//

iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile

iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat toelichting, T-Mobile order management reageerde het volgende op mijn vraag waarom bepaalde mensen eerder uitgeleverd krijgen: We kunnen ons voorstellen dat je met het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1021  
Oud 02-10-12, 12:03
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Wat toelichting, T-Mobile order management reageerde het volgende op mijn vraag waarom bepaalde mensen eerder uitgeleverd krijgen:

We kunnen ons voorstellen dat je met het vergelijken van de ordernummers een indicatie denkt te krijgen van wanneer je je iPhone 5 ontvangt.
Echter, de exacte volgorde van het uitleveren is van meer factoren afhankelijk, zoals de besteldatum, de variant van de iPhone 5 die je hebt besteld, waar je deze hebt besteld en voor welke betaalwijze je hebt gekozen.

Uiteraard proberen we het "wie het eerst komt, wie het eerst maalt"-principe zo goed mogelijk aan te houden, maar het heeft dus geen zin om de ordernummers met elkaar te vergelijken; je kunt ze gebruiken om je eigen order te volgen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1022  
Oud 02-10-12, 13:15
Jz1 Jz1 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xynta Bekijk bericht
Wat toelichting, T-Mobile order management reageerde het volgende op mijn vraag waarom bepaalde mensen eerder uitgeleverd krijgen:

We kunnen ons voorstellen dat je met het vergelijken van de ordernummers een indicatie denkt te krijgen van wanneer je je iPhone 5 ontvangt.
Echter, de exacte volgorde van het uitleveren is van meer factoren afhankelijk, zoals de besteldatum, de variant van de iPhone 5 die je hebt besteld, waar je deze hebt besteld en voor welke betaalwijze je hebt gekozen.

Uiteraard proberen we het "wie het eerst komt, wie het eerst maalt"-principe zo goed mogelijk aan te houden, maar het heeft dus geen zin om de ordernummers met elkaar te vergelijken; je kunt ze gebruiken om je eigen order te volgen.
Onzin, we vergelijken al alleen van de modellen, en waar het is besteld (t-mobile site) en tevens was er gezegt dat de betaalwijzen niet uitmaakt voor je levering (rembours of , nog echter zit er verder nog geen compleet goede volgorde in
  #1023  
Oud 02-10-12, 13:39
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Volgens mij gaan ze me gewoon aan de 4-5 weken houden. Ik geef het nu in ieder geval op .
  #1024  
Oud 02-10-12, 13:40
lomarga lomarga is offline
• iOS 7.1.2
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 17
Standaard

Grrrrr... uitpakken witte iphone???

De AMP-bezorger geeft me een nogal zwartig doosje in handen en ik zie dus gelijk dat het fout zit.
Reclameren bij T-mobile heeft tot gevolg dat wanneer ik persé de andere kleur wil hebben (hun hebben fout geleverd) dat ik dit toestel moet terugsturen, order annuleren en opnieuw bestellen met een wachttijd van 3-4 weken.
En dan ook nog eens tegen andere voorwaarden.
Nu nog slechts 3 maanden 50% korting ipv 6 maanden.

Enigszins teleurgesteld.... en voor het eerst na 3G en 3Gs bellen met een zwarte iphone...
Kortom toestel is binnen
  #1025  
Oud 02-10-12, 13:44
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lomarga Bekijk bericht
Grrrrr... uitpakken witte iphone???

De AMP-bezorger geeft me een nogal zwartig doosje in handen en ik zie dus gelijk dat het fout zit.
Reclameren bij T-mobile heeft tot gevolg dat wanneer ik persé de andere kleur wil hebben (hun hebben fout geleverd) dat ik dit toestel moet terugsturen, order annuleren en opnieuw bestellen met een wachttijd van 3-4 weken.
En dan ook nog eens tegen andere voorwaarden.
Nu nog slechts 3 maanden 50% korting ipv 6 maanden.

Enigszins teleurgesteld.... en voor het eerst na 3G en 3Gs bellen met een zwarte iphone...
Kortom toestel is binnen
Irritant, maar bekijk het zo; je hebt er tenminste 1.
  #1026  
Oud 02-10-12, 13:54
Chesto Chesto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 134
Standaard

Is de sms-bundel van T-mobile op ofzo???. Aardig stil weer vandaag!.
  #1027  
Oud 02-10-12, 13:55
TripleX007's schermafbeelding
TripleX007 TripleX007 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 17
Standaard

Zijn er mensen met een 64GB Witte iPhoney?
Zag er maar 1 op de site staan van Dannyhtek
__________________
iMac 27" (2011)
Logitech Z906 5.1 Speakers
  #1028  
Oud 02-10-12, 14:09
Orze Orze is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 41
Standaard

Het lijkt alsof de 16GB wit heel hard gaan, dus stiekem hoop ik deze week op een smsje . Afgelopen vrijdag besteld.
  #1029  
Oud 02-10-12, 14:12
lomarga lomarga is offline
• iOS 7.1.2
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orze Bekijk bericht
Het lijkt alsof de 16GB wit heel hard gaan, dus stiekem hoop ik deze week op een smsje . Afgelopen vrijdag besteld.
Praat me d'r niet van 'wit'
Nu even wennen aan zwart, maar toch wel mooi toestel hoor.
  #1030  
Oud 02-10-12, 14:12
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Er zijn updates en nieuwe inschrijvingen, deze worden voor 1500u verwerkt. Daarnaast wil ik Remy van harte bedanken voor de donatie! Altijd leuk om een donatie te krijgen, zo kan ik investeren in een uitgebreider pakket en server. Top, nogmaals bedankt!

