iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Prijs iPhone 5 (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/125941-prijs-iphone-5-a.html)

ferrari_2 25-09-12 20:07

Prijs iPhone 5
 
Wat vinden jullie eigelijk van de prijzen van de iPhone 5?

Ik zie dat ze in de Duitse Apple Store kosten:
16 GB voor 670
32 GB voor 790
64 GB voor bijna 900

Dat is toch niet meer normaal? Vermoedelijk in Belgie nog iets duurder....

Wat vinden jullie?

Bomans 25-09-12 20:11

In het verleden waren ze goedkoper dan in Duitsland.

GasGasR6 25-09-12 21:23

Redelijk duur, maarjah wat doe je eraan?

jopth 25-09-12 21:24

Redelijk duur, maar de mensen die 'm echt willen kopen 'm toch wel...

MarcAckermann 25-09-12 22:00

Nou de prijzen zijn ontzettend duur vindt ik. Daarom de iphone 5 mij voorbij gaat.

apotheosis 25-09-12 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MarcAckermann (Bericht 825692)
Nou de prijzen zijn ontzettend duur vindt ik. Daarom de iphone 5 mij voorbij gaat.

Tis te bezien he hoe je dat bekijkt; kijk, ik koop ieder jaar de nieuwe iPhone en ik draag er zeer veel zorg voor en dan verkoop ik die ong een aantal dagen tot 1 week voor de nieuwe iPhone uitkomt, ik krijg daar toch nog een mooie prijs van, dan moet ik een opleg doen van rond de 300-350 euro ong, dus ieder jaar 300-350 euro voor de nieuwe heb ik geen probleem mee :p.

deleon 25-09-12 23:17

:eek: Sorry voor de liefhebbers onder jelui, maar ik vind het belachelijk veel geld. Dat vond ik al voor de iPhone 4 s, die ik sinds een 2 1/2 maand heb. Of eigenlijk mijn 3e iPhone al. Ik verwacht voor zoveel geld een betrouwbaarder product en als ik zo hier eens lees van de troubles maar ook hoor om me heen van andere iPhone gebruikers, tja.......:rolleyes: Nou, nee...:O

Ik ben altijd wel benieuwd wat mensen toch beweegt om uren voor een Apple store te staan / dringen na afgereisd te zijn naar Duitsland om de de foon iets eerder te bemachtigen. Anders gezegd, ik sop niet uit mijn broek bij het zien van een nieuwe iphone :d. Laat staan dat ik er zo'n stuk voor afreis, laat staan dat ik er zoveel geld aan wil uitgeven, laat staan dat ik 'm direct wil hebben....misschien wel na een uitgerijpt jaar...misschien wel helemaal niet.

Maar ieder zijn meug. Ik heb de Apple-feeling niet. Dacht even van wel...maar nope toch niet...:cool:

apotheosis 25-09-12 23:24

Geeuuwwwwwww.

deleon 25-09-12 23:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 825768)
Geeuuwwwwwww.

Bedtijd. Nighty night.....sweet iPhone5 dreams :d

AeronNL 25-09-12 23:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deleon (Bericht 825756)
:eek: Sorry voor de liefhebbers onder jelui, maar ik vind het belachelijk veel geld. Dat vond ik al voor de iPhone 4 s, die ik sinds een 2 1/2 maand heb. Of eigenlijk mijn 3e iPhone al. Ik verwacht voor zoveel geld een betrouwbaarder product en als ik zo hier eens lees van de troubles maar ook hoor om me heen van andere iPhone gebruikers, tja.......:rolleyes: Nou, nee...:O

Ik ben altijd wel benieuwd wat mensen toch beweegt om uren voor een Apple store te staan / dringen na afgereisd te zijn naar Duitsland om de de foon iets eerder te bemachtigen. Anders gezegd, ik sop niet uit mijn broek bij het zien van een nieuwe iphone :d. Laat staan dat ik er zo'n stuk voor afreis, laat staan dat ik er zoveel geld aan wil uitgeven, laat staan dat ik 'm direct wil hebben....misschien wel na een uitgerijpt jaar...misschien wel helemaal niet.

Maar ieder zijn meug. Ik heb de Apple-feeling niet. Dacht even van wel...maar nope toch niet...:cool:

Duidelijk, bedankt voor de mededeling!:p

deleon 27-09-12 00:16

Graag gedaan AeronNL. :d. Hoe je het ook wendt of keert.....het blijft een flinke smak geld en je moet een Apple addict m.i. zijn om het er elke keer aan uit te geven. Ik ben het niet van plan. En dat mag ik hier ventileren. Toch? Gaat deze topic toch over?Prijzen en wat je ervan vindt. Nou, dit dus....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:08.