//

iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile

iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn voorkeur weet je waarschijnlijk wel Sowieso blijft jouw lijst de enige echte. En content is altijd king, dus wat dat betreft kan ik er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #281  
Oud 25-09-12, 23:40
melledewit melledewit is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 31
Standaard

Mijn voorkeur weet je waarschijnlijk wel
Sowieso blijft jouw lijst de enige echte. En content is altijd king, dus wat dat betreft kan ik er nooit aan tippen!
Zal alleen even toelichten waarom ik mijn versie had gemaakt. Allereerst als tijdvuller tijdens het wachten, daarnaast als experimentje voor iets wat ik voor werk nodig had. Misschien is het iedereen al duidelijk, maar voor de zekerheid: de helderheid van de statuskleuren is afhankelijk van hoeveel dagen geleden die status bereikt is (vet gedrukt en heldere kleur is vandaag geüpdatet, elke dag daarvoor wordt de kleur iets vager, tot vijf plus dagen toe). Zo kan je bij het uitleveren goed zien in welke volgorde het verloopt. Daarnaast kun je je eigen rij aanklikken om deze gehighlight te houden, zodat je gelijk weer ziet waar jij staat.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #282  
Oud 25-09-12, 23:49
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Die weet ik zeer zeker. Snap mij ook niet verkeerd, ik vind het namelijk top dat je dit hebt gedaan en kan je ook niet genoeg bedanken. Aangezien ik niet alleen aan mezelf kan denken, (want dit is iets voor ons allen), kan ik niet kiezen wat ik zelf wil natuurlijk. Vandaar dat ik hier om de meningen vraag, hehe
  #283  
Oud 26-09-12, 00:12
Remko85 Remko85 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Bekijk bericht
Jawel hoor, maar ik heb op het TMobile forum gelezen dat geen enkele T-shop, op de 28ste, iPhone 5's krijgen geleverd. Ook daar moest je namelijk reserveren waarna je vervolgens op dezelfde wijze een aflevering afspraak moet maken.
Ik heb vorige week vrijdag de 21ste een zwarte Iphone 5 16gb gereserveerd bij de plaatselijke T mobile shop. Ik was nummer twee en de verkoper gaf aan dat ik hem hoogst waarschijnlijk aankomende Vrijdag op mag halen. Ik kreeg overigens geen ordernummer oid mee, deze krijg je alleen bij online of telefonisch bestellen.
  #284  
Oud 26-09-12, 00:14
Merlijn3 Merlijn3 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 132
Standaard

Huidige is veel duidelijker.

Eenvoud siert de mens.
  #285  
Oud 26-09-12, 00:16
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Remko85 Bekijk bericht
Ik heb vorige week vrijdag de 21ste een zwarte Iphone 5 16gb gereserveerd bij de plaatselijke T mobile shop. Ik was nummer twee en de verkoper gaf aan dat ik hem hoogst waarschijnlijk aankomende Vrijdag op mag halen. Ik kreeg overigens geen ordernummer oid mee, deze krijg je alleen bij online of telefonisch bestellen.
In dat geval is de communicatie en kennis tussen medewerkers niet in orde. Ik heb serieus op het forum terug gelezen dat T-Shops geen toestellen krijgen geleverd en dat je moet reserveren. Vervolgens zou je een ordernummer ontvangen waarna je de status kunt checken op tmobile.nl. Je zou een SMS ontvangen voor het maken van een levering afspraak.

Ik zuig dit niet uit mijn duim en ik gun je het van harte. Wel zou ik het even na-checken en morgen even contact opnemen met de klantenservice!

--------
Wat me trouwens opvalt is dat wanneer je naar de zwarte variant van de iPhone 5 op tmobile.nl kijkt, er aanzienlijk meer facebook likes zijn dan de witte variant. Zo telt de witte variant maar 44 likes en de zwarte 2085.

Natuurlijk heeft dit totaal niks te zeggen en is het een kwestie van fantasie, hoop en letten op kleine details. Stiekem hoop ik dat de witte variant inderdaad véél minder is besteld dan de zwarte, des te eerder zal ik de mijne ontvangen. Althans..
  #286  
Oud 26-09-12, 00:18
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

De witte is over het algemeen inderdaad minder populair. Ik wacht geduldig op m'n zwarte, ik heb altijd een zwarte gehad ;-).
  #287  
Oud 26-09-12, 00:19
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xynta Bekijk bericht
De witte is over het algemeen inderdaad minder populair. Ik wacht geduldig op m'n zwarte, ik heb altijd een zwarte gehad ;-).
Ik heb ook altijd een zwarte gehad, maar zat ook altijd met 'regret'. Deze keer is 't dan ook de beurt aan de witte om me iedere dag weer op te vrolijken
  #288  
Oud 26-09-12, 00:19
Merlijn3 Merlijn3 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Bekijk bericht
In dat geval is de communicatie en kennis tussen medewerkers niet in orde. Ik heb serieus op het forum terug gelezen dat T-Shops geen toestellen krijgen geleverd en dat je moet reserveren. Vervolgens zou je een ordernummer ontvangen waarna je de status kunt checken op tmobile.nl. Je zou een SMS ontvangen voor het maken van een levering afspraak.

