iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 5: Online Besteld (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/126212-iphone-5-online-besteld.html)

abfab1803 04-10-12 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flappah (Bericht 832787)
Beter inderdaad. Dan weet je waar je aan toe bent. En voor de zekerheid, je kunt alleen de adapter uit de bestelling verwijderen! Daar krijg je dan weer een bevestiging van. En je ziet 'm in het vervolg wel continue in je pagina staan als zijnde 'geannuleerd' maar goed, whatever. Je hebt dan in ieder geval een datum van verwachte levering!

Ja, als ik in ieder geval maar vast een datum heb, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben :D. Ik ga straks (of morgen) telefonisch annuleren want online pakt het formulier niet mijn IBAN-code *aaaargh!*.

Jean72 04-10-12 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scoop1 (Bericht 832644)
ja dan moet hij nog verwerkt worden. DUs de betaling enzo.
als je met CreditCard betaal dan is het binnen paar uren al zichtbaar.
Bankoverschrijving kan (4-5 werkdagen) duren.... :cool:

Kun je dan ook via bankoverschrijving betalen ?

flappah 04-10-12 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door urban (Bericht 832799)
Is er bij iemand al de 3e stap te zien? Word het de laatste dagen van opsturen pas verzend klaar gezet of kan het bv morgen ook gebeuren? Dacht dat ik ergens laz dat het werd klaar gezet maar dan kunnen ze het net zo goed gelijk opsturen waarom zouden ze wachten :D

Vorig jaar de 4S op 21 oktober besteld. Op 1 november rond 20 uur veranderde de status naar "Verzending wordt voorbereid". Op 2 november rond 12-en veranderde de status naar "Verzonden" en op 3 november kwam ie binnen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 oktober 2012 om 22:02 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abfab1803 (Bericht 832803)
Ja, als ik in ieder geval maar vast een datum heb, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben :D. Ik ga straks (of morgen) telefonisch annuleren want online pakt het formulier niet mijn IBAN-code *aaaargh!*.

Maar denk erom dat je niet de gehele bestelling annuleert. Een foutje is zo gemaakt.

Moest je een IBAN nummer opgeven? Je zit toch op de bestelstatuspagina waar je een overzicht van de bestelling hebt staan? In principe kun je daar je bestelling wijzigen en selectief onderdelen uit je bestelling verwijderen.

Maar ik geef toe, wellicht is het beter even te bellen om het door te geven om te voorkomen dat je de hele bestelling annuleert.

urban 04-10-12 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flappah (Bericht 832806)
Vorig jaar de 4S op 21 oktober besteld. Op 1 november rond 20 uur veranderde de status naar "Verzending wordt voorbereid". Op 2 november rond 12-en veranderde de status naar "Verzonden" en op 3 november kwam ie binnen.

Aaa dank u zeer :P dus dan hoef k niet om de uur te kijken :D word zeker weer ongeveer het zelfde is mijn eerste iphone die ik gelijk bestel normaal was het binnen een uur geregeld inc reistijd :D maarja dan was het ook al een half jaar oud

scoop1 04-10-12 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jean72 (Bericht 832804)
Kun je dan ook via bankoverschrijving betalen ?

ja maaar NATUUURLIJK :d

abfab1803 04-10-12 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flappah (Bericht 832806)
Vorig jaar de 4S op 21 oktober besteld. Op 1 november rond 20 uur veranderde de status naar "Verzending wordt voorbereid". Op 2 november rond 12-en veranderde de status naar "Verzonden" en op 3 november kwam ie binnen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 oktober 2012 om 22:02 ----------



Maar denk erom dat je niet de gehele bestelling annuleert. Een foutje is zo gemaakt.

Moest je een IBAN nummer opgeven? Je zit toch op de bestelstatuspagina waar je een overzicht van de bestelling hebt staan? In principe kun je daar je bestelling wijzigen en selectief onderdelen uit je bestelling verwijderen.

Maar ik geef toe, wellicht is het beter even te bellen om het door te geven om te voorkomen dat je de hele bestelling annuleert.

Ik zat inderdaad op de bestelstatuspagina, waar je kan selecteren wat je wilt annuleren. Ik heb echter al de gehele bestelling betaald, dus om geld voor die adapter terug te krijgen, moet ik mijn bankgegevens opgeven. Anyway, enorm bedankt voor je tips en ik ga morgen direct telefonisch annuleren :D.

Serieus, door al dat gedoe en onduidelijkheid rondom de levering van de iPhone 5, vreet ik nog net mijn schoonzool niet op van frustratie :o...

flappah 04-10-12 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abfab1803 (Bericht 832827)
Ik zat inderdaad op de bestelstatuspagina, waar je kan selecteren wat je wilt annuleren. Ik heb echter al de gehele bestelling betaald, dus om geld voor die adapter terug te krijgen, moet ik mijn bankgegevens opgeven. Anyway, enorm bedankt voor je tips en ik ga morgen direct telefonisch annuleren :D.

Serieus, door al dat gedoe en onduidelijkheid rondom de levering van de iPhone 5, vreet ik nog net mijn schoonzool niet op van frustratie :o...

Ja, achteraf, toen ik m'n antwoord nog eens door zat te lezen begreep ik het ineens. Ik had met CC betaald dus dan krijg je die vraag niet. Het werd teruggezet op de CC.

Succes morgen!

