//

iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile

iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Ik heb in ieder geval al mijn papieren e.d. in orde. Wellicht een domme vraag, maar een dagafschrift is toch ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #121  
Oud 23-09-12, 16:57
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Bekijk bericht
Ik heb in ieder geval al mijn papieren e.d. in orde. Wellicht een domme vraag, maar een dagafschrift is toch een willekeurig afschrift die je kunt inzien @ internetbankieren?
Bankafschrift mag niet ouder dan 6 maanden zijn en moet via post verzonden en ontvangen zijn. Een bankpas mag bij T-Mobile ook (voor en achterkant, in kleur ingescand).
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 23-09-12, 17:00
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xynta Bekijk bericht
Bankafschrift mag niet ouder dan 6 maanden zijn en moet via post verzonden en ontvangen zijn. Een bankpas mag bij T-Mobile ook (voor en achterkant, in kleur ingescand).
Op het overnameformulier staat dat ie niet ouder dan 2 maanden mag zijn. Ook staat er bij dat een uitdraai van internetbankieren is toegestaan. Maar wat precies moet ik dan uitdraaien, gewoon een afschrift?
  #123  
Oud 23-09-12, 17:01
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Hm dan zal dat ondertussen zijn veranderd. Ik heb geen idee waar je dat exact kan uitdraaien?
  #124  
Oud 23-09-12, 17:04
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xynta Bekijk bericht
Hm dan zal dat ondertussen zijn veranderd. Ik heb geen idee waar je dat exact kan uitdraaien?
Ik ook niet. Ik heb gewoon een screenshot gemaakt van 'n afschrift die gisteren heeft plaats gevonden. Ik heb ook mijn pinpas gescant, beiden kanten. Aangezien ik een foto op de pas heb, is mijn naam daarom onleesbaar. Vandaar dat ik er een afschrift aan wil toevoegen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 september 2012 om 17:49 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nemo Bekijk bericht
@danny, zag op de orderlijst dat ik telefonisch heb besteld maar dit is internet geweest, wel early renewal (al zeiden medewerkers van t-moble dag van te voren dat dit alleen telefonisch kon!)
Bedankt voor het doorgeven, ik heb het aangepast

http://dannyhtek.nl/iphoneclub

Laatst gewijzigd door dannyhtek; 23-09-12 om 19:23.
  #125  
Oud 23-09-12, 19:30
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Wie checkt de orderstatus ook wel eens via zijn/haar mobiel? Is er enige interesse in een mobiele versie van de lijst?
  #126  
Oud 23-09-12, 19:32
Merlijn3 Merlijn3 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 132
Standaard

Loop je niet iets te hard van stapel? Dat lijkt me wel een overbodige luxe
  #127  
Oud 23-09-12, 19:35
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Merlijn3 Bekijk bericht
Loop je niet iets te hard van stapel? Dat lijkt me wel een overbodige luxe
Nou, de mobiele website is er al. Enkel een kwestie van het een en ander aanpassen.
  #128  
Oud 23-09-12, 19:39
wallietax wallietax is offline
• iOS 6.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 59
Standaard

Ik zeg: doen!
  #129  
Oud 23-09-12, 19:45
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Geef me 'n half uurtje en ik flans de inhoud in elkaar. Is enkel even om te TESTEN. Dont judge me als het er bekakt uitziet
  #130  
Oud 23-09-12, 20:15
Vincent6882 Vincent6882 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Bekijk bericht
Wie checkt de orderstatus ook wel eens via zijn/haar mobiel? Is er enige interesse in een mobiele versie van de lijst?
Ja daar ben ik wel een voorstander van !!!
  #131  
Oud 23-09-12, 20:30
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

De index is er. Ik ben even de inschrijf- en update formulieren aan het herschrijven. Duurt even
  #132  
Oud 23-09-12, 21:06
Vincent6882 Vincent6882 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Bekijk bericht
De index is er. Ik ben even de inschrijf- en update formulieren aan het herschrijven. Duurt even
Doe het vooral rustig aan, we zijn hier voorlopig nog wel ff ;-)
  #133  
Oud 23-09-12, 22:04
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Alles is klaar behalve de FAQ pagina, deze zal morgen in verloop van de dag beschikbaar zijn. Daarnaast heb ik de mobiele orderstatus pagina zodanig moeten aanpassen dat je enkel de naam, ordernummer en status kunt inzien.

Indien je mobiel wilt surfen, ga je naar: dannyhtek.nl/m, deze website is enkel te bezoeken via je telefoon. Ik zal morgen even opzoek gaan naar een device detector script, zodat je de sub-domein niet hoeft in te vullen. Ik laat wel iets weten via dit topic wanneer dit klaar en werkend is.

