//

Fahim GSM reparatie te Uden (N-Brabant)

Fahim GSM reparatie te Uden (N-Brabant) discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, 2 weken geleden is mijn Iphone 4 16Gb gerepareerd bij Fahim GSM reparatie in Uden. De homeknop reageerde amper en dus is door ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-10-12, 12:31
Luka77 Luka77 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 22
Standaard Fahim GSM reparatie te Uden (N-Brabant)

Hallo allemaal,

2 weken geleden is mijn Iphone 4 16Gb gerepareerd bij Fahim GSM reparatie in Uden. De homeknop reageerde amper en dus is door dit bedrijf de flexcable vervangen.

Binnen no-time ging echter ook deze homeknop minder werken. Telefonisch melding van gemaakt bij Fahim GSM reparatie en zodra de mogelijkheid zich voordeed de telefoon weer daarheen gebracht. Echter is Fahim van mening dat ik gewoon moet betalen voor iets wat na 2 dagen al kapot is gegaan. Weliswaar de helft van de normale prijs maar dit blijf ik belachelijk vinden.

Iemand soortgelijke ervaringen bij Fahim??

Grt,
Luka
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaring met "Koxal Gsm Reparatie service" unikon Koopinformatie Nederland 6 04-07-11 17:23
Nieuw scherm iphone 1e gen (omg brabant) Hooligan123 iPhone algemeen 0 30-09-08 00:40
Gsm.nl en fw 1.1.2. marcoryn Koopinformatie Nederland 3 19-01-08 08:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:12.