//

iPhone 5: Online Besteld

iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door stephanmman Mijn levering staat op 30-10/05-11 iemand ervaring of die dan 05/11 pas komt of dat ze het wel eerder in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #3081  
Oud 30-10-12, 12:31
PvS79 PvS79 is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stephanmman Bekijk bericht
Mijn levering staat op 30-10/05-11 iemand ervaring of die dan 05/11 pas komt of dat ze het wel eerder in die periode uitleveren hoop namelijk dat ik heb voor het weekend krijg
Die van mij staat op 29/10-2/11 (=vrijdag) en daarvan is de status nog ongewijzigd, verzending wordt nog niet eens voorbereid. Denk dat ik al blij mag zijn als ik mijne bestelling vrijdag ontvang. Ik denk daarom eerlijk gezegd niet dat jij hem voor het weekend gaat krijgen....
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #3082  
Oud 30-10-12, 12:33
Shafra Shafra is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 5
Standaard

Al Belgen die vandaag hun iPhone ontvangen hebben?
Mijn status blijft op Brussels, Belgium 30/10/2012 6:33 Importscan staan. Bij nog mensen?
  #3083  
Oud 30-10-12, 12:38
avista avista is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 4
Standaard

volgens ups zit mijn iphone nog in het busje nu nog afwachten
  #3084  
Oud 30-10-12, 12:38
Dymo Dymo is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 73
Standaard

Hier ook ontvangen
Wat is ie mooi he

Bedankt mlusthof! en de rest nog veel succes!
  #3085  
Oud 30-10-12, 12:39
stephanmman stephanmman is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 3
Standaard

Oké als ik een beetje de reactie lees krijgt iedereen z'n bestelling pas op de uiterste datum das wel crep bij mij zit er weekend tussen
  #3086  
Oud 30-10-12, 12:40
avista avista is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PvS79 Bekijk bericht
Die van mij staat op 29/10-2/11 (=vrijdag) en daarvan is de status nog ongewijzigd, verzending wordt nog niet eens voorbereid. Denk dat ik al blij mag zijn als ik mijne bestelling vrijdag ontvang. Ik denk daarom eerlijk gezegd niet dat jij hem voor het weekend gaat krijgen....
mijn status veranderde op 29 oktober 2012
en de levertijd is 25 oktober - 31 oktober
  #3087  
Oud 30-10-12, 12:40
zxcvbnm zxcvbnm is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door avista Bekijk bericht
volgens ups zit mijn iphone nog in het busje nu nog afwachten

"nog in het busje" gek he als ze pas om 9:00 met hun ronde beginnen en het nu 11:38 is..
  #3088  
Oud 30-10-12, 12:41
lqtran lqtran is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 41
Standaard

ben nu in de apple store a'dam, medewerker zegt dat er sprake is van miscommunicatie

online store en a'dam zijn 2 verschillende bv's. Hij kan mijn iphone met deukje dus niet omruilen wat gister wel door iemand aan de telefoon is beweerd, hij zegt dat ik de online store moet bellen en dat zij het moeten omruilen voor me.

Hij gaat nu voor me kijken of ik toch een los toestel kan kopen in de a'dam store, ondanks dat hij alleen nog maar voor contracten mag verkopen
  #3089  
Oud 30-10-12, 12:44
zxcvbnm zxcvbnm is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lqtran Bekijk bericht
ben nu in de apple store a'dam, medewerker zegt dat er sprake is van miscommunicatie

online store en a'dam zijn 2 verschillende bv's. Hij kan mijn iphone met deukje dus niet omruilen wat gister wel door iemand aan de telefoon is beweerd, hij zegt dat ik de online store moet bellen en dat zij het moeten omruilen voor me.

Hij gaat nu voor me kijken of ik toch een los toestel kan kopen in de a'dam store, ondanks dat hij alleen nog maar voor contracten mag verkopen
Dat is onzin!

Apple store is een officieel servicepunt van apple! Ze horen je daar gewoon te helpen.

Als het nou een apple retailer was kon ik het begrijpen, maar bij de officiele store?

Mijn advies is: laat je niet afschepen!
  #3090  
Oud 30-10-12, 12:55
PvS79 PvS79 is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zxcvbnm Bekijk bericht
Dat is onzin!

Apple store is een officieel servicepunt van apple! Ze horen je daar gewoon te helpen.

Als het nou een apple retailer was kon ik het begrijpen, maar bij de officiele store?

Mijn advies is: laat je niet afschepen!
Offtopic: zowel de Apple Online Store NL als de Apple Store Amsterdam vallen via Apple Benelux BV of Apple Holding BV onder dezelfde moedervennootschap, Apple Sales Ireland uit Ierland. Beide Apple BV's hebben hetzelfde vestigingsadres aan het Leidsche Plein 29.

Het is dus een onzinverhaal dat de Apple Store Amsterdam je niet kan helpen omdat ze een andere BV zijn, de service op je Apple product moet gewoon nagekomen worden en in dit geval moeten ze omruilen omdat ze een ondeugdelijk product hebben geleverd.

