//

iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile

iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Dacht dat ik wel goed zou zitten met mijn 13720xx, valt vies tegen zo te zien...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #661  
Oud 27-09-12, 17:24
JeremyNL JeremyNL is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 27
Standaard

Dacht dat ik wel goed zou zitten met mijn 13720xx, valt vies tegen zo te zien
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #662  
Oud 27-09-12, 17:25
Tim14ww Tim14ww is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 155
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xynta Bekijk bericht
Het is ook een vaag verhaal en dat is het enige waar ik me op het moment aan irriteer .
Dat is het inderdaad. Ik ga er zo ook maar eens even achter aan
  #663  
Oud 27-09-12, 17:27
LuitH LuitH is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Bekijk bericht
Je kunt ook nog even met @amp_logistics tweeten en informatie inwinnen. Of gewoon even per mail contact opnemen. Mijn mails werden binnen 15 minuten beantwoord. Top service.
danny stel ik krijg vanavond sms en mail. Ik kan dan niet mailen alleen bellen met mijn abo nummer. 2 vragen : zou ik kunnen bellen om telefonisch af te spreken en hoe weet ik het benodigde nummer om te bellen?
  #664  
Oud 27-09-12, 17:29
Vincent6882 Vincent6882 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LuitH Bekijk bericht
danny stel ik krijg vanavond sms en mail. Ik kan dan niet mailen alleen bellen met mijn abo nummer. 2 vragen : zou ik kunnen bellen om telefonisch af te spreken en hoe weet ik het benodigde nummer om te bellen?
Zoek ff op google naar amp logistiek
  #665  
Oud 27-09-12, 17:29
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LuitH Bekijk bericht
danny stel ik krijg vanavond sms en mail. Ik kan dan niet mailen alleen bellen met mijn abo nummer. 2 vragen : zou ik kunnen bellen om telefonisch af te spreken en hoe weet ik het benodigde nummer om te bellen?
Kun je ook niet via internet je mail ophalen waarna je een afspraak maakt? Je kunt het altijd proberen om telefonisch een afspraak te maken. Het nummer is: 0900 – 267 56 44 (10 cent per minuut). Ze zijn tot 21:00u aanwezig.
  #666  
Oud 27-09-12, 17:31
rb338 rb338 is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Bekijk bericht
De huidige bandwidth van de website komt aardig aan het eind. Houdt in dat de website een downtime kan hebben van het weekend. Vanaf 1 oktober zal dit wderom zijn opgelost. Ook zal er dan 2GB extra aanwezig zijn om dit te vermijden.

Dont judge me.
Anders fiets je die Excel-lijst in Google Docs en maak je 'm publiek
  #667  
Oud 27-09-12, 17:34
Chesto Chesto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 134
Standaard

Pis zo te zien en te lezen weer net naast het potje!....., even wachten nog maar even dan!

  #668  
Oud 27-09-12, 17:36
marfybrown marfybrown is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smint Bekijk bericht
Zeker, ik heb 'm ook zakelijk, in de pre-pre-order en ontvang 'm morgenochtend.
Ik merk wel dat er verschillend met de klanten wordt omgegaan. Tegen mij vertelde ze dat er aan zakelijk klanten geen pre-pre-order mail wordt verzonden.

Maar er zal ook wel een verschil zitten in het telefonisch en per internet bestellen.
  #669  
Oud 27-09-12, 17:37
Vincent6882 Vincent6882 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chesto Bekijk bericht
Pis zo te zien en te lezen weer net naast het potje!....., even wachten nog maar even dan!

Tja je weet maar nooit wat er allemaal gaat gebeuren. Wie weet haalt TM het zo maar in hun hoofd om vanaf nu verder te gaan met de mensen die als laatst besteld hebben
  #670  
Oud 27-09-12, 17:39
LuitH LuitH is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Bekijk bericht
Kun je ook niet via internet je mail ophalen waarna je een afspraak maakt? Je kunt het altijd proberen om telefonisch een afspraak te maken. Het nummer is: 0900 – 267 56 44 (10 cent per minuut). Ze zijn tot 21:00u aanwezig.
dank danny heb oude samsung d500 dus geen internet geen iphone alleen bellen dus.
bedankt voor het nummer. Ik hoop dat ik aan bellen toekom!
  #671  
Oud 27-09-12, 17:41
Chesto Chesto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vincent6882 Bekijk bericht
Tja je weet maar nooit wat er allemaal gaat gebeuren. Wie weet haalt TM het zo maar in hun hoofd om vanaf nu verder te gaan met de mensen die als laatst besteld hebben

