//

iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile

iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Eind oktober? Dan heb ik de mijne al 'n maand Het is dat je die lijst zo netjes bijhoud... maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1181  
Oud 05-10-12, 14:34
Cassandra Cassandra is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Bekijk bericht
Eind oktober? Dan heb ik de mijne al 'n maand
Het is dat je die lijst zo netjes bijhoud... maar anders

Tja 21 sept besteld bij de shop, 4-5 weken levertijd.. Dus dan kom ik toch wel op eind oktober helaas.

En die meneer in de shop maar enthousiast zeggen; "Ik denk wel dat jullie bij de eerste zitten hoor!"...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1182  
Oud 05-10-12, 14:34
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cassandra Bekijk bericht
Het is dat je die lijst zo netjes bijhoud... maar anders
Hahahaha
  #1183  
Oud 05-10-12, 17:50
Jz1 Jz1 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 63
Standaard

Status Update : Annulering,
Zit nu bij vodafone. Even kijken of tie sneller is ivm ik nummerbehoud doet wat 3-5 werkdagen duurt, maar staat wel direct leverbaar dus hoop eind volgende week te krijgen. Denk nog altijd sneller dan t-mobile.
Bovendien zit ik nu met een 10gb data abbonement, (voor mij gezien ben ik kwa abbonement ook vooruit gegaan, dus was niet alleen om de levertijd..)
Ook vind ik de buitenland 1 dag pakket beter van vodafone dan die van t-mobile.
Zodoende. Ik blijf dit wel volgen natuurlijk en zal wel even plaatsten als ik hem ook heb! Ben benieuwd wat uiteindelijk sneller is.
  #1184  
Oud 05-10-12, 18:42
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Volgens mij voelt orderdingetje op het T-Mobile forum zich een beetje in een hoekje gedrukt. De reacties worden scherper en bepaalde klanten gaan keihard tegen de tegenstrijdige berichten van T-Mobile in. Ik was halverwege een reactie toen ik besloot mij te onthouden van deelname aan deze discussie. Ik heb de optie om te vertrekken maar ik heb eigenlijk geen behoefte om over te stappen.

Zit al jaren bij T-Mobile en hoewel het daar lang niet altijd even "lekker" loopt heb ik vergelijkbare dan wel niet ergere ervaringen met KPN (onterechte nota's, bij diefstal niet geblokkeerd dus incasso) en Vodafone (levering van een "op voorraad" apparaat pas na 14 weken).

Kortom bij elke grotere partij loopt het wel eens flink spaak. Ik heb eerder deze week al besloten gewoon op een SMS te wachten. In de tussentijd stalk ik af-en-toe de telefonische helpdesk van T-Mobile. Just my 2 cents.
  #1185  
Oud 05-10-12, 18:50
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Terwijl ik in een tijdnood-dilemma zit, heb ik alsnog de desktop lijst voor jullie bijgewerkt. De mobiele lijst red ik niet, anders wordt mijn vriendin boos. Ik ben dan ook morgenavond pas terug en heb ook dan pas de mogelijkheid om de lijst te updaten. Mijn excuses voor 't ongemak!

dannyhtek.nl
  #1186  
Oud 05-10-12, 18:57
Jz1 Jz1 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xynta Bekijk bericht
Volgens mij voelt orderdingetje op het T-Mobile forum zich een beetje in een hoekje gedrukt. De reacties worden scherper en bepaalde klanten gaan keihard tegen de tegenstrijdige berichten van T-Mobile in. Ik was halverwege een reactie toen ik besloot mij te onthouden van deelname aan deze discussie. Ik heb de optie om te vertrekken maar ik heb eigenlijk geen behoefte om over te stappen.

Zit al jaren bij T-Mobile en hoewel het daar lang niet altijd even "lekker" loopt heb ik vergelijkbare dan wel niet ergere ervaringen met KPN (onterechte nota's, bij diefstal niet geblokkeerd dus incasso) en Vodafone (levering van een "op voorraad" apparaat pas na 14 weken).

Kortom bij elke grotere partij loopt het wel eens flink spaak. Ik heb eerder deze week al besloten gewoon op een SMS te wachten. In de tussentijd stalk ik af-en-toe de telefonische helpdesk van T-Mobile. Just my 2 cents.
Komt tie nu mee Haha nee maar we zullen zien, heb eigenlijk zowiezo wel nieuw toestel nodig asap, want ik bel nu dik over me bundel heen, omdat me werk telefoon niet meer echt in staat is om te bellen.