Het zou wel anders zijn geweest als je bij een Apple retailer had gekocht en je wil bij de Store laten omruilen, of je had online bij Apple gekocht en je gaat naar een retailer om om te ruilen. Een Apple retailer is een geautoriseerde verkoper en servicepunt van Apple, maar juridisch niet gelieerd aan Apple zelf.
  #3091  
Oud 30-10-12, 12:57
zxcvbnm zxcvbnm is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PvS79 Bekijk bericht
Offtopic: zowel de Apple Online Store NL als de Apple Store Amsterdam vallen via Apple Benelux BV of Apple Holding BV onder dezelfde moedervennootschap, Apple Sales Ireland uit Ierland. Beide Apple BV's hebben hetzelfde vestigingsadres aan het Leidsche Plein 29.

Het is dus een onzinverhaal dat de Apple Store Amsterdam je niet kan helpen omdat ze een andere BV zijn, de service op je Apple product moet gewoon nagekomen worden en in dit geval moeten ze omruilen omdat ze een ondeugdelijk product hebben geleverd.

Het zou wel anders zijn geweest als je bij een Apple retailer had gekocht en je wil bij de Store laten omruilen, of je had online bij Apple gekocht en je gaat naar een retailer om om te ruilen. Een Apple retailer is een geautoriseerde verkoper en servicepunt van Apple, maar juridisch niet gelieerd aan Apple zelf.
Precies.

Vandaar ook mijn advies je vooral niet af te laten schepen!
  #3092  
Oud 30-10-12, 12:57
PvS79 PvS79 is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 16
Standaard

Om 11:56u statuswijziging zichtbaar naar "Preparing for Shipment!" Eindelijk!
  #3093  
Oud 30-10-12, 13:00
jarnovld jarnovld is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 27
Standaard

Ik heb zojuist eindelijk mijn iPhone 5 binnen gekregen! Mooi ding, geen beschadigingen. Woensdag verzonden, vandaag geleverd, top bedrijf dat UPS!
  #3094  
Oud 30-10-12, 13:06
storbuzs storbuzs is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shafra Bekijk bericht
Al Belgen die vandaag hun iPhone ontvangen hebben?
Mijn status blijft op Brussels, Belgium 30/10/2012 6:33 Importscan staan. Bij nog mensen?
Hier ook... Importscan 8:15 is voor mij de laatste... Er staan ook 3 importscans ondereen. mijne moet richting Turnhout
  #3095  
Oud 30-10-12, 13:07
lqtran lqtran is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 41
Standaard

ok, dussss

ze konden hem niet omruilen, maar ik heb wel een nieuwe kunnen kopen voor 11 euro meer, 670 euro dus, zit nu met 2 iphone 5's wit 16gb, wil iemand mijn andere overnemen? die is nooit aan geweest, alleen geen seal meer omdat ik dus de inhoud heb gecheckt, PM me

die andere zag er beter uit, echt een heeeeeeeeel minuscuul vlekje op zijkant aluminium, iig niet zo storend als dat deukje van gister

nieuwe is gelijk geactiveerd, nano sim erin en deze kan ik binnen 14 dagen nog ruilen mocht ik me toch nog storen aan dat vlekje zei die medewerker
  #3096  
Oud 30-10-12, 13:07
urban urban is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 203
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jarnovld Bekijk bericht
Ik heb zojuist eindelijk mijn iPhone 5 binnen gekregen! Mooi ding, geen beschadigingen. Woensdag verzonden, vandaag geleverd, top bedrijf dat UPS!
Heb je er 7 dagen op gewacht ? Het is dinsdag !
  #3097  
Oud 30-10-12, 13:07
rezabgr rezabgr is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 10
Standaard

om 11.55 mijn iphone 5 bezorgd in de buurt van Leiden door ups
woooow wat een mooie telefoon.
wachten allemaal waard
succes allemaal die nog op hun iphone wachten.
  #3098  
Oud 30-10-12, 13:10
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door urban Bekijk bericht
Heb je er 7 dagen op gewacht ? Het is dinsdag !
-2 van t weekend maar meestal gaat t idd sneller!

En vreemd dat de apple store niet wilde omruilen...
Maar wilde jij soms een nieuw doosje?
  #3099  
Oud 30-10-12, 13:10
Dessie Dessie is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 22
Standaard

Eindelijk schot in de zaak!

Preparing for shipment.

Besteld 2okt, groep 29okt-2nov
Bankoverschrijving.
  #3100  
Oud 30-10-12, 13:10
fredhe fredhe is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jarnovld Bekijk bericht
Ik heb zojuist eindelijk mijn iPhone 5 binnen gekregen! Mooi ding, geen beschadigingen. Woensdag verzonden, vandaag geleverd, top bedrijf dat UPS!
heb jij er bijna een week op gewacht dan?
Reageren

Labels
bit.ly/iphone5orders



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 besteld UK kleine jan Koopinformatie Rest Europa 78 30-09-12 15:31
3GS besteld online apple store change1592 Koopinformatie Nederland 5 06-12-11 21:44
Iphone 4g Besteld Silver-Apple iPhone algemeen 12 16-10-10 12:16
Iphone4 besteld in de T-shop en online boktor Koopinformatie Nederland 17 16-08-10 00:24
iphone besteld poncke iPhone algemeen 18 29-09-09 20:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:25.