iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 2 'kopen' of 'niet kopen' ? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/12699-iphone-2-kopen-niet-kopen.html)

gemmelos 10-05-08 19:06

iPhone 2 'kopen' of 'niet kopen' ?
 
Hallo allemaal,

Ik vroeg me af of de 3G iPhone nou echt beter was om te kopen op dit moment of dat je beter de "eerste" iPhone kan kopen.

Dus wie wil de 3G iPhone gaan kopen en waarom ???

mvg gemmelos

ps: srry voor de vragen die ik eerder stelde, ben(of was, hoop k) nog een beetje een noob op dit forum :p

croiman 10-05-08 19:08

ik heb er nu ene van 8 en ene van 16 in gebruik, ik koop me toch ook nog ene 3G iphone.

dennis9920 10-05-08 19:27

dit alles wat jij vraagt over de 3g weet nog niemand behalven apple zelf dus hier kan niemand iets over zeggen.

Celf 10-05-08 19:31

Wacht nou gewoon af wat de iphone 2 gaat doen qua specs en software. Met de informatie die nu bekend is zijn discussies als deze vergelijkbaar met het discussieren welke 6 getallen voor de lotto ingevuld moeten gaan worden ;)

croiman 10-05-08 22:37

We zullen zien wat er uit de bus komt op t moment hij der is he?

soCool 11-05-08 00:04

Specificaties voor de iPhone2, halve ondersteuning voor 3g netwerken, zijn onbekend.

croiman 11-05-08 02:13

der zijn geruchten, maar hoe en wat precies??
op de site van geohot stond bepaalde info of die klopt???

gemmelos 11-05-08 10:34

Wanneer zullen de specificaties van iphone 2 te zien zijn op ipohneclub.nl ??
Juni ofso ???

truckdiver 11-05-08 11:23

als apple ze vrij geeft :rolleyes:
wat waarschijnlijk in juni gaat zijn

croiman 11-05-08 11:24

En ik koop er onmiddelijk ene, en probeer oude baseband erin te krijgen ofzo, eerst zien welke firmware natuurlijk. WinPwnage helpt mss???

timmeu 12-05-08 01:52

waar heb je dat gelezen dat die bluetooth beter ging zijn? graag een linkje :)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gemmelos (Bericht 110544)
Hallo allemaal,

Ik vroeg me af of de 3G iPhone nou echt beter was om te kopen op dit moment of dat je beter de "eerste" iPhone kan kopen.
Ik vraag dit, omdat ik toch nog met een paar vragen zit bij dit dilemma:

1) Ik heb gelezen dat de nieuwe iPhone $200 gaat kosten, maar zit je dan wel of niet vast aan een abbonoment bij AT&T ??

2) Stel dat ik de iPhone had gekocht. Hoe snel zijn er dan manieren om hem te unlocken of komen die er niet ????

3) Ik heb gelezen dat de nieuwe iPhone een betere bluetooth heeft, zodat er contact kan worden gemaakt met andere telefoons of met de computer.
Komt deze software niet ook in de nieuwe firmware van de eerste iPhone ?? (stel firmware 1.1.5 of 2.0)

Alvast bedankt .... :)


VLB 12-05-08 10:46

en waarom zou je een Bluetooth connectie met je computer willen?! :confused:

truckdiver 12-05-08 10:50

een beetje zinloze discussie
niemand weet hoe er de iphone uit gaat zien maar al wel vragen over stellen wat het beste is en hoe hij gaat werken:confused:

timmeu 12-05-08 12:04

sync zonder kabel (het blijft een mobiel toestel en je zou dan ook niet altijd aan een draad moeten denken om iets op je toestel te krijgen!), bestanden overdragen zoals contactpersonen, en ja bestanden ook, als modem voor met je laptop online te kunnen, afstandsbediening voor je pc, er zijn echt wel wat mogelijkheden
check

enfin de functionaliteit van de bluetooth is beetje beperkt en soms niet erg 'handig' gezien je altijd naar die settings moet om je toestel herkenbaar te maken en dus te koppelen!

het is een zalige gewoonte da spel in je broekzak te laten steken en dat met vele dingen te late koppelen, denk aan headsets, versterker thuis, ook dus je pc

om een beetje terug te komen op het forum.. dat er gesproken wordt over functionaliteit ipv uitzicht van zo'n spel lijkt me logish gezien hij er al sexy uitziet is een toepassingsuitbreiding meer rede tot aankoop (of wachten) dan het zicht!

ma goed das mijn mening als het om zo veel centjes gaat :) (ik verkoop althans degene die ik nu heb door! en ga dan wel even voort zonder tot er zekerheid is!)

croiman 12-05-08 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VLB (Bericht 111253)
en waarom zou je een Bluetooth connectie met je computer willen?! :confused:

Wi-Fi is en blijft sneller dan bluetooth

matthewvl 13-05-08 16:07

ik ga wachten op nieuwe iphone ;)
hij moet beter zijn zeggen mensen :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:24.