De wonderen zijn de wereld nog niet uit!!!, dus ik zeg gewoon doen!!!. Zou wel erg leuk zijn zo voor het weekend!!!. 😄
  #672  
Oud 27-09-12, 17:43
Vincent6882 Vincent6882 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chesto Bekijk bericht
De wonderen zijn de wereld nog niet uit!!!, dus ik zeg gewoon doen!!!. Zou wel erg leuk zijn zo voor het weekend!!!. ��
Liever niet. ik hoop dat er vandaag nog wat van status gaan veranderen.
  #673  
Oud 27-09-12, 17:50
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LuitH Bekijk bericht
dank danny heb oude samsung d500 dus geen internet geen iphone alleen bellen dus.
bedankt voor het nummer. Ik hoop dat ik aan bellen toekom!
Geen probleem. De samsung d500 was mijn favoriete telefoon voordat ik aan de iPhone ziekte begon
  #674  
Oud 27-09-12, 17:54
Vincent6882 Vincent6882 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 248
Standaard

Tijd om te eten. Alle medewerkers van TM ook verplicht eten en daarna alles ff van status veranderen
  #675  
Oud 27-09-12, 17:56
Tim14ww Tim14ww is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 155
Standaard

Net AMP gemaild, die mij na 5 minuten al een reactie mailde. zeer nette service. Ze wisten me te vertellen dat mijn order nog niet bij ze bekend is, maar dat hij (en dan staat er natuurlijk zo mooi bij zeer waarschijnlijk maar niet gegarandeerd) mijn order vandaag of morgen verwacht. ik wacht het dus nog eventjes af maar
  #676  
Oud 27-09-12, 17:57
Aeros Aeros is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 42
Standaard

Ben blij voor de gelukkigen hoor, maar ti's wel heel erg vreemd dat mensen die later besteld hebben morgen geleverd gaan krijgen en degene die lagere nrs hebben niet...
  #677  
Oud 27-09-12, 17:57
Tim14ww Tim14ww is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 155
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aeros Bekijk bericht
Ben blij voor de gelukkigen hoor, maar ti's wel heel erg vreemd dat mensen die later besteld hebben morgen geleverd gaan krijgen en degene die lagere nrs hebben niet...
dit. en als het dan nog in het model zat, maar gewoon 16GB zwarte versies met vele latere order nummers, heel gek dit
  #678  
Oud 27-09-12, 17:59
xamirz xamirz is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 34
Standaard

Mis ik iets hier? Hogere ordernrs dan ik zijn al status 3 met exact zelfde bestelling. How come
  #679  
Oud 27-09-12, 18:00
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tim14ww Bekijk bericht
dit. en als het dan nog in het model zat, maar gewoon 16GB zwarte versies met vele latere order nummers, heel gek dit
Ik denk dat jullie orders wel zijn doorgezet naar AMP, maar dat 't net als een ballebak is bij AMP. Ze pakken random 'n order eruit, registreren dat en dan krijg je de mail. Je moet niet vergeten dat je niet alleen afhankelijk bent van TMobile, maar ook van AMP.
  #680  
Oud 27-09-12, 18:02
Tim14ww Tim14ww is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 155
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Bekijk bericht
Ik denk dat jullie orders wel zijn doorgezet naar AMP, maar dat 't net als een ballebak is bij AMP. Ze pakken random 'n order eruit, registreren dat en dan krijg je de mail. Je moet niet vergeten dat je niet alleen afhankelijk bent van TMobile, maar ook van AMP.
Dit kan inderaad zo zijn. dit zou dus wel betekenen dat ik m'n iPhone de komende dagen krijg? maar als het bij AMP zou liggen zou het dan niet zo zijn dat op my t-mobile mijn status al op 'In het magazijn' staat?


EDIT:
Nu ik er over nadenk, zou dit een hele logische rede zijn. TM heeft bekend gemaakt 10k iPhone 5's uit te leveren vanaf/op morgen. Ze hebben gewoon die 10k orders bij AMP gelegd en die sturen mensen een mail/sms vanuit een 'ballenbak'. daardoor kan het zijn dat latere orders al wel gecontacteerd zijn.. let op dit is maar een brainstorm van me
Reageren

Labels
dannyhtek, iphone5, tmobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer iPhone 5 PindaPowerrr Odido (T-Mobile) 6 27-09-12 18:18
iPhone 4 ordernummer overzicht bastos Koopinformatie Nederland 8620 14-09-12 17:46
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 13:01
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. forrestgumpx Odido (T-Mobile) 57 09-08-10 18:15
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 12:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:51.