Ik zuig dit niet uit mijn duim en ik gun je het van harte. Wel zou ik het even na-checken en morgen even contact opnemen met de klantenservice!

--------
Wat me trouwens opvalt is dat wanneer je naar de zwarte variant van de iPhone 5 op tmobile.nl kijkt, er aanzienlijk meer facebook likes zijn dan de witte variant. Zo telt de witte variant maar 44 likes en de zwarte 2085.

Natuurlijk heeft dit totaal niks te zeggen en is het een kwestie van fantasie, hoop en letten op kleine details. Stiekem hoop ik dat de witte variant inderdaad véél minder is besteld dan de zwarte, des te eerder zal ik de mijne ontvangen. Althans..
Dat heeft wel degelijk wat te zeggen. Een verschil van 2000 likes kan maar 1 reden hebben: minder populair.

Je zou nog kunnen stellen dat vrouwen eerder de witte iphone kopen en die minder snel dan mannen een product liken, maar dat zou nooit het verschil van 2000 kunnen opleveren.

Of de witte sneller wordt geleverd betwijfel ik, tmobile zal vast naar ratio witte iphones ontvangen. Waar ze er 2000 zwarte ontvangen, ontvangen ze misschien maar 500 witte.
  #289  
Oud 26-09-12, 00:21
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Bekijk bericht
Ik heb ook altijd een zwarte gehad, maar zat ook altijd met 'regret'. Deze keer is 't dan ook de beurt aan de witte om me iedere dag weer op te vrolijken
Ik weet niet, ik had bij de iPhone 5 meer aantrekking tot de zwarte ivm de zwarte rand rondom het toestel en de afwerking aan de achterkant. De witte is ook wel mooi, maar ik denk dat het een kwestie van persoonlijke smaak is .
  #290  
Oud 26-09-12, 00:22
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Merlijn3 Bekijk bericht
Dat heeft wel degelijk wat te zeggen. Een verschil van 2000 likes kan maar 1 reden hebben: minder populair.

Je zou nog kunnen stellen dat vrouwen eerder de witte iphone kopen en die minder snel dan mannen een product liken, maar dat zou nooit het verschil van 2000 kunnen opleveren.

Of de witte sneller wordt geleverd betwijfel ik, tmobile zal vast naar ratio witte iphones ontvangen. Waar ze er 2000 zwarte ontvangen, ontvangen ze misschien maar 500 witte.
Klopt inderdaad wat je zegt. TMobile zou gewoon evenveel toestellen moeten ontvangen van beide kleuren. Dus 2000 van de zwarte, 2000 van de witte. Maargoed, sprookjes right?

Kon iemand van ons maar een kijkje nemen in het gehele process. Hoe het nou precies geregeld is en hoe het allemaal werkt. Hoeveel stuks ze binnen krijgen en noem het allemaal maar op. Helaas.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 september 2012 om 23:23 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xynta Bekijk bericht
Ik weet niet, ik had bij de iPhone 5 meer aantrekking tot de zwarte ivm de zwarte rand rondom het toestel en de afwerking aan de achterkant. De witte is ook wel mooi, maar ik denk dat het een kwestie van persoonlijke smaak is .
De zwarte rand is voor mij juist de reden geweest waarom ik deze keer 90% voor de witte ben gegaan. Het is dus inderdaad allemaal een kwestie van persoonlijke smaak. Neemt niet weg dat de zwarte 'lelijk' is, zeer zeker niet.
  #291  
Oud 26-09-12, 01:16
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Altijd zwart gehad, nu maar een keer wit. iPad 3 is ook wit.
  #292  
Oud 26-09-12, 07:51
Jz1 Jz1 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Bekijk bericht
Klopt inderdaad wat je zegt. TMobile zou gewoon evenveel toestellen moeten ontvangen van beide kleuren. Dus 2000 van de zwarte, 2000 van de witte. Maargoed, sprookjes right?

