iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 5: Online Besteld (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/126212-iphone-5-online-besteld.html)

PvS79 30-10-12 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stephanmman (Bericht 846647)
Mijn levering staat op 30-10/05-11 iemand ervaring of die dan 05/11 pas komt of dat ze het wel eerder in die periode uitleveren hoop namelijk dat ik heb voor het weekend krijg

Die van mij staat op 29/10-2/11 (=vrijdag) en daarvan is de status nog ongewijzigd, verzending wordt nog niet eens voorbereid. Denk dat ik al blij mag zijn als ik mijne bestelling vrijdag ontvang. Ik denk daarom eerlijk gezegd niet dat jij hem voor het weekend gaat krijgen....

Shafra 30-10-12 11:33

Al Belgen die vandaag hun iPhone ontvangen hebben?
Mijn status blijft op Brussels, Belgium 30/10/2012 6:33 Importscan staan. Bij nog mensen?

avista 30-10-12 11:38

volgens ups zit mijn iphone nog in het busje nu nog afwachten

Dymo 30-10-12 11:38

Hier ook ontvangen :D
Wat is ie mooi he :)

Bedankt mlusthof! en de rest nog veel succes!

stephanmman 30-10-12 11:39

Oké als ik een beetje de reactie lees krijgt iedereen z'n bestelling pas op de uiterste datum das wel crep bij mij zit er weekend tussen

avista 30-10-12 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PvS79 (Bericht 846649)
Die van mij staat op 29/10-2/11 (=vrijdag) en daarvan is de status nog ongewijzigd, verzending wordt nog niet eens voorbereid. Denk dat ik al blij mag zijn als ik mijne bestelling vrijdag ontvang. Ik denk daarom eerlijk gezegd niet dat jij hem voor het weekend gaat krijgen....

mijn status veranderde op 29 oktober 2012
en de levertijd is 25 oktober - 31 oktober

zxcvbnm 30-10-12 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door avista (Bericht 846652)
volgens ups zit mijn iphone nog in het busje nu nog afwachten


"nog in het busje" gek he als ze pas om 9:00 met hun ronde beginnen en het nu 11:38 is.. :rolleyes:

lqtran 30-10-12 11:41

ben nu in de apple store a'dam, medewerker zegt dat er sprake is van miscommunicatie

online store en a'dam zijn 2 verschillende bv's. Hij kan mijn iphone met deukje dus niet omruilen wat gister wel door iemand aan de telefoon is beweerd, hij zegt dat ik de online store moet bellen en dat zij het moeten omruilen voor me.

Hij gaat nu voor me kijken of ik toch een los toestel kan kopen in de a'dam store, ondanks dat hij alleen nog maar voor contracten mag verkopen

zxcvbnm 30-10-12 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lqtran (Bericht 846661)
ben nu in de apple store a'dam, medewerker zegt dat er sprake is van miscommunicatie

online store en a'dam zijn 2 verschillende bv's. Hij kan mijn iphone met deukje dus niet omruilen wat gister wel door iemand aan de telefoon is beweerd, hij zegt dat ik de online store moet bellen en dat zij het moeten omruilen voor me.

Hij gaat nu voor me kijken of ik toch een los toestel kan kopen in de a'dam store, ondanks dat hij alleen nog maar voor contracten mag verkopen

Dat is onzin!

Apple store is een officieel servicepunt van apple! Ze horen je daar gewoon te helpen.

Als het nou een apple retailer was kon ik het begrijpen, maar bij de officiele store?

Mijn advies is: laat je niet afschepen!

PvS79 30-10-12 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zxcvbnm (Bericht 846662)
Dat is onzin!

Apple store is een officieel servicepunt van apple! Ze horen je daar gewoon te helpen.

Als het nou een apple retailer was kon ik het begrijpen, maar bij de officiele store?

Mijn advies is: laat je niet afschepen!

Offtopic: zowel de Apple Online Store NL als de Apple Store Amsterdam vallen via Apple Benelux BV of Apple Holding BV onder dezelfde moedervennootschap, Apple Sales Ireland uit Ierland. Beide Apple BV's hebben hetzelfde vestigingsadres aan het Leidsche Plein 29.

Het is dus een onzinverhaal dat de Apple Store Amsterdam je niet kan helpen omdat ze een andere BV zijn, de service op je Apple product moet gewoon nagekomen worden en in dit geval moeten ze omruilen omdat ze een ondeugdelijk product hebben geleverd.