Ik heb nu wel een mooie rode status gekregen van dannythek
  #1187  
Oud 05-10-12, 19:01
LuitH LuitH is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jz1 Bekijk bericht
Status Update : Annulering,
Zit nu bij vodafone. Even kijken of tie sneller is ivm ik nummerbehoud doet wat 3-5 werkdagen duurt, maar staat wel direct leverbaar dus hoop eind volgende week te krijgen. Denk nog altijd sneller dan t-mobile.
Bovendien zit ik nu met een 10gb data abbonement, (voor mij gezien ben ik kwa abbonement ook vooruit gegaan, dus was niet alleen om de levertijd..)
Ook vind ik de buitenland 1 dag pakket beter van vodafone dan die van t-mobile.
Zodoende. Ik blijf dit wel volgen natuurlijk en zal wel even plaatsten als ik hem ook heb! Ben benieuwd wat uiteindelijk sneller is.
Jeetje, nu ben ik mijn richtpunt kwijt. Ik wist dat jij snel zou reageren bij ontwikkelingen in de uitlevering. Ik hoop dat jij de goede keuze hebt gedaan. De toekomst zal het leren. Ik weet zeker dat als jij de 64Gb zwart volgende week vrijdag hebt. Dit mijn laatste abo bij T-Mobile is geweest.
Hou ons op de hoogte Jz1. Ik doe hetzelfde.
  #1188  
Oud 05-10-12, 19:12
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jz1 Bekijk bericht
Komt tie nu mee Haha nee maar we zullen zien, heb eigenlijk zowiezo wel nieuw toestel nodig asap, want ik bel nu dik over me bundel heen, omdat me werk telefoon niet meer echt in staat is om te bellen.


Ik heb nu wel een mooie rode status gekregen van dannythek
Hahaha sorry. Het zal vast wel meevallen . T-Mobile zal mij ondertussen aardig zat zijn met tweets, forum posts en telefoontjes naar de helpdesk. Maar dan moeten ze maar een consequente lijn trekken. Volgens een medewerker zou ik volgende week een sms-je ontvangen voor een bezorg afspraak. Yeah right, net zoals het sms-je van vorige week vrijdag?
  #1189  
Oud 05-10-12, 19:48
Morride Morride is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 5
Standaard

Pfff... duurt wel lang zo.... Vodafone kan je inmiddels niet meer bestellen, anders was ik ook overgestapt. 10GB is natuurlijk wel mooi + voordeliger in het buitenland...

Heb een kleine donatie gedaan Dannyhtek
  #1190  
Oud 05-10-12, 20:18
Jz1 Jz1 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LuitH Bekijk bericht
Jeetje, nu ben ik mijn richtpunt kwijt. Ik wist dat jij snel zou reageren bij ontwikkelingen in de uitlevering. Ik hoop dat jij de goede keuze hebt gedaan. De toekomst zal het leren. Ik weet zeker dat als jij de 64Gb zwart volgende week vrijdag hebt. Dit mijn laatste abo bij T-Mobile is geweest.
Hou ons op de hoogte Jz1. Ik doe hetzelfde.
Ga ik zeker doen!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morride Bekijk bericht
Pfff... duurt wel lang zo.... Vodafone kan je inmiddels niet meer bestellen, anders was ik ook overgestapt. 10GB is natuurlijk wel mooi + voordeliger in het buitenland...

Heb een kleine donatie gedaan Dannyhtek
Oh ik zie het nu ook pas, dat text vak naast die banner. Hoop dat me model wel nog direct leverbaar is, alhoewel ik zowiezo langer moet wachten omdat ik nummerbehoud doe.
Overigens omdat iederen zo'n berekingentje maakt, heb ik het nu net ook maar even gedaan, even kijken of ik wel echt voordeliger uit was
Code:
  Binnenland:
  T-Mobile: 64gb iphone, 75min bel  1000mb internet = 75 bel 2000mb internet (5 euro reset )
  529,95+(19,06*3)+(38,13*21)=1387,86+(5*24)=1507,86
  Vodafone: 64gb iphone, 90min bel 10gb internet
  509+(31,87*12)+(42,50*12)= 1401,44


  Buitenland (Dag Bundel):
  T-Mobile: 0min bel/gebeld, 0 sms, 50mb internet
  4,95 euro
  Vodafone: 20min bel/gebeld, 20 sms, 35mb internet
  2 euro
Zoals je ziet heb ik berekend dat ik wel over de 1000mb internet zou gaan elke keer en voor 5 euro per maand ging resetten, (Dit was goedkoper overigens dan een hoger abbonement nemen, voor de data die je ervoor terug kreeg als je elke keer voor 5 euro ging resetten, sinds ik weinig bel min nodig hebt op prive) Je ziet ook dat zonder reset ik nauwelijks duurder uit ben met vodafone, maar als ik al minimaal 3x reset ben ik alweer goedkoper uit.