Graag zou ik eventuele tips en bugs willen ontvangen. Report dit dan ook even.
  #134  
Oud 23-09-12, 22:16
BRAM0243 BRAM0243 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 34
Standaard

Erg handig deze lijst, Danny! Ik had trouwens nog een vraag, iemand enig idee hoeveel iPhone 4's en iPhone 4s'en er de eerste dagen van die releases aan T-Mobile zijn geleverd? Ik hoop namelijk zsm mijn iPhone 5 te krijgen aangezien ik mijn iPhone 4 al bijna verkocht heb... Heb vrijdag rond 9 uur in de ochtend mijn telefoon besteld dus hopen op t beste.
  #135  
Oud 23-09-12, 22:26
Vincent6882 Vincent6882 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BRAM0243 Bekijk bericht
Erg handig deze lijst, Danny! Ik had trouwens nog een vraag, iemand enig idee hoeveel iPhone 4's en iPhone 4s'en er de eerste dagen van die releases aan T-Mobile zijn geleverd? Ik hoop namelijk zsm mijn iPhone 5 te krijgen aangezien ik mijn iPhone 4 al bijna verkocht heb... Heb vrijdag rond 9 uur in de ochtend mijn telefoon besteld dus hopen op t beste.
Tussen mij en de eerste in deze lijst zit dacht ik ngeveer 10000 ordernummers verschil. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat ik hier wat kan uithalen.
Lijstje mobiel top hoewel de data van de statusverandering ook erg belangrijk is.
  #136  
Oud 23-09-12, 22:29
BRAM0243 BRAM0243 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vincent6882 Bekijk bericht
Tussen mij en de eerste in deze lijst zit dacht ik ngeveer 10000 ordernummers verschil. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat ik hier wat kan uithalen.
Lijstje mobiel top hoewel de data van de statusverandering ook erg belangrijk is.
Hmm, ik zag iemand aan het begin van deze discussie posten dat hij besteld had op 19 september en ordernummer 14386xx had dus uit die ordernummers kan ik ook niet echt wijzer worden. Ik denk dat we gewoon maar moeten afwachten tot woensdag..
  #137  
Oud 23-09-12, 22:37
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vincent6882 Bekijk bericht
Lijstje mobiel top hoewel de data van de statusverandering ook erg belangrijk is.
Welke data bedoel je precies? Ik kan er wel voor kiezen om de lijst enkel in landscape mode zichtbaar te maken. Ik kan dus twee kolommen erbij duwen.
  #138  
Oud 23-09-12, 22:44
Vincent6882 Vincent6882 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Bekijk bericht
Welke data bedoel je precies? Ik kan er wel voor kiezen om de lijst enkel in landscape mode zichtbaar te maken. Ik kan dus twee kolommen erbij duwen.
Ik bedoel de data van de statusveranderingen

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 september 2012 om 21:46 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BRAM0243 Bekijk bericht
Hmm, ik zag iemand aan het begin van deze discussie posten dat hij besteld had op 19 september en ordernummer 14386xx had dus uit die ordernummers kan ik ook niet echt wijzer worden. Ik denk dat we gewoon maar moeten afwachten tot woensdag..
Als ik eerlijk ben denk ik dat de levertijd die ik had staan 3 tot 4 weken wel weer gaat uitlopen tot 6 tot 8 weken. Maar wie weet ben ik wel te negatief, daar heb ik een handje van ;-)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 september 2012 om 21:47 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BRAM0243 Bekijk bericht
Hmm, ik zag iemand aan het begin van deze discussie posten dat hij besteld had op 19 september en ordernummer 14386xx had dus uit die ordernummers kan ik ook niet echt wijzer worden. Ik denk dat we gewoon maar moeten afwachten tot woensdag..
Als ik eerlijk ben denk ik dat de levertijd die ik had staan 3 tot 4 weken wel weer gaat uitlopen tot 6 tot 8 weken. Maar wie weet ben ik wel te negatief, daar heb ik een handje van ;-)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 september 2012 om 21:49 ----------

Oeps sorry twee keer
  #139  
Oud 23-09-12, 22:50
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Ik heb de ipv. de statusnummer, de datum erin gezet. Ik heb geen idee hoe ik de status-verloop van iedereen kan laten zien..
  #140  
Oud 23-09-12, 23:10
Vincent6882 Vincent6882 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Bekijk bericht
Ik heb de ipv. de statusnummer, de datum erin gezet. Ik heb geen idee hoe ik de status-verloop van iedereen kan laten zien..
Zo is ie toch top. Als er een update is alleen kleur en data aanpassen. Erg duidelijk zo toppie
Reageren

Labels
dannyhtek, iphone5, tmobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer iPhone 5 PindaPowerrr Odido (T-Mobile) 6 27-09-12 19:18
iPhone 4 ordernummer overzicht bastos Koopinformatie Nederland 8620 14-09-12 18:46
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 14:01
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. forrestgumpx Odido (T-Mobile) 57 09-08-10 19:15
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 13:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:36.