//

iPhone 5: Online Besteld

iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dcell de magische woorden zijn "preparing for shipment" Dus je wil zeggen dat ze bij hun eerder worden uitgeleverd dan bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #561  
Oud 22-10-12, 15:08
m-etops m-etops is offline
• iOS 8.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Alphen a/d Rijn
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dcell Bekijk bericht
de magische woorden zijn "preparing for shipment"
Dus je wil zeggen dat ze bij hun eerder worden uitgeleverd dan bij ons.
Vraag is wanneer heeft hij gekeken en hoe lang staat die status al zo (maw wanneer veranderde deze naar "preparing for shipment"

Is allemaal accademisch.. want ik kijk niet naar anderen. Wil dat mijn status veranderd.. LOL
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #562  
Oud 22-10-12, 15:08
dcell dcell is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kingpinda Bekijk bericht
@Dcell: Niks magisch aan "preparing for shipment" als er achter future shipment staat en eronder de periode waarin. namelijk 29 oct tm nov 2.

Preparing for shipment zou hetzelfde kunnen zijn als wat wij hebben op dit moment: Artikelen worden verwerkt. Beiden hebben in principe de zelfde "lading" (excuse me for the pun Misschien worden ze wel met vliegtuig "verscheept" dan heet het planement
"preparing for shipment" is de stap na "processing items" oftewel artikelen worden verwerkt

om het duidelijk te maken. Deze meneer/mevrouw heeft "geluk" MacRumors Forums - View Single Post - iPhone 5 Shipped Thread

en deze meneer/mevrouw is minder gelukkig MacRumors Forums - View Single Post - iPhone 5 Shipped Thread
  #563  
Oud 22-10-12, 15:54
Popsie Popsie is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Gent
Berichten: 202
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kingpinda Bekijk bericht

btw: Ik ben ook zo iemand die elke dag inlogt om te kijken of er al iets veranderd is. Alleen zijn er 3 manieren om het ding te annuleren. En ik ben dus elke keer ook doodsbenauwd dat ik per ongeluk daarop klik. Hebben jullie dat ook?
Volledig
  #564  
Oud 22-10-12, 15:58
Vern Vern is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Spijkenisse, Nederland
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kingpinda Bekijk bericht
btw: Ik ben ook zo iemand die elke dag inlogt om te kijken of er al iets veranderd is. Alleen zijn er 3 manieren om het ding te annuleren. En ik ben dus elke keer ook doodsbenauwd dat ik per ongeluk daarop klik. Hebben jullie dat ook?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jerry89 Bekijk bericht
Haha Hoe herkenbaar! Ik heb pre-cies hetzelfde. Maar ik denk dat er overigens nog wel een bevestigings-knop achter zit, ter beveiliging.
Als jij dit nou eens probeert, dan ben je de thrillseeker en held van deze discussie .
  #565  
Oud 22-10-12, 16:00
Popsie Popsie is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Gent
Berichten: 202
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vern Bekijk bericht
Als jij dit nou eens probeert, dan ben je de thrillseeker en held van deze discussie .
  #566  
Oud 22-10-12, 16:01
SteGe SteGe is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 25
Standaard

Heb hetzelfde.... Maar heb wel al wat geannuleerd (namelijk mijn 30 pins dock converter) aangezien ik bang was dat dit mijn bestelling zou vertragen en ik dit niet waard vind.

Weet het niet 100% zeker, maar volgens mij krijg je inderdaad wel gewoon een vraag of je het zeker weet.
  #567  
Oud 22-10-12, 16:04
Popsie Popsie is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Gent
Berichten: 202
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SteGe Bekijk bericht
Heb hetzelfde.... Maar heb wel al wat geannuleerd (namelijk mijn 30 pins dock converter) aangezien ik bang was dat dit mijn bestelling zou vertragen en ik dit niet waard vind.
Ongelooflijk, heb juist hetzelfde gedaan op 28/09... de 30 pins converter heb ik dan wel al 10 dagen in mijn bezit
  #568  
Oud 22-10-12, 16:05
Kingpinda Kingpinda is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dcell Bekijk bericht
"preparing for shipment" is de stap na "processing items" oftewel artikelen worden verwerkt

om het duidelijk te maken. Deze meneer/mevrouw heeft "geluk" MacRumors Forums - View Single Post - iPhone 5 Shipped Thread

en deze meneer/mevrouw is minder gelukkig MacRumors Forums - View Single Post - iPhone 5 Shipped Thread
Ah ok I stand corrected.

