iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 5 via Phonehouse (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/125799-iphone-5-via-phonehouse.html)

Nikooos 02-10-12 12:53

Ik begin er langzaam een beetje klaar mee te zijn ;(

bmonninkhof 02-10-12 13:40

iPhone 5 64 Gb zwart besteld op 24 september. Op 28 september via AMP-logistics een email ontvangen met het bericht dat de aanvraag bij mijn toekomstige provider (T-mobile) is goedgekeurd.

Ik had eerlijk gezegd verwacht dat de 64 Gb sneller geleverd zou kunnen worden, aangezien dit niet het meest populaire type zal zijn, maar kennelijk blijkt het in de praktijk anders te liggen.

Het wachten is begonnen.

medak 02-10-12 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 831116)
Ik begin er langzaam een beetje klaar mee te zijn ;(

jij bent niet de enige ik ga even belle hoe het precies zit, jij had ook een 32 gb zwart + tmobile ? dan post ik het straks wel hier

*
wat een service meneer hier kunnen wij geen uitspraken over doen doei

Nikooos 02-10-12 14:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door medak (Bericht 831185)
jij bent niet de enige ik ga even belle hoe het precies zit, jij had ook een 32 gb zwart + tmobile ? dan post ik het straks wel hier

Klopt inderdaad, dezelfde combinatie. Laat maar even wat eruit gekomen is.

medak 02-10-12 14:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 831188)
Klopt inderdaad, dezelfde combinatie. Laat maar even wat eruit gekomen is.

heb maar ge emailed want aan de telefoon kreeg ik het volgende te horen , meneer hier kunnen wij momenteel geen uitspraken over doen omdat wij afhankelijk zijn van blablabla fijne dag nog

Nikooos 02-10-12 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door medak (Bericht 831199)
heb maar ge emailed want aan de telefoon kreeg ik het volgende te horen , meneer hier kunnen wij momenteel geen uitspraken over doen omdat wij afhankelijk zijn van blablabla fijne dag nog

pffff.... :mad:

maggienaaltje 03-10-12 11:04

Ik heb vandaag mijn order geannuleerd bij The Phone House. Had mij 5 september al vroeg in de ochtend ingeschreven, dus verwachtte wel bij de eerste levering te zitten, maar dat was helaas niet zo.

Ben nu helemaal klaar met ze. Ze beloven je goed te informeren, etc. Maar je wordt of genegeerd of je krijgt nutteloze informatie. Ze kunnen/willen je niet eens vertellen op welke plaats je staat bij je provider en je soort toestel!!!! Belachelijk.

Ik adviseer jullie om naar GSMwijzer.nl te gaan. Daar hebben ze nog iPhone 5, 32gb white op voorraad!!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 oktober 2012 om 12:04 ----------

En dan stuur je een mailtje ter annulering met daarbij een halve pagina voor de klacht. Krijg je slechts terug:

Goedemorgen,

Zojuist heb ik uw aanvraag tot annulering doorgevoerd.
Indien ik hier een definitieve bevestiging van heb ontvangen koppel ik deze naar u door.
Het door u betaalde geld zal binnen 14 dagen worden teruggestort op uw rekening.

Met vriendelijke groet,

Phone House webcare

Peter.


Keeps getting better bij The Phone House!

dtroxx 03-10-12 12:25

Vriendin van mij heeft hem vandaag ontvangen via Phonehouse.

maggienaaltje 03-10-12 17:42

Wat kan het lekker snel gaan, zojuist bevestiging van AMP logistics (zelfde leverancier als die van de Phone House) dat ik morgen mijn iPhone 5 in ontvangst mag nemen via GSMwijzer.nl :)

Felicia 03-10-12 19:14

@Mc nessie ik heb ook de iphone 5 bestelt. Bij ph nootdorp.. Ik was 2 de op de lijst.. Nog steeds niets gehoord.. Heb jij hem al mogen ontvangen.. Het gaat om iphone 5 zwart 32gig tmobile.. We heeft het zelfde probleem...

Nikooos 04-10-12 08:53

Zwart 32Gb is moeilijk blijkbaar.. Bij GSMWijzer hebben ze wel wit op voorraad inderdaad. Maar ik wil die niet volgens mij...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 oktober 2012 om 09:03 ----------

Als je dat 10tje hebt betaald, ben je toch niet verplicht te kopen?

Nikooos 04-10-12 11:48

Haha, nog even over nagedacht en nu besloten hem te willen bestellen. Is de voorraad daar ook op!

Dan wachten we maar lekker verder.... :(

maggienaaltje 04-10-12 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 832388)
Haha, nog even over nagedacht en nu besloten hem te willen bestellen. Is de voorraad daar ook op!

Dan wachten we maar lekker verder.... :(

Ja zag het net, da's wel *****! Hoop voor je dat de Phone House een beetje opschiet!

Nikooos 04-10-12 13:11

We zullen wel zien.. :(

medak 04-10-12 14:30

weer contact gehad met de ph kreeg te horen dat 80 % van de prio orders al uitgeleverd zijn maar toen ik vroeg waarom ik hem dan niet heb als het op aanmelden van prio club ging ( 6 sept ) krijg ik geen antwoord... oftewel ze doen het random denk

maggienaaltje 04-10-12 19:19

Ja ik snap er ook geen zak van, klopt totaal niet! Maarja, ik heb hem vandaag binnengekregen via die andere site dus. Ben er super blij mee! Ik wens jullie nog veel succes met wachten en hoop dat jullie hem snel mogen ontvangen!

firefs 05-10-12 18:20

wat een onzin bij phonehouse, enige wat ze zeggen is dat ze garanderen dat prio members binnen 4 weken hun toestel krijgen

als ik nu bestel bij apple heb ik ook een levertijd van 3-4 weken.... wat is uberhaupt het nut van zo'n prio actie? onzin dus!

Nikooos 05-10-12 18:39

Totaal geen nut inderdaad.. Nooit meer voor mij..

Kreeg vandaag een sms dat de schaarste aanhoudt en dat ze me op de hoogte houden als ik hem kan ophalen..

Dat mag ik wel hopen ja!

tomabrok 06-10-12 10:27

Ja echt gaar dit.. Ik heb hem al voor de introductie gereserveerd... gister kreeg ik een smsje dat er een tekort is aan iphone''s 5 en dat ze nog geen verwachte levertijd aan kunnen geven... lekker dit:s

Huger1 09-10-12 19:39

Nog nieuws van iemand ? zelf wacht ik ook op de 32Gb/zwart, verledenweek maandag mailtje dat hij binnen 2 weken zou worden geleverd, hebben dan nog 4 dagen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:55.