//

iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile

iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ook dat smsje gehad. Begint nu wel te kriebelen. Morgen waarschijnlijk dan concrete datum/tijdstip. Zwart 32GB trouwens....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #221  
Oud 25-09-12, 15:56
aarajax aarajax is offline
• iOS 8.0.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 25
Standaard

Ook dat smsje gehad. Begint nu wel te kriebelen.
Morgen waarschijnlijk dan concrete datum/tijdstip.

Zwart 32GB trouwens.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #222  
Oud 25-09-12, 15:58
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

'PindaPowerrr' heeft mij via DM benaderd met de mededeling dat ook hij/zij een SMS heeft gekregen. Aangezien PindaPowerrr tot nu toe de hoogste ordernummer heeft, kunnen we zeggen dat sowieso de mensen tot en met PindaPowerrr hun toestel kunnen verwachten.
  #223  
Oud 25-09-12, 16:00
aarajax aarajax is offline
• iOS 8.0.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 25
Standaard

Mits hun toestel natuurlijk binnen is. Als je een 64GB, of wit 32GB of zo hebt zal het misschien nog wel effe duren. Afgaande op de de informatie die bij het (voortijdig) bestellen stond aangegeven.

sommige toestellen stond bij voorbaat al bij dat er een langere levertijd was,
  #224  
Oud 25-09-12, 16:04
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aarajax Bekijk bericht
Mits hun toestel natuurlijk binnen is. Als je een 64GB, of wit 32GB of zo hebt zal het misschien nog wel effe duren. Afgaande op de de informatie die bij het (voortijdig) bestellen stond aangegeven.

sommige toestellen stond bij voorbaat al bij dat er een langere levertijd was,
Ja oké, dat is vanzelfsprekend. Wel goed dat je 't toelicht voordat er misverstanden ontstaan.
  #225  
Oud 25-09-12, 16:05
Derecho Derecho is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 43
Standaard

Hoi collega-fanaten,

Na als gast hier weleens geloerd te hebben, zal ik gezellig meedoen. We moeten ergens mee de tijd doden he

Even mijn bestelling allereerst:

iPhone 5 32 GB Zwart (ik ben niet de enige las ik....)
21-09-12 10:16
Telefonisch
Verlenging
Zakelijk
13748**
Status 2 op 21-9
Sms: vandaag 4 tot 5 weken

En ach, het wachten heeft ook wel wat Succes!
  #226  
Oud 25-09-12, 16:09
Venix Venix is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 16
Standaard

Ik sta 2 plekkies achter PindaPowerrr op de lijst en ik heb (vooralsnog) géén SMSje ontvangen.

Lijkt er op dat het enkel de "speciale" groep is die nu wel bericht heeft gehad. Ik verwacht morgen dus wel definitief te weten waar ik aan toe ben..
  #227  
Oud 25-09-12, 16:10
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derecho Bekijk bericht
Hoi collega-fanaten,

Na als gast hier weleens geloerd te hebben, zal ik gezellig meedoen. We moeten ergens mee de tijd doden he

Even mijn bestelling allereerst:

iPhone 5 32 GB Zwart (ik ben niet de enige las ik....)
21-09-12 10:16
Telefonisch
Verlenging
Zakelijk
13748**
Status 2 op 21-9
Sms: vandaag 4 tot 5 weken

En ach, het wachten heeft ook wel wat Succes!
Bedankt voor de inschrijving, je gegevens zijn inmiddels verwerkt. Zorg er voor dat je aankomende status-updates gelijk doorgeeft, inclusief de desbetreffende datums. Daarnaast raad ik je aan om actief in het topic te zijn. Zo blijf je altijd up-to-date met het laatste nieuws en kun je chit-chatten met mede-fanaten.

Wist je trouwens al dat je nu ook de iPhone 5 orderstatus lijst heel gemakkelijk via je mobiel kunt inzien? Daarnaast is het mogelijk om via daar heel eenvoudig een status-update te melden. Surf via je mobiel naar: dannyhtek.nl

Veel succes!


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Venix Bekijk bericht
Ik sta 2 plekkies achter PindaPowerrr op de lijst en ik heb (vooralsnog) géén SMSje ontvangen.