Het zou wel anders zijn geweest als je bij een Apple retailer had gekocht en je wil bij de Store laten omruilen, of je had online bij Apple gekocht en je gaat naar een retailer om om te ruilen. Een Apple retailer is een geautoriseerde verkoper en servicepunt van Apple, maar juridisch niet gelieerd aan Apple zelf.

zxcvbnm 30-10-12 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PvS79 (Bericht 846668)
Offtopic: zowel de Apple Online Store NL als de Apple Store Amsterdam vallen via Apple Benelux BV of Apple Holding BV onder dezelfde moedervennootschap, Apple Sales Ireland uit Ierland. Beide Apple BV's hebben hetzelfde vestigingsadres aan het Leidsche Plein 29.

Het is dus een onzinverhaal dat de Apple Store Amsterdam je niet kan helpen omdat ze een andere BV zijn, de service op je Apple product moet gewoon nagekomen worden en in dit geval moeten ze omruilen omdat ze een ondeugdelijk product hebben geleverd.

Het zou wel anders zijn geweest als je bij een Apple retailer had gekocht en je wil bij de Store laten omruilen, of je had online bij Apple gekocht en je gaat naar een retailer om om te ruilen. Een Apple retailer is een geautoriseerde verkoper en servicepunt van Apple, maar juridisch niet gelieerd aan Apple zelf.

Precies.

Vandaar ook mijn advies je vooral niet af te laten schepen!

PvS79 30-10-12 11:57

Om 11:56u statuswijziging zichtbaar naar "Preparing for Shipment!" Eindelijk! :d

jarnovld 30-10-12 12:00

Ik heb zojuist eindelijk mijn iPhone 5 binnen gekregen! Mooi ding, geen beschadigingen. Woensdag verzonden, vandaag geleverd, top bedrijf dat UPS! ;)

storbuzs 30-10-12 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shafra (Bericht 846650)
Al Belgen die vandaag hun iPhone ontvangen hebben?
Mijn status blijft op Brussels, Belgium 30/10/2012 6:33 Importscan staan. Bij nog mensen?

Hier ook... Importscan 8:15 is voor mij de laatste... Er staan ook 3 importscans ondereen. mijne moet richting Turnhout

lqtran 30-10-12 12:07

ok, dussss

ze konden hem niet omruilen, maar ik heb wel een nieuwe kunnen kopen voor 11 euro meer, 670 euro dus, zit nu met 2 iphone 5's wit 16gb, wil iemand mijn andere overnemen? die is nooit aan geweest, alleen geen seal meer omdat ik dus de inhoud heb gecheckt, PM me

die andere zag er beter uit, echt een heeeeeeeeel minuscuul vlekje op zijkant aluminium, iig niet zo storend als dat deukje van gister

nieuwe is gelijk geactiveerd, nano sim erin en deze kan ik binnen 14 dagen nog ruilen mocht ik me toch nog storen aan dat vlekje zei die medewerker

urban 30-10-12 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jarnovld (Bericht 846673)
Ik heb zojuist eindelijk mijn iPhone 5 binnen gekregen! Mooi ding, geen beschadigingen. Woensdag verzonden, vandaag geleverd, top bedrijf dat UPS! ;)

Heb je er 7 dagen op gewacht ? Het is dinsdag !:eek:

rezabgr 30-10-12 12:07

om 11.55 mijn iphone 5 bezorgd in de buurt van Leiden door ups
woooow wat een mooie telefoon.
wachten allemaal waard
succes allemaal die nog op hun iphone wachten.

Roos79 30-10-12 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door urban (Bericht 846677)
Heb je er 7 dagen op gewacht ? Het is dinsdag !:eek:

-2 van t weekend maar meestal gaat t idd sneller!

En vreemd dat de apple store niet wilde omruilen...
Maar wilde jij soms een nieuw doosje?

Dessie 30-10-12 12:10

Eindelijk schot in de zaak!

Preparing for shipment.

Besteld 2okt, groep 29okt-2nov
Bankoverschrijving.

fredhe 30-10-12 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jarnovld (Bericht 846673)
Ik heb zojuist eindelijk mijn iPhone 5 binnen gekregen! Mooi ding, geen beschadigingen. Woensdag verzonden, vandaag geleverd, top bedrijf dat UPS! ;)

heb jij er bijna een week op gewacht dan?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:49.