iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Snelste manier om aan iPhone 5 te komen. (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/125620-snelste-manier-om-iphone-5-komen.html)

ltcemmers 23-09-12 00:00

Snelste manier om aan iPhone 5 te komen.
 
Hallo,

Wat zou nou eigenlijk de snelste manier zijn om aan een iPhone 5 te komen? Moet je dan naar de Apple store in Amsterdam? Via internet? Of hebben ze hem bij meer winkels al? Ik wil hem los gaan kopen.

Gr.

Merlijn3 23-09-12 00:33

Naar duitsland of frankrijk gaan, hebben ze ze nog in de apple store waarschijnlijk.

zinloos 23-09-12 00:36

Marktplaats :D

ltcemmers 23-09-12 00:39

Ik bedoel gewoon in een nederlandse winkel/webshop

martijndk1983 23-09-12 19:46

Denk dat de meeste in Nederland al gereserveerd zijn

nienques 23-09-12 19:49

Had zelf gedacht er vrijdag eentje bij een T-mobile winkel op te halen, maar dat feestje gaat dus mooi niet door. Heb gebeld om het na te vragen, en ze zeiden dat ze geen iPhones in de winkels hebben en dat als je er eentje besteld, je hem gewoon alsnog opgestuurd krijgt. Ook de Phone House gebeld en bij hen zijn alle iPhones die ze krijgen al gereserveerd. Dan houdt het voor een T-mobile abo volgens mij wel zo'n beetje op..?

BRAM0243 23-09-12 21:21

Alle iPhone 5's zullen wel al allemaal gereserveerd zijn bij de Apple Store in Amsterdam. Je zou het kunnen proberen, anders via marktplaats (waar ze schreeuwend duur zijn) of toch via een telecom-provider, waar ik vrees dat ook al veel mensen een reservering hebben gedaan..

Hermadrid 23-09-12 21:30

Bij apple store doen ze toch niet aan reserveren? Het is wie het eerst komt wie het eerst krijgt.

BRAM0243 23-09-12 21:34

O ja, sorry, dat klopt. Anders is het inderdaad het snelste om naar de Apple Store te gaan, maar je zal er wel vroeg bij moeten zijn want er zijn vast van die malloten net als in New York die 5 dagen voor de release al in een stoeltje voor de deur zitten om als eerste die iPhone te hebben.

Hermadrid 23-09-12 21:42

War heb jij de jouwe gehaald?

Bartsst 23-09-12 21:49

vandaag iphone 5 gekocht met t-mobile abbo wanneer krijg ik hem??

BRAM0243 23-09-12 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid (Bericht 824216)
War heb jij de jouwe gehaald?

Ik heb 'm besteld bij T-Mobile, vrijdagochtend via de telefoon. Ik was er redelijk vroeg bij (9 uur) dus hoop dat ik 'm een beetje snel geleverd krijg aangezien ik mijn iPhone 4 komende week al ga verkopen.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bartsst (Bericht 824229)
vandaag iphone 5 gekocht met t-mobile abbo wanneer krijg ik hem??

Reken maar op een week of 2-3. Dat is althans de levertijd die T-Mobile nu hanteert. Exacte levertijden kunnen ze pas geven rond woensdag wanneer bekend wordt hoeveel iPhones T-Mobile zal ontvangen van Apple. Woensdag zal je dan ook als het goed is een e-mail ontvangen met daarin de levertijd die voor jouw geval geldt.

Rhan 23-09-12 23:06

Winkels zijn niet je vriend bij de iPhone 5, ze krijgen maar een paar binnen. Apple stores en providers zijn de beste keuzes. Hoewel er toch winkels zijn waar je ze snel zult kunnen kopen, zijn dit zeker niet de grote winkels zoals Media Markt. (die maar 100 voor alle vestigingen krijgen.)

bloemenwinkel 23-09-12 23:38

veel plezier met de iphone 5 mensen allemaal. Ik hoef voorlopig geen iphone 5 de kosten zijn veelste veel bij de providers de eerste half jaar 30 euro en rest 60 euro. iets teveel van het goeie voor mij als student zijnde. Al een grote over stap gemaakt van 3GS naar 4 en de 4s zit weinig verschil in. De 5 laat het toch ver achter qua prestaties ik blijf bij de 4 voorlopig met een sim only

vuurvreter 24-09-12 00:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ltcemmers (Bericht 823597)
Hallo,

Wat zou nou eigenlijk de snelste manier zijn om aan een iPhone 5 te komen? Moet je dan naar de Apple store in Amsterdam? Via internet? Of hebben ze hem bij meer winkels al? Ik wil hem los gaan kopen.

Gr.

Even van Zutphen naar Oberhausen rijden ;)
Dat is het snelste voor jou.

ltcemmers 24-09-12 08:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter (Bericht 824285)
Even van Zutphen naar Oberhausen rijden ;)
Dat is het snelste voor jou.

Daar zat ik ook al aan te denken. Hebben ze daar een grote voorraad?

GoGo22 24-09-12 10:25

je moet is voor de gein op marktplaats kijken, tering wat voor prijzen er men niet voor wil man...

colin43 24-09-12 10:41

Ik ga zaterdag naar Oberhausen om de iphone te halen, de grootste drukte is dan (hoop ik) toch al geweest. Ik gok dat ik daar meer kans heb om de iphone te kopen dan in Nederland.

Jisse 24-09-12 11:06

Zit te twijfelen om hem Vrijdag gewoon te bestellen via Apple.nl, het enige nadeel is dat ik geld via de bank moet overmaken aangezien ik zelf geen creditcard heb. Volgens mij duurt dit een dag, hoeveel later ben ik dan met het verkrijgen van de iPhone? Zouden ze in Oberhausen bijvoorbeeld ondertussen weer steeds een nieuwe voorraad binnenkrijen?

vuurvreter 24-09-12 17:47

Oberhausen en Keulen hebben GEEN voorraad meer.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:00.