Lijkt er op dat het enkel de "speciale" groep is die nu wel bericht heeft gehad. Ik verwacht morgen dus wel definitief te weten waar ik aan toe ben..
Het ordernummer verschilt nog wel wat in tegenstelling tot die van PindaPowerrr. Ik hoop dat je nog een sms gaat ontvangen, is alleen maar goed nieuws voor andere. Oh en voor jezelf natuurlijk

Laatst gewijzigd door dannyhtek; 25-09-12 om 16:24.
  #228  
Oud 25-09-12, 16:26
jilted jilted is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 4
Standaard Bij deze dan :)

iPhone 5 32 GB Zwart
21-09-12 7:45
Internet
Verlenging
Particulier
13727**
Status 2 op 21-9
Sms: 24-09-2012 16:45 4 tot 5 weken
  #229  
Oud 25-09-12, 16:27
Derecho Derecho is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Bekijk bericht
Bedankt voor de inschrijving, je gegevens zijn inmiddels verwerkt. Zorg er voor dat je aankomende status-updates gelijk doorgeeft, inclusief de desbetreffende datums. Daarnaast raad ik je aan om actief in het topic te zijn. Zo blijf je altijd up-to-date met het laatste nieuws en kun je chit-chatten met mede-fanaten.

Wist je trouwens al dat je nu ook de iPhone 5 orderstatus lijst heel gemakkelijk via je mobiel kunt inzien? Daarnaast is het mogelijk om via daar heel eenvoudig een status-update te melden. Surf via je mobiel naar: dannyhtek.nl

Veel succes!
Dat gaat lukken! Dank.
  #230  
Oud 25-09-12, 16:55
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Lijst weer volledig up-to-date. Gaat weer lekker
  #231  
Oud 25-09-12, 17:09
iFool iFool is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Bennebronx
Berichten: 19
Standaard

Ook ik heb vanmiddag om 14h00 een sms gekregen van T-Mobile met daarin de woensdagavond-melding.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 september 2012 om 16:10 ----------

Krijg het overigens niet voor elkaar om in te loggen op het T-Mobile forum om te vertellen over de 'dannyhtek' lijst zodat meerdere mensen deze lijst kunnen aanvullen.
  #232  
Oud 25-09-12, 17:19
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iFool Bekijk bericht
Ook ik heb vanmiddag om 14h00 een sms gekregen van T-Mobile met daarin de woensdagavond-melding.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 september 2012 om 16:10 ----------

Krijg het overigens niet voor elkaar om in te loggen op het T-Mobile forum om te vertellen over de 'dannyhtek' lijst zodat meerdere mensen deze lijst kunnen aanvullen.
In ieder geval bedankt voor de moeite. Ik heb zelf al een topic aangemaakt vorige week. Ik heb zelfs al in de extra toelichting gezien dat mensen opzettelijk voor deze lijst, zich hebben geregistreerd op iPhoneclub. Zie: https://forum.t-mobile.nl/status-bes...nummer-182079/
  #233  
Oud 25-09-12, 17:24
melledewit melledewit is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 31
Standaard

En ook hier een sms om 14:02

Overigens alle lof voor Danny dat hij deze lijst weer bijhoudt. Wel heb ik geprobeerd met wat php en javascript de lijst nog wat 'op te pimpen': iPhoneclub Order Status (sorry, is een hobby van me in dit soort dagen wachtend op een nieuwe iPhone, zo heb ik ook lokaal een aangepaste versie van het status-formulier van T-Mobile draaien die een Growl alert stuurt zodra er een update is )
  #234  
Oud 25-09-12, 17:27
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Bekijk bericht
'PindaPowerrr' heeft mij via DM benaderd met de mededeling dat ook hij/zij een SMS heeft gekregen. Aangezien PindaPowerrr tot nu toe de hoogste ordernummer heeft, kunnen we zeggen dat sowieso de mensen tot en met PindaPowerrr hun toestel kunnen verwachten.
Sta 10 plaatsen onder PindaPowerrr maar heb ook gisteren het sms'je gehad. Om 17:02 ontvangen. Twee keer zelfs
  #235  
Oud 25-09-12, 17:29
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door melledewit Bekijk bericht
En ook hier een sms om 14:02