Kon iemand van ons maar een kijkje nemen in het gehele process. Hoe het nou precies geregeld is en hoe het allemaal werkt. Hoeveel stuks ze binnen krijgen en noem het allemaal maar op. Helaas.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 september 2012 om 23:23 ----------



De zwarte rand is voor mij juist de reden geweest waarom ik deze keer 90% voor de witte ben gegaan. Het is dus inderdaad allemaal een kwestie van persoonlijke smaak. Neemt niet weg dat de zwarte 'lelijk' is, zeer zeker niet.
Kwestie van smaak inderdaad, en ik zit nu al 2 jaar tegen zo'n witte 'omlijsting' van het lcd aan te turen, dus om een extra nieuw gevoel te geven voor de zwarte. (alhoewel ik misschien nu toch liever witte had als ik kijk naar de levertijd, die is overduidelijk korter bij de 64gb) tevens is het ook wel logischer omdat de letterbox omlijsting ook zwart is.
En zowiezo zijn ze beide zeker niet lelijk! Maar we zullen zien vandaag de levertijd hoop ik. Ben benieuwd wat ze ervan hebben gebakken.
  #293  
Oud 26-09-12, 08:13
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Goedemorgen! Hopelijk is vandaag de wtart van het een en ander!
  #294  
Oud 26-09-12, 09:21
Vincent6882 Vincent6882 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Bekijk bericht
Klopt inderdaad wat je zegt. TMobile zou gewoon evenveel toestellen moeten ontvangen van beide kleuren. Dus 2000 van de zwarte, 2000 van de witte. Maargoed, sprookjes l
Hoezo 2000 van elk? Doe maar direct 20.000 van elk!
  #295  
Oud 26-09-12, 09:22
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vincent6882 Bekijk bericht
Hoezo 2000 van elk? Doe maar direct 20.000 van elk!
Keep dreaming, keep keep dreaming!
  #296  
Oud 26-09-12, 10:52
M-Tuning M-Tuning is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 7
Standaard

Besteld: iPhone 5 16GB Zwart
Waar: T-mobile (Early Renewal)
Wanneer: 17 september 14:48
Bevestigd: 17 september
Bestelorder: 1362xxx
Sms:

Beste klant, je ontvangt in de loop van woensdag avond een sms en email waarmee je een bezorgafspraak kunt maken. De eerst mogelijke bezorgdatum is vrijdag 28 september. Het kan zijn dat door de drukte je email en sms later op de avond wordt verstuurd.
Groet, T-Mobile
  #297  
Oud 26-09-12, 10:54
thegame1512 thegame1512 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 41
Standaard

D-day mensen!!!
  #298  
Oud 26-09-12, 10:59
Chesto Chesto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M-Tuning Bekijk bericht
Besteld: iPhone 5 16GB Zwart
Waar: T-mobile (Early Renewal)
Wanneer: 17 september 14:48
Bevestigd: 17 september
Bestelorder: 1362xxx
Sms:

Beste klant, je ontvangt in de loop van woensdag avond een sms en email waarmee je een bezorgafspraak kunt maken. De eerst mogelijke bezorgdatum is vrijdag 28 september. Het kan zijn dat door de drukte je email en sms later op de avond wordt verstuurd.
Groet, T-Mobile

Meesterlijk
  #299  
Oud 26-09-12, 11:35
Almond Almond is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8
Standaard

Ik reageer ook maar even, heb de 21e een witte iphone 5 16gb gereserveerd bij een t-shop. Ik sta als eerste op de lijst en tegen mij werd ook gezegd dat ik hem vrijdag op zou kunnen halen - met de iphone 4 was dit ook gelukt dus ik dacht dat ik beter in de winkel zou kunnen reserveren dan hem via dat persoonlijke aanbod van 17 september online te bestellen. Nu maar hopen dat ik hem ook echt vrijdag op kan halen, aangezien iedereen iets anders zegt...
  #300  
Oud 26-09-12, 11:39
Venix Venix is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 16
Standaard

Heb nog altijd geen SMS ontvangen. Weet dat het natuurlijk ongegrond is, maar toch wel beetje pissed als ik hem vrijdag niet krijg.. Helemaal omdat ik al bijna 8 jaar abonnee ben en netjes trouw telkens een iPhone bij ze afneem
Reageren

Labels
dannyhtek, iphone5, tmobile



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer iPhone 5 PindaPowerrr Odido (T-Mobile) 6 27-09-12 19:18
iPhone 4 ordernummer overzicht bastos Koopinformatie Nederland 8620 14-09-12 18:46
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 14:01
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. forrestgumpx Odido (T-Mobile) 57 09-08-10 19:15
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 13:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:47.