//

Iphone 5, Mediamarkt Iam store?

Iphone 5, Mediamarkt Iam store? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga vrijdag naar iVizi in maastricht. Zij mochten geen reserveringen aannemen, prijzen zijn nog niet officieel bekend, maar ze hadden wel al te horen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 25-09-12, 14:08
robbiedobbie's schermafbeelding
robbiedobbie robbiedobbie is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Sittard-Geleen (NL)
Berichten: 290
Standaard

Ik ga vrijdag naar iVizi in maastricht. Zij mochten geen reserveringen aannemen, prijzen zijn nog niet officieel bekend, maar ze hadden wel al te horen gekregen dat de werknemers van de winkel de eerste week zelf nog geen toestel mochten pakken uit de levering. Ook wisten ze me te vertellen dat ze er niet erg veel zouden krijgen. Aangezien ik met mijn studie toch in de buurt ben, ga ik het gewoon proberen
__________________
Witte Iphone 3gs - 16 GB
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 25-09-12, 14:12
BRK BRK is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 23
Standaard

Ik heb even wat nagevraagd bij Media Markt Cruquius en ze zeiden dit:
'De voorraad die we krijgen is zeer beperkt en deze worden alleen i.c.m. abonnement verkocht.'

Doe wat je ermee wilt. Deze Media Markt heeft overigens wel een aparte Apple afdeling.

Overigens wisten ze bij iCentre gisteren ook nog niet wat er ging gebeuren met iPhone 5. Het lijkt erop dat Apple zoveel mogelijk stuks voor de Apple Store Amsterdam klaar heeft liggen, dus ik denk dat je daar echt de meeste kans hebt.
  #23  
Oud 25-09-12, 15:45
gosat gosat is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 118
Standaard

Mediamarkt verdiend juist erg veel met abonnementen. Ze pakken geld op provisie(hoge bedragen bij dure abonnementen die doorgaans met de iphone worden afgesloten) én winst op de iphone. Bij losse verkoop pakken ze alleen het laatste. Ik denk niet dat het vanuit apple is, maar echt vanuit de mediamarkt zelf of de providers die ze hierop een flinke bonus geven.
  #24  
Oud 25-09-12, 16:00
Daveydeman Daveydeman is offline
• iOS 6.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 20
Standaard

Ik zet gewoon die hele tent op ze kop netzolang tot dat ze me een iphone verkopen!
  #25  
Oud 25-09-12, 16:12
SteGe SteGe is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 25
Standaard

Was laatst bij 'n iStore en die gaf aan dat alleen de Apple Store in A'dam het recht kreeg om ze los te verkopen, en dat de Apple Resellers ze daarom niet of nauwelijks kregen. De eigenaar van die store gaf aan dat Apple de voorkeur geeft aan winkels die de iPhones met Abo's verkopen, en dat die winkels ze dan ook echt alleen met Abo's mogen verkopen.

Ik ga hem in ieder geval vrijdag via apple.com/nl/store met m'n CC bestellen, kan wel even wachten heb nu nog een 3GS

Weet iemand trouwens wel of je via apple.com/nl/store al wel gelijk de factuur in je mailbox hebt hangen? Heb deze namelijk voor eind oktober nodig, en mocht de levering nou echt gestokt zijn.... (Factuur is nodig voor mijn werk om de tel. te declareren).
  #26  
Oud 26-09-12, 17:47
unknownmrt unknownmrt is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 3
Standaard

ik ga vrijdag toch maar een poging wagen bij een mediamarkt. Vooral omdat ik geen tijd heb om een hele dag in de rij te staan (+ een uur reistijd). Nu vraag ik me wel af welke mediamarkt ik het beste kan proberen. Zou het afreizen naar rotterdam een goed idee zijn, of zou het juist lonen om naar een "kleinere" mediamarkt te gaan zoals bijvoorbeeld Rijswijk?
  #27  
Oud 26-09-12, 21:56
KevinKrill KevinKrill is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Kerkrade
Berichten: 94
Standaard

Naar Media markt gaan is kansloos, toestel mag alleen los verkocht worden in Apple store. Media markt verkoopt het toestel alleen met abonement.
  #28  
Oud 27-09-12, 01:09
unknownmrt unknownmrt is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 3
Standaard

maar juist omdat ik de telefoon in combinatie met een t-mobile abonnement wil kopen denk ik dat het juist meer kansen bied.
  #29  
Oud 27-09-12, 14:08
robbiedobbie's schermafbeelding
robbiedobbie robbiedobbie is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Sittard-Geleen (NL)
Berichten: 290
Standaard

In alle winkels behalve de apple store in amsterdam, worden de iphones verzorgd door de providers. De providers kiezen dus of ze ze met of zonder abonnement mogen verkopen.
  #30  
Oud 27-09-12, 16:06
sander4321 sander4321 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 30
Standaard

Ben zojuist geweest bij de Media Markt en iCenter in Groningen. Media Markt krijgt er een aantal binnen, wordt alleen icm abonnement verkocht. Bij de iCenter kreeg ik zelfs het bericht dat ze NIKS krijgen, dus ga daar ook niet in de rij staan, want 'we kunnen deze mensen helaas niet helpen', aldus een medewerker. Morgen zijn ze bij de iCenter wel te reserveren.
  #31  
Oud 27-09-12, 16:48
robbiedobbie's schermafbeelding
robbiedobbie robbiedobbie is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Sittard-Geleen (NL)
Berichten: 290
Standaard

Ik ben vandaag nog eens langsgeweest in maastricht. Het is onbekend hoeveel toestellen ze krijgen, en aangezien ze volledig afhankelijk zijn van de levering van de providers, kan het zijn dat deze afdwingen dat alleen telefoons worden verkocht icm abbo's. Ik ga het toch gewoon proberen, maar ik wil toch echt een zonder abbo. Als het niet mogelijk is morgen, kan ik hem wel reserveren voor zodra het kan.
  #32  
Oud 28-09-12, 12:47
dtroxx's schermafbeelding
dtroxx dtroxx is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 269
Standaard

Zojuist bij de mediamarkt in Middelburg geweest en belcompany.
Mediamarkt 4 iphones en alleen verkoop icm abbonement
Belcompany 10 iphones en alleen verkoop icm abbonement

__________________
Iphone 6s 16gb (White Grey), iPad 2 16gb (zwart), iMac 21,5" i5,Mac Pro 8-core 2009"aTv2, Mac mini i5
  #33  
Oud 28-09-12, 13:57
robbiedobbie's schermafbeelding
robbiedobbie robbiedobbie is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Sittard-Geleen (NL)
Berichten: 290
Standaard

Vanmorgen toen ik langs de ivizi in maastricht ging, hing al een bericht op dat ze geen iphones binnen hadden gekregen. helaas Nu ga ik hem maar bestellen online. De levertijd in de winkel is onbekend.
  #34  
Oud 02-10-12, 08:52
Ralphjxs Ralphjxs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 2
Standaard

A-mac in Eindhoven had ook niks op voorraad en wisten niet of ze wel binnenkwamen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mediamarkt iphone miicker Chat en geruchten 7 12-05-11 16:12
iPhone @ Mediamarkt Antwerpen reepke Orange 2 11-08-10 11:34
iPhone 3GS mediamarkt afgeprijsd? dylankieft Koopinformatie Nederland 8 30-06-10 12:43
Iphone Mediamarkt Nederland Theofiel Koopinformatie Nederland 2 11-10-09 22:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:53.