//

Hoe laat kun je vrijdag de iPhone 5 in Apple Store online bestellen?

Hoe laat kun je vrijdag de iPhone 5 in Apple Store online bestellen? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door faldera Pre-order gaat hem dus niet worden. Iemand enig idee of je de iphone in duitsland ergens kunt kopen (los toestel)? ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 21-09-12, 09:48
sicajess sicajess is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door faldera Bekijk bericht
Pre-order gaat hem dus niet worden. Iemand enig idee of je de iphone in duitsland ergens kunt kopen (los toestel)? Dan ga ik daar in het weekend eens langs.
Ik denk dat het op het moment erg lastig is om hem in Duitsland te halen.. schijnt nogal chaotisch te zijn daar
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 21-09-12, 09:48
chevy350 chevy350 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 12
Standaard

Ik denk dat je in Duitsland ook een houten bek hebt, daar zijn ze na vandaag ook uitverkocht.
  #63  
Oud 21-09-12, 09:54
IJeannet IJeannet is offline
• iOS 6.0
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 24
Standaard

Zit net wat te zoeken naar de situatie vorig jaar rond de 4S. Vind ik op deze site een bericht hierover (iPhone 4S te bestellen via Nederlandse en Belgische Apple Store - iPhoneclub.nl ). De 4S kwam op 28 oktober in de verkoop en was vanaf 21 oktober te pre-orderen. Eén persoon had problemen met bestellen via de site en belt met Apple en krijgt doodleuk te horen dat bestellen pas vanaf 28 oktober kon, terwijl anderen dus melden de pre-order te hebben gedaan! Dus wat moet je nu denken van die meldingen dat het pas volgende week kan? Of is het een woord-spelletje? Echt bestellen kan pas volgende week. Maar pre-order misschien vanaf ???? Ik blijf de site maar checken af en toe.
Beetje flauw allemaal Apple!
  #64  
Oud 21-09-12, 09:58
kecnme kecnme is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 8
Standaard

Weet iemand iets over Vodafone?
  #65  
Oud 21-09-12, 09:59
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaMeastro Bekijk bericht
Teleurstellend inderdaad! Nu dus pas 28e bestellen en op z'n vroegst 29e binnen, ALS UPS op zaterdag bezorgd iig!
Ben bang dat de 29e heel optimistisch is. Vorig jaar kostte het ook een week voordat ie er was dus ik denk dat, als we 'm op de 28e bestellen, we hem dan ergens tussen 5 oktober en 12 oktober binnenkrijgen. En dit is dan gebaseerd op ervaringscijfers. Zo ging het vorig jaar ook. En ik zat toen in de eerste golf. Ik had 'm toen 's-ochtends vroeg op de 21e oktober besteld. Hij kwam op vrijdag 4 november binnen.
  #66  
Oud 21-09-12, 10:24
pokervos pokervos is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flappah Bekijk bericht
Ben bang dat de 29e heel optimistisch is. Vorig jaar kostte het ook een week voordat ie er was dus ik denk dat, als we 'm op de 28e bestellen, we hem dan ergens tussen 5 oktober en 12 oktober binnenkrijgen. En dit is dan gebaseerd op ervaringscijfers. Zo ging het vorig jaar ook. En ik zat toen in de eerste golf. Ik had 'm toen 's-ochtends vroeg op de 21e oktober besteld. Hij kwam op vrijdag 4 november binnen.
Same here. Maar dat vind ik dus ook wel vreemd, dat hij dit keer juist weer niet te pre-orderen is. Frustrerend ook. Wederom, mooi product, matige service, licht je klanten gewoon even in joh, wat een moeite..
  #67  
Oud 21-09-12, 10:28
SjonnieKroket SjonnieKroket is offline
• iOS 12.0
• 6.1.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pokervos Bekijk bericht
Same here. Maar dat vind ik dus ook wel vreemd, dat hij dit keer juist weer niet te pre-orderen is. Frustrerend ook. Wederom, mooi product, matige service, licht je klanten gewoon even in joh, wat een moeite..
Wat heeft dit met service te maken? Ze hebben toch niks beloofd? Het enige wat ze beloven is dat hij 28ste gereleased wordt. Als een koelkast een paar uur laten pre-ordered kan worden dan vorig jaar, dan loop je toch ook niet meteen te zeiken over de service? Sorry hoor, maar om Apple nou de schuld te geven van een kleine afwijking t.o.v. vorig jaar. Jij doet toch ook niet altijd alles hetzelfde?

