iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 5: Online Besteld (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/126212-iphone-5-online-besteld.html)

missym 26-10-12 10:55

Yes eindelijk smsje gekregen van dat ie verzonden is :) krijg m op 29 okt !

flappah 26-10-12 10:57

Jaaaaaa! Hij binnen gekomen!! :D

En waar ik al bang voor was, hij werd hier op de postkamer afgeleverd. Op de UPS track&trace zag ik dat ie afgeleverd zonder dat ik maar een telefoontje had ontvangen. Dus je kunt je voorstellen hoe snel ik naar de postkamer vloog. En deze zit helemaal aan de andere kant van het terrein dus ik kwam daar redelijk buiten adem aan. Maar goed, na wat heen en weer gesteggel kreeg ik toch mooi m'n pakketje mee! En hij is mooooi!!! Platter, lichter en groter!!!! En nu nog een nanosim scoren in de tmobile winkel! Straks na het werk maar ff!

MagnificentDPE 26-10-12 10:57

Yep sms en mail hij is verzonden wordt maandag bezorgd. Gelukkig is er dan iemand thuis om hem in ontvangst te nemen.

Mountainlionwarrior 26-10-12 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door paulmadejong (Bericht 844286)
Al geprobeerd, maar vanwege het lopende onderzoek willen ze hier niet aan. Ze gaan waarschijnlijk nog een klein deel uitleveren maar of daar jou, of mijn, iPhone bij zit is maar de vraag. Lijkt me dus dat het maandag gaat worden...

Echt he :S "trek 'n blik chaufeurs open en pedal to the metal!;)" Blijft spannend

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jarnovld (Bericht 844288)
WTF?

Rotterdam, Netherlands 26/10/2012 9:52 Het pakket is in een UPS-gebouw achtergelaten

Zow das zuur, maar misschien straks nog 'n positieve update?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dammie (Bericht 844289)
Helaas.......mijn ligt ook tussen de bommen :d

Vandaag niet mogelijk af te halen, veiligheid voor alles. Zaterdag gesloten........

Ze gaan wel rijden morgen ivm het incident van vandaag maar gaat niet lukken voor alles.

Er bestaat een kans dat het pas maandag wordt helaas........ :(

Dan heb je ook de kans dat ze de reguliere pakketjes voorrang geven.. pffftttt

Alexdesouza10 26-10-12 10:58

Mann mann man. Mijn status is veranderd naar bestelling wordt verwerkt. Maar de afleverdatum is ineens een week later geworden. Ik denk dat ik gek wordt!

Precies wanneer zij het denken af te leveren. Ben ik er 2 weken niet pffffffff

appelkoekje 26-10-12 10:58

Weet iemand of de UPS vertraging ook geld voor winkel-ketens in regio Den haag?

dammie 26-10-12 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door paulmadejong (Bericht 844290)
OH, dat werd mij dan weer niet verteld. Ben benieuwd!

Ik was ligt geïrriteerd dat we mogelijk 4 dagen verder zouden kunnen zijn vanwege zeer waarschijnlijk een "valse melding" :d

Nu aanpassen om vanmiddag op te halen als de balie open was kon niet en morgen gesloten dus.

Denk dat hij graag wilde vertellen dat ze morgen toch nog hun best gingen doen maar moest zeker rekenen op maandag, dus dat doe ik dan maar.

vetlau 26-10-12 11:01

Hier zojuist in Rotterdam ontvangen. Pakketjesbezorger had nog 2 pakketjes bij zich, dus zelfs meerdere gelukkigen in mijn gebouw vandaag.

dammie 26-10-12 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door appelkoekje (Bericht 844296)
Weet iemand of de UPS vertraging ook geld voor winkel-ketens in regio Den haag?

Even UPS tracking code volgen, incident staat keurig op de site. Ik weet niet of Den Haag via depot Amsterdam loopt, je zou denken van niet.

Kirsten9983 26-10-12 11:03

na hoeveel tijd kan je op de site van ups je pakketje traceren

i@nne 26-10-12 11:03

Verzonden! Komt maandag met UPS. Ik zit in de 24-30 okt groep.

JEROENDB 26-10-12 11:04

Iphone 5 64 GB zwart 29/09 besteld en nu aangekomen.

Maar, uit de toen ik het uit de verpakking haalde zag ik een klein kapje langs de zijkant, achterkant. Was(ben) er niet goed van.

Van ver zie je het niet maar van dichtbij zie je precies wit metaal(aluminium) doorkomen

Gebeld naar Apple. Ze doen een voorstel ofwel sturen ze een nieuwe (kan 1 of twee weken duren, mag wel het toestel voorlopig gebruiken) ofwel een compensatie van 90 euro.

Ik twijfel wat ik zou doen. Langs de ene kant zie je het met een hoesje niet meer. Maar langs de andere kant, als je het zonder hoesje gebruikt zal je dit ook hebben binnen enkele maanden...

Is 90 euro aanvaardbaar? (dit is 10% korting)

Ik heb een weekend bedenktijd.

martijn02 26-10-12 11:04

Jemig wat lullig voor de mensen in omgeving Amsterdam. Gelukkig is die van mij vanmorgen vanuit Utrecht vertrokken (best vroeg nog)

Utrecht, Netherlands 10/26/2012 5:05 A.M. Out For Delivery

@JEROENDB:

Ik kan het voor jou niet zeggen, maar ik zou denk ik de 90,- pakken. Krasje met watervaste stift wat inkleuren, dan zie je het vast niet meer. Telefoon is uiteindelijk gewoon een gebruiksvoorwerp. Als je het gebruikt komen er vroeg of laat krasjes op.

Wel netjes opgelost van Apple zo... je gaat er in ieder geval niets op achteruit. (behalve dan dat je 2 weken een krasje hebt)

robbiedobbie 26-10-12 11:07

Mijn iphone is verzonden ;)
Hij komt maandag aan.

@mlusthof: Ik sta op regel 166

Kingpinda 26-10-12 11:08

16 gig black groep 24-30 okt is verzonden. Komt 29ste met ups.

Nu ff kijken voor een leuke case. Heb er al een paar op het oog. lifeproof.. ballistic hard core ziet er vet uit voor als ik ga kamperen en zo. Taktik ook gaaf maar die is pas over 3 maanden te koop...

rph89 26-10-12 11:10

Apple bericht: Verzonden om 10:29
Levert maandag 29ste met UPS!
Woonplaats Nijmegen

Rubenh 26-10-12 11:10

Mijne is ook zojuist verzonden met tnt.

Waar kan ik nu mijn bestelstatus zien van tnt?

Dhakota 26-10-12 11:11

Loos alarm in Amsterdam! Hopelijk gaan ze nu gewoon weer verder. Terrein is niet meer afgesloten (update 10:57) fingers crossed iedereen!!!

mlusthof 26-10-12 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kingpinda (Bericht 844309)
16 gig black groep 24-30 okt is verzonden. Komt 29ste met ups.

Nu ff kijken voor een leuke case. Heb er al een paar op het oog. lifeproof.. ballistic hard core ziet er vet uit voor als ik ga kamperen en zo. Taktik ook gaaf maar die is pas over 3 maanden te koop...

Ik had de Incipio Feather om mijn iPhone 4 en die heb ik nu gewoon weer aangeschaft voor de iPhone 5. Mooie dunne case, maar wel stevig en duurzaam genoeg.

Erulezz 26-10-12 11:12

Sorry als het al eerder gevraagd is, maar hoelang duurt het ongeveer voordat de zending bij UPS is aangemeld? Bestelling is nu vanmorgen verzonden, anderhalf uur geleden de mail en SMS.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:12.