En als ik nu zo terug kijk ben ik inderdaad blij met vodafone als ik het nu zo zie, nu alleen nog kijken hoe het bereik en gebruikerservaring/service is
  #1191  
Oud 06-10-12, 12:00
Orze Orze is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 41
Standaard

And another day goes by.
  #1192  
Oud 06-10-12, 12:01
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Ik verwacht pas volgende week (mogelijk begin?) nieuwe smsjes.
  #1193  
Oud 06-10-12, 12:09
NGroeneveld's schermafbeelding
NGroeneveld NGroeneveld is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Zaltbommel
Berichten: 358
Stuur een bericht via MSN naar NGroeneveld
Standaard

Goedzo jongens, stap snel over, dan ben ik sneller aan de beurt!
  #1194  
Oud 06-10-12, 12:19
Jz1 Jz1 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NGroeneveld Bekijk bericht
Goedzo jongens, stap snel over, dan ben ik sneller aan de beurt!
Alsjeblieft
  #1195  
Oud 06-10-12, 15:37
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Haha nick, kleutieh ben je ook he. Ik ben hopelijk over 3u thuis, dan werk ik de steuners pagina bij en voorzie de lijst van nieuwe inschrijvingen
  #1196  
Oud 06-10-12, 17:25
marfybrown marfybrown is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 30
Standaard

Een tante van mijn vriendin ging vanochtend naar de phone house in Den Haag. En vroeg of ze een iPhone 5 kon reserveren. En dat kon. Werd ze net opgebeld dat ze net een levering binnen hadden gekregen en dat ze deze meteen kon ophalen.

Hoop dat TM ook zo met z'n klanten omgaat.
  #1197  
Oud 06-10-12, 20:27
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marfybrown Bekijk bericht
Een tante van mijn vriendin ging vanochtend naar de phone house in Den Haag. En vroeg of ze een iPhone 5 kon reserveren. En dat kon. Werd ze net opgebeld dat ze net een levering binnen hadden gekregen en dat ze deze meteen kon ophalen.

Hoop dat TM ook zo met z'n klanten omgaat.
Over geluk gesproken, LOL! Anyhow, de lijsten zijn weer volledig bijgewerkt dannyhtek.nl
  #1198  
Oud 06-10-12, 20:43
gotime gotime is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Bekijk bericht
Over geluk gesproken, LOL! Anyhow, de lijsten zijn weer volledig bijgewerkt dannyhtek.nl
Zie geen lijst op mijn iPhone.
  #1199  
Oud 06-10-12, 20:45
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gotime Bekijk bericht
Zie geen lijst op mijn iPhone.
http://dannyhtek.nl/iphoneclub/index.php
  #1200  
Oud 06-10-12, 23:00
F1WilliamsJeff F1WilliamsJeff is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 22
Standaard

T-mobile maakt echt even geen vrienden met mij. Ik was vandaag in de stad en liep voor de grap eens een shop binnen en vroeg naar de mogelijkheid om een iPhone 5 64GB zwart aan te schaffen en meneer had er nog 2 liggen . Nu zit ik toch in het lijstje van Dannyhtek te kijken en daar staan toch nog een aantal mensen te wachten.

Hoe is dit toch mogelijk dat TMobile ze in de shop heeft liggen en ik nog steeds zit te wachten als vaste klant. Ik word erg krielig van TMobile op deze manier.
Reageren

Labels
dannyhtek, iphone5, tmobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer iPhone 5 PindaPowerrr Odido (T-Mobile) 6 27-09-12 18:18
iPhone 4 ordernummer overzicht bastos Koopinformatie Nederland 8620 14-09-12 17:46
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 13:01
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. forrestgumpx Odido (T-Mobile) 57 09-08-10 18:15
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 12:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:12.