P.S. Je mag blij wezen dat het 28 september is, en niet 28 oktober. Dan had je i.p.v. een paar uur/dagen, een maand langer kunnen wachten ;-)
  #68  
Oud 21-09-12, 10:49
Harley4's schermafbeelding
Harley4 Harley4 is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grunn
Berichten: 674
Standaard

Ken hem bij KPN al bestellen via verlengen, prijzen wel absurd. Houd lekker me onbeperkt internet sim voorlopig, zal wel dom zijn als je verlengd vandaag de dag
  #69  
Oud 21-09-12, 11:23
chevy350 chevy350 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SjonnieKroket Bekijk bericht
Wat heeft dit met service te maken? Ze hebben toch niks beloofd? Het enige wat ze beloven is dat hij 28ste gereleased wordt. Als een koelkast een paar uur laten pre-ordered kan worden dan vorig jaar, dan loop je toch ook niet meteen te zeiken over de service? Sorry hoor, maar om Apple nou de schuld te geven van een kleine afwijking t.o.v. vorig jaar. Jij doet toch ook niet altijd alles hetzelfde?

P.S. Je mag blij wezen dat het 28 september is, en niet 28 oktober. Dan had je i.p.v. een paar uur/dagen, een maand langer kunnen wachten ;-)
Het gaat Apple gewoon om het geld en de contracten die ze hebben met de providers.
Daarna komt pas de gewone man, dus begin niet over service of geen service, er geen 1 bedrijf die echt loyaal is aan zijn klanten, ti's allemaal een geld kwestie.
Abonnementen leveren gewoon meer op.
  #70  
Oud 21-09-12, 11:28
SjonnieKroket SjonnieKroket is offline
• iOS 12.0
• 6.1.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chevy350 Bekijk bericht
Het gaat Apple gewoon om het geld en de contracten die ze hebben met de providers.
Daarna komt pas de gewone man, dus begin niet over service of geen service, er geen 1 bedrijf die echt loyaal is aan zijn klanten, ti's allemaal een geld kwestie.
Abonnementen leveren gewoon meer op.
Money, that's what makes the world go around ;-)

Tuurlijk gaat het om het geld.. En uiteraard worden de providers eerst voorzien van de telefoons aangezien die met contracten werken. Logisch ook, zo zou ik het ook doen.

Wat een beetje flauw is van je, is dat je nu al begint te zeiken. Heeft Apple gezegd dan dat ze hem om 09:00 uur zouden voorverkopen? technisch gezien kunnen ze tot 23:59 de verkoop starten.
  #71  
Oud 21-09-12, 11:34
chevy350 chevy350 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SjonnieKroket Bekijk bericht
Money, that's what makes the world go around ;-)

Tuurlijk gaat het om het geld.. En uiteraard worden de providers eerst voorzien van de telefoons aangezien die met contracten werken. Logisch ook, zo zou ik het ook doen.

Wat een beetje flauw is van je, is dat je nu al begint te zeiken. Heeft Apple gezegd dan dat ze hem om 09:00 uur zouden voorverkopen? technisch gezien kunnen ze tot 23:59 de verkoop starten.
Ik zeik helemaal niet, ti's alleen frustrerend dat Nederland weer als 1 van de laatste aan de Apple tiet hangt.
  #72  
Oud 21-09-12, 11:37
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Reken er maar op dat je hem pas weken later krijgt,
Apple levert aan providers (krijgen ze flink veel geld voor), die hem niet zonder abbonnement verkopen.
Apple levert aan Apple Store, dat wordt in de rij liggen en vechten
De bestellingen volgen pas later (was tenminste vorig jaar)

De Mediamarkt en Saturn Phonehouse, krijgen de toestellen van de providers, en mogen deze alleen met abbonementen verkopen (koppelverkoop zou verboden moeten worden). De losse toestellen volgen bij hun ook pas een paar weken later

Dus gekte weer compleet, handelaars kopen de boel op en verkopen het voor veel geld. Daardoor wacht iedereen NOG langer. Onschuldige fans worden in elkaar geslagen.

Ik ben er eerlijk gezegd behoorlijk klaar mee.