dannyhtek.nl
  #1031  
Oud 02-10-12, 14:27
Orze Orze is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 41
Standaard

Oh haha sorry man . Maar die zwarte is ook mooi hoor.
  #1032  
Oud 02-10-12, 14:47
TripleX007's schermafbeelding
TripleX007 TripleX007 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 17
Standaard

Yep weer aardig stil, ben in stilte dit forum aan aardig aan het volgen maar denk dat morgen hopelijk weer een "grote dag" gaat worden voor Tmobile. Volgens de sms zou mijn levertijd 2 weken zijn en heb de sms de 24e gekregen dus misschien red ik het deze week nog....?
  #1033  
Oud 02-10-12, 14:55
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

De desktop lijst is bijgewerkt, de mobiele lijst is vanavond aan de beurt! dannyhtek.nl
  #1034  
Oud 02-10-12, 15:14
MichelStaneke MichelStaneke is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 29
Standaard

Iphone 5 16 GB Zwart bij T-Mobile besteld op 25 september, iemand enig idee wanneer ongeveer geleverd?
  #1035  
Oud 02-10-12, 15:18
TripleX007's schermafbeelding
TripleX007 TripleX007 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MichelStaneke Bekijk bericht
Iphone 5 16 GB Zwart bij T-Mobile besteld op 25 september, iemand enig idee wanneer ongeveer geleverd?
Wat was de indicatie? Ik denk dat je daar beter gewoon van uit kan gaan... Helaas

Zoals het er naar uit ziet is er waarschijnlijk minder voorraad als waar ze vanuit gingen bij Apple
  #1036  
Oud 02-10-12, 15:19
bjklifatih bjklifatih is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 120
Standaard

2 tot 4 weken
meestal krijg je hem na 4 weken dan of de 5de week ik wacht lekker af, kan vooruit op men 64gb 4s
  #1037  
Oud 02-10-12, 15:23
MichelStaneke MichelStaneke is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 29
Standaard

oke dus nog 2 weekjes wachten, jammer
  #1038  
Oud 02-10-12, 15:38
Orze Orze is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 41
Standaard

Ik kreeg geen indicatie bij mijn bestelling, stond dat in de sms?
  #1039  
Oud 02-10-12, 15:42
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Meh.. Net een acceptgiro binnengekregen van de justitie. Boete van €346,- whoop! Parkeren op een gehandicapten parkeerplaats is niet verstandig. Laat die donaties maar komen, LOL! :')
  #1040  
Oud 02-10-12, 16:19
MacRoels's schermafbeelding
MacRoels MacRoels is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Scheveningen
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lomarga Bekijk bericht
Grrrrr... uitpakken witte iphone???

De AMP-bezorger geeft me een nogal zwartig doosje in handen en ik zie dus gelijk dat het fout zit.
Reclameren bij T-mobile heeft tot gevolg dat wanneer ik persé de andere kleur wil hebben (hun hebben fout geleverd) dat ik dit toestel moet terugsturen, order annuleren en opnieuw bestellen met een wachttijd van 3-4 weken.
En dan ook nog eens tegen andere voorwaarden.
Nu nog slechts 3 maanden 50% korting ipv 6 maanden.

Enigszins teleurgesteld.... en voor het eerst na 3G en 3Gs bellen met een zwarte iphone...
Kortom toestel is binnen
Mmm, dit lijkt me niet juist. Je hebt een witte besteld (staat ook op je orderbevestiging). Er wordt een zwarte geleverd. Dan heeft T-Mobile dus niet geleverd wat jij hebt besteld en moeten ze volgens mij jou een ander exemplaar sturen. Ik kan me voorstellen dat je dan de andere ongeopend laat en terug brengt/stuurt. Neem eens contact op met T-Mobile en leg het rustig uit. Ik kan me niet voorstellen dat je dan de order zou moeten annuleren en opnieuw moet bestellen (tenzij je op de bevestiging al zwart had staan).

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 oktober 2012 om 15:22 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Bekijk bericht
Meh.. Net een acceptgiro binnengekregen van de justitie. Boete van €346,- whoop! Parkeren op een gehandicapten parkeerplaats is niet verstandig. Laat die donaties maar komen, LOL! :')
Kun je niet dat niet aanvechten onder het mom van geestelijk gehandicapt ....
Nee even serieus: je hebt op een invalide parkeerplaats geparkeerd en daar een boete voor gekregen. Tja, als je het bewust hebt gedaan, kan ik geen medelijden met je hebben...... sorry.
Reageren

Labels
dannyhtek, iphone5, tmobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer iPhone 5 PindaPowerrr Odido (T-Mobile) 6 27-09-12 19:18
iPhone 4 ordernummer overzicht bastos Koopinformatie Nederland 8620 14-09-12 18:46
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 14:01
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. forrestgumpx Odido (T-Mobile) 57 09-08-10 19:15
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 13:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:27.