Dan hoop ik maar dat ze in amerika gewoon beter de boel up to date houden... Want die datum dat het bij diegene aan moet komen ligt verder in de toekomst dan dat onze zouden moeten aankomen.
  #569  
Oud 22-10-12, 16:09
SteGe SteGe is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Popsie Bekijk bericht
Ongelooflijk, heb juist hetzelfde gedaan op 28/09... de 30 pins converter heb ik dan wel al 10 dagen in mijn bezit
Waar heb jij die 30 pins converter vandaan dan? Ben ook zeer benieuwd hoe dat gaat passen (hoe stevig, etc.). Heb mijn iPhone 3GS nu elke nacht in mijn wekker zitten, maar zit erg te twijfelen of dat wel goed gaat met de nieuwe iPhone....
  #570  
Oud 22-10-12, 16:11
Popsie Popsie is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Gent
Berichten: 202
Standaard

Hieronder een uittreksel van een bericht op een franstalig forum in B.

Korte vertaling: een lid chat met een medewerker van Apple, de verwerking (preparing for shipment) van de online bestellingen (Benelux) begint nu. De uiterste datum die medegedeeld werd bij uw bestelling zal gerespecteerd worden !

Hier het originele bericht :

Bon bonne nouvelle pour vous:
Après un petite discusion sur l'apple store avec un dénomé Guillaume:

Bonjour et Bienvenue sur le Chat Apple, je m'appelle Guillaume !

bonjour, si je commande maintenant en ligne, quand recevrais-je mon iphone 5.

Merci pour votre question !

Les dates d'expédition de 3 à 4 semaines sont correctes a l'heure où je vous parle. Il y a une chance que l’iPhone soit envoyé plus tôt que prévu mais nous préférons être réaliste compte tenu du nombre exceptionnel de demandes !

je me doute, sur belgium iphone, forum belge, des gens ont commandé il y a presque un mois, les délais n'ont pas changé?

est-ce qu'il seront livré cette semaine-ci?

Les livraisons d'iPhones 5 ont commencées pour les commandes de l'Apple Store en ligne !

La date limite annoncée sur le Site lors de votre commande est garantie

ok merci, bye

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 oktober 2012 om 16:15 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SteGe Bekijk bericht
Waar heb jij die 30 pins converter vandaan dan? Ben ook zeer benieuwd hoe dat gaat passen (hoe stevig, etc.). Heb mijn iPhone 3GS nu elke nacht in mijn wekker zitten, maar zit erg te twijfelen of dat wel goed gaat met de nieuwe iPhone....
Gewoon besteld op de Apple Store.
Hieronder vind je de verzendgegevens.
Het leveringsnummer is 8222250540.
Je bestelling zal naar verwachting op of voor 15/10/2012 op het opgegeven adres worden bezorgd.
De Apple Store :


Afleveradres
Y
Belgium

Levering op
15/10/2012
Aangezien uw bestelling per post wordt verstuurd, kunt u de zending helaas niet volgen.

Factuuradres

Belgium

E-mail

Verzonden artikelen
Lightning-naar-30-pens-adapter
  #571  
Oud 22-10-12, 16:20
Shaggers Shaggers is offline
• iOS 3.1.3
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 2
Standaard

Wat doet de koerier als je afwezig bent op het tijdstip van ontvangst?

