Of de updates moeten al worden doorgegeven via de mobiele website (dannyhtek.nl/m). Spread the word, I'll be back at 3.

Ik heb trouwens bericht ontvangen van mijn provider dat ik gratis 2GB extra bandwidth krjig voor de maand oktober. Zoals ik al eerder zei: dit topic en de orderstatus trekt veel bekijks.

dannyhtek.nl
  #554  
Oud 27-09-12, 08:40
Vincent6882 Vincent6882 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Bekijk bericht
Lijst is weer volledig up-to-date. Graag wil ik updates die plaats vinden tussen 0800/1500u per e-mail: dannyhtek@me.com of in een privé bericht ontvangen. Of de updates moeten al worden doorgegeven via de mobiele website (dannyhtek.nl/m). Spread the word, I'll be back at 3.

Ik heb trouwens bericht ontvangen van mijn provider dat ik gratis 2GB extra bandwidth krjig voor de maand oktober. Zoals ik al eerder zei: dit topic en de orderstatus trekt veel bekijks.

dannyhtek.nl
Mooi! Maakt tm overigens ook gebruik van jouw lijstje? Goedemorgen btw
  #555  
Oud 27-09-12, 08:40
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

o.a. voor Merlijn. Twitter / dannyhtek: @tmobile_webcare Jullie kunnen ...
  #556  
Oud 27-09-12, 08:41
Vincent6882 Vincent6882 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 248
Standaard

Nog een vraag, ik zie in je lijst dat er een paar gebruikers achter hun naam een wit vlak( datum) hebben. Wat betekend dit?
  #557  
Oud 27-09-12, 08:49
Merlijn3 Merlijn3 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Bekijk bericht
Toch vreemd hoor, ze weten toch hoeveel iphone's ze deze week geleverd krijgen van Apple..
  #558  
Oud 27-09-12, 09:04
a3aan77 a3aan77 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard

- a3aan77
- Ordernummer 13743
- Wit/ 16 Gb
- T-Mobile Verlenging
- Telefonische bestelling
- 21 september 2012
  #559  
Oud 27-09-12, 09:10
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vincent6882 Bekijk bericht
Nog een vraag, ik zie in je lijst dat er een paar gebruikers achter hun naam een wit vlak( datum) hebben. Wat betekend dit?
Bedoel je de mobiele versie? Ifso, dat is een foutje. Geen betekenis en zal worden aangepast.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Merlijn3 Bekijk bericht
Toch vreemd hoor, ze weten toch hoeveel iphone's ze deze week geleverd krijgen van Apple..
Klopt, ik snap het ook niet. Wellicht vanavond wanneer alle orders zijn verwerkt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door a3aan77 Bekijk bericht
- a3aan77
- Ordernummer 13743
- Wit/ 16 Gb
- T-Mobile Verlenging
- Telefonische bestelling
- 21 september 2012
Even per DM of mail aub. Ik heb tot 1500u geen mogelijkheid om 't aan te passen.
  #560  
Oud 27-09-12, 09:51
Venix Venix is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 16
Standaard

Blijkbaar gaan er echt enorm veel iphones naar pre-pre-orders of naar T-shops. Ik heb binnen het half uur besteld (online) en nog altijd niets van T-mobile mogen vernemen.

Weet nu ook meteen weer waarom ik verleden jaren altijd naar de fysieke winkel ging... Online bestellen zonder "speciaal" te pre-orderen staat garant voor late levering/achteraan op de lijst komen.
Reageren

Labels
dannyhtek, iphone5, tmobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer iPhone 5 PindaPowerrr Odido (T-Mobile) 6 27-09-12 18:18
iPhone 4 ordernummer overzicht bastos Koopinformatie Nederland 8620 14-09-12 17:46
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 13:01
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. forrestgumpx Odido (T-Mobile) 57 09-08-10 18:15
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 12:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:30.