Overigens alle lof voor Danny dat hij deze lijst weer bijhoudt. Wel heb ik geprobeerd met wat php en javascript de lijst nog wat 'op te pimpen': iPhoneclub Order Status (sorry, is een hobby van me in dit soort dagen wachtend op een nieuwe iPhone, zo heb ik ook lokaal een aangepaste versie van het status-formulier van T-Mobile draaien die een Growl alert stuurt zodra er een update is )
Waaaaatt.. dat is ziek.. Ziet er ook zeer netjes uit, mijn complimenten. Mind sharing het aangepaste status-formulier?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 september 2012 om 16:31 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk bericht
Sta 10 plaatsen onder PindaPowerrr maar heb ook gisteren het sms'je gehad. Om 17:02 ontvangen. Twee keer zelfs
Het SMSje dat je morgen een SMS ontvangt voor 't maken van een afleverafpraak?
  #236  
Oud 25-09-12, 17:49
melledewit melledewit is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Bekijk bericht
Waaaaatt.. dat is ziek.. Ziet er ook zeer netjes uit, mijn complimenten. Mind sharing het aangepaste status-formulier?
Vanzelfsprekend. Zie privébericht.
  #237  
Oud 25-09-12, 18:15
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Bekijk bericht

Het SMSje dat je morgen een SMS ontvangt voor 't maken van een afleverafpraak?
Yup toch nog ff gecheckt, staat toch echt dat ik morgen een afspraak kan maken. En bij nader inzien is het tweede sms-je die ik kreeg de gene is waar staat dat ik morgen een afspraak kan maken en het eerste sms-je staat dat ik binnen 3-4 weken een afspraak kan maken.

Eerste sms is om 17:02 en tweede is 17:32.

Dus begin nu toch te twijfelen, ff bellen met ze. Denk dat ik dit smsje niet had moeten krijgen aangezien ik pas op de 21-ste heb verlengt.

Meer mensen die twee sms-jes hebben ontvangen?
  #238  
Oud 25-09-12, 18:18
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk bericht
Yup toch nog ff gecheckt, staat toch echt dat ik morgen een afspraak kan maken. En bij nader inzien is het tweede sms-je die ik kreeg de gene is waar staat dat ik morgen een afspraak kan maken en het eerste sms-je staat dat ik binnen 3-4 weken een afspraak kan maken.

Eerste sms is om 17:02 en tweede is 17:32.

Dus begin nu toch te twijfelen, ff bellen met ze. Denk dat ik dit smsje niet had moeten krijgen aangezien ik pas op de 21-ste heb verlengt.

Meer mensen die twee sms-jes hebben ontvangen?
bel ze maar even op ja, lol..
  #239  
Oud 25-09-12, 18:26
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Net gebeld, willen ze hier geen uitspraak over doen. De sms-en zijn goed verzonden en gaan er dan ook vanuit dat ik morgen een afspraak kan maken. Support kon wel inzien dat ik twijfels had aangezien zij dit ook raar vonden dat ik dit sms-je hebt ontvangen.

Aangezien ik pas 21-09-2012 heb verlengt. Systeem fout? Ik klaag ze aan als ik morgen geen afspraak kan maken. LOL

Trouwens, complimenten voor beide @dannyhtek en @melledewit. Moest eigenlijk zo een lijst op mijn site hebben, maar dan internationaal per land en provider. Pfff veel werk
  #240  
Oud 25-09-12, 18:36
Ladurance Ladurance is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 12
Standaard

Laat ik dan ook maar gezellig meedoen:

- Ladurance
- Ordernummer 13608xx
- Zwart 16GB
- verlenging
- Internet na het ontvangen van sms (kwart over 1)
- 17-09-2012

Heb vanmiddag ook het smsje gehad dat we morgen meer weten.
Reageren

Labels
dannyhtek, iphone5, tmobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer iPhone 5 PindaPowerrr Odido (T-Mobile) 6 27-09-12 19:18
iPhone 4 ordernummer overzicht bastos Koopinformatie Nederland 8620 14-09-12 18:46
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 14:01
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. forrestgumpx Odido (T-Mobile) 57 09-08-10 19:15
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 13:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:17.