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaMeastro Bekijk bericht
Teleurstellend inderdaad! Nu dus pas 28e bestellen en op z'n vroegst 29e binnen, ALS UPS op zaterdag bezorgd iig!
  #73  
Oud 21-09-12, 11:41
SjonnieKroket SjonnieKroket is offline
• iOS 12.0
• 6.1.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emper Bekijk bericht
Ik ben er eerlijk gezegd behoorlijk klaar mee.
Sorry hoor, maar je zeurt echt. Ik wil ook graag een Leica Noctilux f/0.95 objectief, levertijd 6-12 maanden. Vervelend, maar als ik hem wil, moet ik wachten. Ik ga ook niet Leica afzeiken dat ze door moeten werken. Ik verwacht dat het product wat ze leveren, kwalitatief hoogstaand is. Tevens is dat het probleem als de vraag hoger is dan het aanbod.

Je gaat vast niet dood van een paar weekjes langer met je 3/4/4s te werken.
  #74  
Oud 21-09-12, 11:42
aspers aspers is offline
• iOS 4.3.2
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 37
Standaard

Wat een gezeik hier zeg... PUBERS!

Mensen... ik wil 'm ook graag hebben. Ik zat ook vannacht om 00 uur op mijn mac. Zat ook vanmorgen op mijn mac. Sterker nog, heb de apple site nu nog gewoon open staan. maar ga ik apple liggen afzeiken? NEE..!!! Want dat slaat nergens op.

Kijk even op de site van apple.de dan zie je dat hij VERZENDKLAAR is in 3-4 weken! Dus al kunnen we vandaag nog pre-orderen.... tel er maar niet op dat je 'm volgende week in huis hebt! HEB GEDULD!!!!

...zucht...
  #75  
Oud 21-09-12, 12:09
Rampo Rampo is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 23
Standaard

Terwijl ik gister nog in de Apple Store was in Amsterdam waar ze me doodleuk vertelden dat je kon pre-orderen vanaf de 21e.... ********ken
  #76  
Oud 21-09-12, 12:20
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Waarom zo'n haast? Hij gaat nergens naar toe hoor, als je wil spelen ga je volgende week toch naar de Apple store. iOS 6 is exact hetzelfde op de 4S als op de 5. T-Mobile geeft 3 tot 5 weken aan als levertijd, ik heb hem vanochtend besteld en ben tevreden over de snelheid waarop m'n bestelling ging. Ik heb wel een paar weken geduld hoor, m'n 4S werkt nog prima.
  #77  
Oud 21-09-12, 13:10
cssnijders82 cssnijders82 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 41
Standaard

ook ik zat gisteravond en vanmorgen klaar met mijn creditkaart in de aanslag, helaas nog niks op de site. Opzich natuurlijk helemaal geen ramp, wel vind ik het appart dat in andere landen wel een pre-order verstuurd wordt en in nederland niet. Eerlijk gezegd ben ik er ook niet vanuit gegaan na de informatie die ik van apple gekregen heb. Ik vind het dan ook raar dat Rampo gister in de apple store te horen heeft gekregen dat hij er vanaf vandaag op zou staan. Dit staat namelijk haaks aan de informatie die dezelfde apple store aan mij gaf.
  #78  
Oud 21-09-12, 13:19
Rhan's schermafbeelding
Rhan Rhan is offline
• iOS 9.2.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 91
Standaard

De Media Markt zei dood leuk. ''Wij krijgen er maar 3. ik kan je op de lijst zetten maar dan heb je pas over 2-3 maanden eentje.'' Ze krijgen 100 voor alle vestigingen in NL op 28 september. Helaas.
  #79  
Oud 21-09-12, 16:05
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

jammer dat hij niet te pre-orderen is, ik had het wel gehoopt/gedacht eigenlijk.
Zou hij dan pas volgende week vrijdag in de appelstore te krijgen zijn en dan ook gelijk 3-4 weken wachten net als de UK?

Gelukig was ik er daar wel op tijd bij en worden mijn iphones maandag/dinsdag hier thuis bezorgd.. en samen met die uit Keulen is het toch een leuk dagje geworden vandaag
  #80  
Oud 21-09-12, 16:47
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Ben stiekem wel een beetje jaloers op de mensen die er eentje hebben gehaald in Duitsland, heb nog getwijfeld om zelf ook te gaan maar gezien het feit dat ik ondernemer ben en vandaag gewoon weer aan de bak moest leek me dat geen goed plan. Ik wacht nu gewoon geduldig op m'n iPhone van T-mobile Was er relatief snel bij, dus wellicht verrassen ze me.

iPhone 4 had ik 2 jaar terug 5 weken na bestelling.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5, vanaf hoe laat te bestellen? wessie17070 iPhone algemeen 2 20-09-12 19:14
Om hoe laat ga jij Vrijdag (Poll) Martijn Broeckie Archief 183 25-07-10 12:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:20.