iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Hoe laat kun je vrijdag de iPhone 5 in Apple Store online bestellen? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/125252-laat-kun-vrijdag-de-iphone-5-apple-store-online-bestellen.html)

RootPhish 20-09-12 10:29

Hoe laat kun je vrijdag de iPhone 5 in Apple Store online bestellen?
 
Zie onderwerp :)
Weet iemand vanaf hoe laat de iPhone 5 te bestellen zal zijn op de Apple Store website?
Is de verwachting dat dit al vanaf middernacht zal zijn, of kan ik gewoon gaan slapen en morgenochtend om 8:00 ofzo kijken?

Popsie 20-09-12 10:40

Om 9 uur denk ik.

lindsayayo 20-09-12 10:41

Dit vroeg ik mij dus ook af. Ik was namelijk gister in de winkel van T-Mobile. Daar wisten ze alleen dat er vrijdag pre-order gedaan kon worden en dat klanten meer wisten dan zij (verleng abbo met Iphone mailtje). Ze wist niet of hij lost verkocht gaat worden en wat de prijs is. Morgen zal ik het kunnen weten als ik sochtend in de rij zou gaan staan. Liever online dus..

dannyhtek 20-09-12 10:47

Ik heb v.d. week met TMobile getweet. Toen ik voor de grap zei dat ik om 0700u het 's ochtends aan de telefoon zou hangen, was hun reactie: We horen je vrijdag graag om 08'00u!. Of dit een bevestiging is, weet ik niet. Net ben ik gebeld door TMobile die het een en ander zat uit te leggen. Ook zij wist niet hoelaat e.d.

Ik vind het nogal raar met de nieuwsbrief, die zouden we toch uiterlijk vandaag moeten krijgen aangezien morgen de pre-orders plaats vinden? Is it just me, or..

RootPhish 20-09-12 10:51

Ik bedoel dus voor het los bestellen van een iPhone bij Apple, niet TMobile.

kenneth12345 20-09-12 11:19

Als je online TIJDIG besteld, ben je dan zeker dat je hem in je handen hebt op de release? Ik heb hem namelijk besteld bij Mobistar in BE maar daar wisten ze nog niet wanneer ik hem zou kunnen gaan afhalen.

lindsayayo 20-09-12 11:30

Op de Apple site staat trouwens betalen binnen 30 dagen daarna word je bestelling geannuleerd. Als je hebt betaald word het verzonden (Iphone 5 word toch niet meteen verzonden. Ik heb pas rond 25ste geld (studentje hier) dus wil ik dan de betaling overmaken. Heb ik dan kans dat ik hem nog krijg?

kenneth12345 20-09-12 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kenneth12345 (Bericht 821378)
Als je online TIJDIG besteld, ben je dan zeker dat je hem in je handen hebt op de release? Ik heb hem namelijk besteld bij Mobistar in BE maar daar wisten ze nog niet wanneer ik hem zou kunnen gaan afhalen.


Iemand die hier ervaring mee heeft van de vorige pre-orders?

isneaker 20-09-12 20:43

Ik wil wel weten wat het nou wordt. Of laat naar bed of vroeg opstaan..

Popsie 20-09-12 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door isneaker (Bericht 821851)
Ik wil wel weten wat het nou wordt. Of laat naar bed of vroeg opstaan..

Ik ook, maar ik denk dat niemand hier daar een antwoord op heeft. Zal slapen van 00:05 tot 06:55 uur. ;-)

mykey73 20-09-12 20:56

maar is t zeker dat ie morgen in de pre-order gaat?

Pl0xs 20-09-12 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mykey73 (Bericht 821864)
maar is t zeker dat ie morgen in de pre-order gaat?

Niets is zeker

Eendd 20-09-12 21:34

In de VS gingen de preorders om 00:01 van start dus ik ga er eigenlijk vanuit dat dat hier ook gebeurt.

iphone5freaky 21-09-12 00:12

**** hee Eendd. Door jou zit ik tot 12 uur snachts voor mn lappie te koekeloeren en voor wat?! allemaal voor niks. ik wil die iphone 5 zo graag, maar alles wat jij mij geeft is valse hoop. ik kan dit echt totaal niet waarderen en je snapt daarom ook wel dat ik dus echt PISSED-OFF ben.*****. ik kan me morgen wel ziek melden voor school want ik ben nu helemaal kapot. allemaal dankzij jou.

knightni 21-09-12 00:30

Oeioei, Iphonefreakske

Ik zit hier ook voor mijn schermpke te wachten, maar ik geef anderen niet zomaar de schuld dat ik hier voor niks zit.
Trouwens, nog naar school morgen? Zou jij niet maken dagge in uw bedje ligt? Logisch dat jij zo reageert...

Allé, ga maar braaf slapen en hopelijk zijt ge morgenvroeg wat beter gezind :D.

Macbookto 21-09-12 00:51

Oeioei, Iphonefreaky, en dat zulk taalgebruik in je eerste post!!!

cssnijders82 21-09-12 01:21

Iphonefreaky, word je ook boos als blijkt dat de iphone 5 misschien pas vanaf volgende week te pre-orderen valt....

iphone5freaky 21-09-12 02:19

sorry jongens, ik schoot net rond 12 uur misschien een beetje uit mn slof. baal er gewoon zo ongelooflijk erg van. op dit moment is t gewoon moeilijk voor mij om in slaap te komen. wat er ook gebeurt, ik moet en zal die iphone 5 zo snel mogelijk krijgen!! thumbs up

AppleiOS 21-09-12 02:44

Ten eerste wil ik tegen Iphone5freaky zeggen dat ik zn taalgebruik in z'n eerste post niet gepast vind. Ik snap dat je erg boos bent en dat deze nieuwe gadget je erg aan t hart gaat, maar op zo'n manier reageren is onnodig. Ik vind t daarentegen wel erg netjes dat je zo laat in de nacht nog je excuses aanbiedt. Ik wens je de Iphone 5 natuurlijk echt toe, wie wil m nou niet?! maar je zal toch nog even geduld moeten hebben. Een paar tips van mijn kant zouden zijn: kijk morgenochtend voordat je naar school gaat nog even op internet of ie alsnog niet te pre-orderen valt. Zo niet, heb geduld! Die telefoon komt heus wel jouw kant op, pre-order je m nou nu, of volgende week.

knightni 21-09-12 07:02

Hey iPhonefreaky

Excuses aanvaard. Het is nu 7u02, ik denk dat het pas vanaf 8u gaat worden. Hopelijk kan je nog reserveren voordat je moet vertrekken, succes!

Knightni


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:52.