//

Gratis iphone (gsm1oost amsterdam)

Gratis iphone (gsm1oost amsterdam) discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag in de tram in amsterdam gezien, een advertentie van gsm1oost ( GSM1OOST ) Gratis iphone bij een abo van 24,95. Ik ken de details ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-05-08, 16:21
bluesky_nl bluesky_nl is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 7
Standaard Gratis iphone (gsm1oost amsterdam)

Vandaag in de tram in amsterdam gezien, een advertentie van gsm1oost (GSM1OOST) Gratis iphone bij een abo van 24,95. Ik ken de details niet, en helaas staat er ook niks op de website. Maar na een telefoontje wel begrepen dat ze nog genoeg op voorraad hebben en dat het is bij een 2-jarig abonnement.

greeetz

Blue
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-05-08, 16:28
Appelsap's schermafbeelding
Appelsap Appelsap is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 74
Standaard

Die reclame heb ik inderdaad ook gezien, ze vermelden er ook bij dat deze iPhone origineel simlock vrij is en dat zij er zelf niets mee hebben gedaan. Vraag me een beetje af in hoeverre dit juist is wat ze me hebben verteld door de telefoon.
  #3  
Oud 15-05-08, 16:37
bluesky_nl bluesky_nl is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 7
Standaard

Een collega van mij gaat er voor 18uur vanavond 1 halen, dus morgen weet ik hier meer over.
Maar ach, wel of niet simlock vrij, maakt niet uit. tis met pwnage tool 5 minuten werk (try to avoid ziphone!)
  #4  
Oud 15-05-08, 16:42
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Een website waar zelfs spelfouten opstaan geeft niet erg veel vertrouwen moet ik zeggen. (vodaphone is niet helemaal goed )
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
  #5  
Oud 15-05-08, 16:51
Appelsap's schermafbeelding
Appelsap Appelsap is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 74
Standaard

Zolang ze maar de goede profider bedoelen Ik ben heel benieuwd of alles naar wens verloopt. Ik krijg binnen enkele dagen een iPhone in huis gsmstunter
  #6  
Oud 15-05-08, 20:12
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

Op zich weinig bijzonders bij deze aanbieding. Zoiets was er bijna een jaar geleden al.
Wel fijn voor mensen die er nu nog 1 gaan aanschaffen. Alle grote toko's gaan ze nu ruimen voor de komst van de nieuwe Iphone..profiteren dit soort bedrijfjes weer van.
__________________
iPhone 4 16GB, iPad2 16GB, iPod Shuffle, AppleTV2
  #7  
Oud 16-05-08, 10:22
bluesky_nl bluesky_nl is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 7
Standaard

Mijn collega heeft 'm gisteren opgehaald. ook bij abo verlenging kreeg 'ie de iphone gratis. Nette service en uitleg.
Niets te klagen dus, ondanks de spelfout(en) op de website
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:41.