//

iPhone 5 via belsimpel.nl

iPhone 5 via belsimpel.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Op 25 september 2012 heb ik mijn iPhone 5 16 GB Black besteld bij Belsimpel.nl . Omdat ik het toestel heb aangeschaft via verlenging bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-10-12, 13:31
JdeB0511 JdeB0511 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard iPhone 5 via belsimpel.nl

Op 25 september 2012 heb ik mijn iPhone 5 16 GB Black besteld bij Belsimpel.nl. Omdat ik het toestel heb aangeschaft via verlenging bij T-mobile, heb ik de afgelopen weken intensief de desbetreffende thread in de gaten gehouden, ervan uitgaande dat mijn order ongeveer tegelijk zou lopen met de klanten die rechtstreeks bij T-mobile hebben besteld.
Toen ik in die thread las dat veel mensen afspraken voor de levering konden maken, was ik in de veronderstelling dat ik ook aan de beurt zou zijn.
Helaas is mijn orderstatus via belsimpel.nl nog steeds niet veranderd en reageert de klantenservice alleen met standaardmailtjes.

Ik vind het een vrij karige zaak worden inmiddels. Daarom dit topic: Zijn er meer mensen die via Belsimpel.nl op hun iPhone 5 wachten? Welke versie en welke datum is besteld?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 via Belsimpel.nl ugene Koopinformatie Nederland 764 29-11-10 14:37
iPhone 4 via BelSimpel.nl iPhone4Robin Koopinformatie Nederland 2 24-08-10 18:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:24.