En met de stress, die begrijp ik. Het is weer net als vorig jaar. De hele dag pagina's checken of er een status veranderd is! hehehe

abfab1803 04-10-12 22:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flappah (Bericht 832830)
Ja, achteraf, toen ik m'n antwoord nog eens door zat te lezen begreep ik het ineens. Ik had met CC betaald dus dan krijg je die vraag niet. Het werd teruggezet op de CC.

Succes morgen!

En met de stress, die begrijp ik. Het is weer net als vorig jaar. De hele dag pagina's checken of er een status veranderd is! hehehe

Ja, dank je en jij ook succes!

tommie117 04-10-12 22:38

duurt nog wel even denk ik...

daaf 04-10-12 22:44

Lol dingen annuleren om het Iphone sneller te krijgen jullie zijn wel een beetje gekkies hoor.
Ik wil die 30pin connector er gewoon direct bij hebben
En als dat betekend een paar dagen langer met mijn iphone 4 doen wat trouwens ook alleen maar speculatie is, vind ik geen ramp

n@gel 04-10-12 22:47

http://wapman.home.xs4all.nl/status-bestelling.png

Er lijkt iets veranderd in de delivery status widget. Aflever datum niet, die staat zoals bij iedereen tussen 23-29 oktober.

Vorige week 28-9 om 6:05 besteld btw.

flappah 04-10-12 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daaf (Bericht 832856)
Lol dingen annuleren om het Iphone sneller te krijgen jullie zijn wel een beetje gekkies hoor.
Ik wil die 30pin connector er gewoon direct bij hebben
En als dat betekend een paar dagen langer met mijn iphone 4 doen wat trouwens ook alleen maar speculatie is, vind ik geen ramp

*heheh*.. ja .. erg he! Maar mijn redenering was gewoon dat, wanneer die 30pins connector door Apple geleverd kan worden, ik die ook onmiddellijk op hetzelfde moment wel hier bij de Mediamarkt (of bij de APR's) te pakken kan krijgen. Dus toen maar weer geannuleerd.

scoop1 04-10-12 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door n@gel (Bericht 832857)
http://wapman.home.xs4all.nl/status-bestelling.png

Er lijkt iets veranderd in de delivery status widget. Aflever datum niet, die staat zoals bij iedereen tussen 23-29 oktober.

Vorige week 28-9 om 6:05 besteld btw.

zie jij dat in de appe store app? :confused:

tommie117 04-10-12 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door n@gel (Bericht 832857)
http://wapman.home.xs4all.nl/status-bestelling.png

Er lijkt iets veranderd in de delivery status widget. Aflever datum niet, die staat zoals bij iedereen tussen 23-29 oktober.

Vorige week 28-9 om 6:05 besteld btw.

wat zou er dan veraanderd moeten zijn?

supa1 04-10-12 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door n@gel (Bericht 832857)
http://wapman.home.xs4all.nl/status-bestelling.png

Er lijkt iets veranderd in de delivery status widget. Aflever datum niet, die staat zoals bij iedereen tussen 23-29 oktober.

Vorige week 28-9 om 6:05 besteld btw.

Als je bedoelt dat er gister 26 stond ipv 25, dan ja er is iets veranderd, anders lijkt me niet dat er iets anders is. :p Bij mij staat precies hetzelfde

n@gel 04-10-12 22:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tommie117 (Bericht 832867)
wat zou er dan veraanderd moeten zijn?

Foutje iets te enthousiast....

Hier de statussen in het Engels:
  • We've Received your Order - We will begin processing your order soon. You may be able to edit your order details once the order enters the the Processing Items status.
  • Processing Items - We're processing your order right now. You may be able to edit your order details through online Order Status, or by contacting Apple Online Store Customer Service.
  • Preparing for Shipment - We're currently preparing your order and, as a result, are unable to modify it at this point. If items are being shipped directly to you, we'll send you a Shipment Notification email. If items are being shipped to an Apple Store, we'll send you a Pickup Notification email when they're ready to pickup.
  • Shipped - Your item has shipped. Your carrier tracking number will be updated in online Order Status and the carrier's website within 24 hours.

abfab1803 04-10-12 23:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daaf (Bericht 832856)
Lol dingen annuleren om het Iphone sneller te krijgen jullie zijn wel een beetje gekkies hoor.
Ik wil die 30pin connector er gewoon direct bij hebben
En als dat betekend een paar dagen langer met mijn iphone 4 doen wat trouwens ook alleen maar speculatie is, vind ik geen ramp

Je hebt op zich gelijk. Maar als een product met veel bombarie aangekondigd wordt, je er dus enthousiast over bent en het direct wilt kopen, maar het is niet duidelijk wanneer je het daadwerkelijk kan kopen of geleverd krijgt. Dan word je gewoon een beetje "gekkie" :p

Maar ja, we kunnen nu inderdaad niets anders doen dan afwachten...

urban 05-10-12 00:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abfab1803 (Bericht 832877)
Je hebt op zich gelijk. Maar als een product met veel bombarie aangekondigd wordt, je er dus enthousiast over bent en het direct wilt kopen, maar het is niet duidelijk wanneer je het daadwerkelijk kan kopen of geleverd krijgt. Dan word je gewoon een beetje "gekkie" :p

Maar ja, we kunnen nu inderdaad niets anders doen dan afwachten...

Ja idd als ze nou zeggen 26 okt. Heb je hem zeker dan begin ik met tellen :P

Jieve 05-10-12 07:54

Wederom is heel de website offline... :P

Guest-20180129142242 05-10-12 08:21

Jep, misschien dat er nu toch iets gebeurd?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:51.