Bij bestelling geen optie voor gezien, om bijvoorbeeld niet bij de buren te leveren.
Bij mijn vorige bestelling enkele jaren terug voor mijn MBP, hadden ze dit dus wel gedaan.
Zonder dat ik hier eigenlijk een akkoord voor heb gegeven.
  #572  
Oud 22-10-12, 16:29
Kingpinda Kingpinda is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 31
Standaard

Dan faked de koerier jouw handtekening en houdt ie hem zelf.

Maar all gekke stokjes op een rij: In veel gevallen mag een koerier niet bij buren afleveren. Dit is meestal bedrijfs afhankelijk. Dell doet dit absoluut niet. Apple weet ik niet. Lijkt mij ook van niet. nu kan het natuurlijk per koerier wel verschillen of zij zich hier aan houden. Bij notities van mij bijvoorbeeld met mag bij buren afgeleverd worden gebeurt het weleens dat zij dit absoluut niet doen tot ergenis van mij of als ik bij notities zeg niet afleveren bij buren gebeurt dit weer juist wel!

Voor de zekerheid zou ik gewoon zorgen dat er iemand thuis is. Kans lijkt mij klein dat deze telefoon bij buren word afgeleverd alhoewel hij natuurlijk wel bestaat. Kans is groter dat hij volgende dag weer aangeboden word. natuurlijk als de telefoon met een abonnement komt leveren zij het alleen bij jou af omdat je een credit check moet doen. Maar jij hebt hem natuurlijk los besteld zoals alle andere in deze thread.

Helaas is mijn vriendin op het moment werkeloos maar op dit puntje dus even een klein voordeel.
  #573  
Oud 22-10-12, 16:32
SteGe SteGe is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 25
Standaard

Ik laat hem daarom dus ook bij mijn ouders bezorgen. Daar is altijd wel iemand thuis... En anders zijn ze zo lief dat ze daarvoor zorgen
  #574  
Oud 22-10-12, 16:37
Poert Poert is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 69
Standaard

Zouden er vanavond al mailtjes verzonden worden? Zou toch leuk zijn!
  #575  
Oud 22-10-12, 16:54
kjid kjid is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 19
Standaard

Zouden er vanavond al pakketjes verzonden worden? Zou toch leuk zijn!
  #576  
Oud 22-10-12, 17:02
Andycom Andycom is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Popsie Bekijk bericht
Ik had iid op cancel geklikt per ongeluk.......
maar vrees niet, er komt nog een bevestigingsklik erna.

Pfiewwwww!!!!
  #577  
Oud 22-10-12, 17:08
arjendj arjendj is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 27
Standaard

Idd heb de mijne net gecanceld
  #578  
Oud 22-10-12, 17:10
Reiko Reiko is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Gent
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arjendj Bekijk bericht
Idd heb de mijne net gecanceld
per ongeluk of bewust?


't wordt hier inderdaad wel spannend!
  #579  
Oud 22-10-12, 17:16
arjendj arjendj is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 27
Standaard

bewust heb em lokaal gekocht, kan ik weer iemand blij maken die nog met smart zit te wachten
  #580  
Oud 22-10-12, 18:19
Popsie Popsie is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Gent
Berichten: 202
Standaard

Hier in België beginnen de eerste orderstatussen te veranderen. Toch al van een man of 5 op B forum. Allemaal op 28/09 besteld en 23-29/10 gekregen.
Bij mij nog niet spijtig genoeg

Edit: voor het moment zijn het allemaal 16 GB.
Reageren

Labels
bit.ly/iphone5orders



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 besteld UK kleine jan Koopinformatie Rest Europa 78 30-09-12 14:31
3GS besteld online apple store change1592 Koopinformatie Nederland 5 06-12-11 20:44
Iphone 4g Besteld Silver-Apple iPhone algemeen 12 16-10-10 11:16
Iphone4 besteld in de T-shop en online boktor Koopinformatie Nederland 17 15-08-10 23:24
iphone besteld poncke iPhone algemeen 18 29-09-09 19:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:46.