//

iPhone 4 houden of toch de iPhone 5 kopen?

iPhone 4 houden of toch de iPhone 5 kopen? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Momenteel heb ik een iPhone 4, eind december verloopt mijn abonnement bij Vodafone. M'n iPhone 4 is redelijk gebruikt. Er zit een kier ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-12-12, 22:40
Morse92 Morse92 is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 8
Standaard iPhone 4 houden of toch de iPhone 5 kopen?

Beste lezers,

Momenteel heb ik een iPhone 4, eind december verloopt mijn abonnement bij Vodafone. M'n iPhone 4 is redelijk gebruikt. Er zit een kier tussen de achterkant van de glasplaat en de metalen band (nagel dikte) en de home knop is lam geworden. Ik weet niet zeker of ik er verstandig aan doe om m'n iPhone nog 1 of 2 jaar te houden en dan alle mankementen er aan te verhelpen inclusief een nieuwe batterij. Of om toch voor een paar tientjes meer een nieuwe iPhone 5 te nemen bij een verlening. Zou het nog rendabel zijn om m'n iPhone 4 te laten repareren of denken jullie dat het verstandiger is om de iPhone 5 te nemen?

Graag hoor ik jullie mening.

PS: Ik weet niet of dit het goede deel van het forum is.
__________________
Google is your best friend.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-12-12, 22:54
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Ik heb dezelfde spullen als jij, en ik heb besloten om ze in ieder geval nog een jaar te houden.
De iphone 4 en de ipad 2 mogen nog mee doen met iOS 6, en zijn ook niet trager dan met iOS 5. Ze krijgen hopelijk ook de volgende versie van iOS, en dan zit daar nog twee jaar "leven" in.
We missen wel een paar dingen, navigatie en siri zijn de twee waar ik nu op kan komen. En die kan ik wel missen.

Wat voor mij ook meespeelt, is dat de huidige iphone 5 wellicht niet werkt op de Nederlandse LTE-frequenties: http://www.iphoneclub.nl/206046/ipho...-in-nederland/

Als ik dan toch een nieuwe iphone zou kopen, wil ik dat 4G mobiel internet ook werkt!

Laatst gewijzigd door remundo7000; 10-12-12 om 22:32.
  #3  
Oud 10-12-12, 17:50
Onyx Onyx is offline
• iOS 13.1.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 326
Standaard

Achterkantje kan ik niet bepalen hoe dat beschadigd is maar een homeknop kost iets van €25.- incl montage.
Batterij kan je zelf vervangen en zijn ook verkrijgbaar voor zo'n €15.-.

Die kosten (samen met je achterkant) moet je afzetten tegen wat een iPhone 5 je oplevert.
Je eigen iPhone 4 levert uiteraard ook nog wat op

Ik moet bv. een ander abbo nemen en die is dan best prijzig icm de iPhone 5.
Ik neem een sim only (youfone) en koop een losse iPhone 5.
Kan ik weer 2 jaar vooruit.
__________________
iPhone XI RED 128GB FW13.1.1 || iPad 2017 32GB Wi-Fi FW13.1.1
Reageren

Labels
houden, iphone 4, iphone 5, repareren, verlengen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 kopen? Of toch een 3GS? Azamato Koopinformatie Nederland 6 15-04-11 16:06
Van prepaid naar abbo nr houden? nu nog Iphoen 3Gs kopen? wesp-nl Odido (T-Mobile) 2 17-05-10 23:42
iPhone 3G kopen, of toch niet? Basjee Archief 3 10-06-08 18:27
Ik ga een iphone kopen.. waar moet ik rekening mee houden? orli Archief 4 16-04-08 21:54
Iphone nu kopen of toch 6 maanden wachten ? jermain Archief 2 01-10-07 12:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:28.