iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Thailand een idee?!?!(3g) (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/13480-thailand-idee-3g.html)

martez 26-05-08 11:26

Thailand een idee?!?!(3g)
 
Goede morgen,

We hebben de eerste gen. maar net gehad en de volgende staat alweer bijna voor de deur..(3g):D

Nu zat ik zo te denken (zware opgave op de maandagmorgen); we kopen/halen de Iphone's wel uit Amerika, UK of D maar hoe zit het met het verkrijgen van de phone's in Thailand, waar ze (correct me if I'm rong) worden gemaakt.
Is het niet een goed idee om ze daar vandaan te halen of
heeft iemand daar al ervaring mee?
Nu gaat er namelijk een collega in de maand juni daar naartoe, kan hem wel een zak geld mee geven, maar als het uberhaubt geen zin heeft dan haal ik hem liever zelf wel in de VS.

Greetz, Martez.

PauluS87 26-05-08 11:35

Pff ik heb een collega die hem ergens uit Thailand heeft gehaald, maar ik weet niet uit wat voor winkel, of als het gewoon een prive verkoper was. Ik ga het even vragen en kom hier vanmiddag op terug.

martez 26-05-08 11:41

Toppie!..

je bent daar namelijk een stuk goedkoper uit..

dutchbloke 26-05-08 13:06

Pas op vriend van mij heeft ook een iphone in Bangkok gekocht.Daar getest met bellen verbinding was perfect maar hier in Nederland werkt hij niet.Alles geprobeerd nieuwe firmware e.d. maar niet werkend te krijgen.

PauluS87 26-05-08 14:24

Vreemd... Een collega van mij heeft de iphone ook uit thailand, en geen enkel probleem! Helemaal niks, werkt gewoon zoals de mijne (UK).

dutchbloke 26-05-08 15:02

Hij heeft voor een 8gb €350 betaald en heeft hem gekocht in het MBK center.

Hij heeft hem afg. donderdag naar fixsupport.nl gebracht en zou binnen 5 werkdagen horen wat het probleem was.Zodra ik wat gehoord heb laat ik het weten.

martez 26-05-08 15:09

Ik denk dat er overal wel rotten appels tussen zitten, je moet altijd wel een beetje geluk hebben met dat soort dingen..

Het gaat iig niet om de eerste gen maar de nieuwe. zodra die uitkomt probeer ik hem te bemachtigen in thailand.
Zal hem niet gelijk aanschaffen, wil wel de recenties horen,lezen,zien..
en ofdat er een mogelijkheid is om hem te jailbraken.
maar de mogelijkheid om hem te kopen is er iig..

bedankt voor jullie ervaring-tips for now..

gr,

dedafmonteur 26-05-08 16:58

hier heb ik nooit aan gedacht....mn moeders oom heeft daar een hotel en ik heb veel contact met die neef (20)
miss. kan ik er wel aan komen.

ik zal mijn best gaan doen!

Zspirit 26-05-08 20:59

Dat zou mooi zijn.
ik ga over 2 maanden ook op vakantie ben benieuwd of de 3g dan al uit is.

mamutskywalker 27-05-08 07:54

suc6 dan
en fijne vakantie

Haagze sf2 07-08-08 21:11

al eenig idee hoe het zit?
vlieg over 25 dagen naar thaiand toe dus maybe daar de 3g halen

reno1 21-06-09 20:12

Hoi ik ga over 4 dagen naar Thailand kan ik daar ook de 3Gs kopen? in de zin van dat hij hier werkt?

harikiri2 15-03-10 22:02

is zeker aangeraden!
mijn vader heeft er drie dagen geleden eentje voor me meegenomen uit Thailand kan er alles mee behalve apps op zetten iemand een idee hoe dat moet?
hij koste tussen de 60-70 euro kan er mee bellen, sms'en internetten mailen.

stuur mee een berichtje als je me kan helpen hoe ik er apps op kan zetten.

hoop dat jullie dit ook gaan doen!

Gr.

King1987 15-03-10 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harikiri2 (Bericht 426788)
is zeker aangeraden!
mijn vader heeft er drie dagen geleden eentje voor me meegenomen uit Thailand kan er alles mee behalve apps op zetten iemand een idee hoe dat moet?
hij koste tussen de 60-70 euro kan er mee bellen, sms'en internetten mailen.

stuur mee een berichtje als je me kan helpen hoe ik er apps op kan zetten.

hoop dat jullie dit ook gaan doen!

Gr.

Via iTunes. Herkent iTunes hem wel?

harikiri2 15-03-10 22:07

weet ik niet nog nooit aan gedacht ga ik zeker even proberen
heb je daar wel ervaring mee?

King1987 15-03-10 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harikiri2 (Bericht 426793)
weet ik niet nog nooit aan gedacht ga ik zeker even proberen
heb je daar wel ervaring mee?

Dat is de enige manier om contacten/apps/muziek etc er op te krijgen. Werkt dat niet, is hij nep en kan je geen apps uit de appstore erop krijgen.

harikiri2 15-03-10 22:15

hij komt uit thailand dus.. er kan bij mij bijv. ook een geheugenkaart in waarop ik muziek kan zetten, zit een camera voor video bellen, en een pennetje bij dus..
ik weet niet of die 100% nep is.:P

King1987 15-03-10 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harikiri2 (Bericht 426799)
hij komt uit thailand dus.. er kan bij mij bijv. ook een geheugenkaart in waarop ik muziek kan zetten, zit een camera voor video bellen, en een pennetje bij dus..
ik weet niet of die 100% nep is.:P

Hij is 200% nep, je kan er niet mee video bellen, en kan geen geheugenkaart in, en zit geen pennetje bij. Het is dus geen iPhone.

harikiri2 15-03-10 22:20

staat er wel op en ik kan er alles mee doen wat je met een echte i phone ook kan?

Michael 15-03-10 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harikiri2 (Bericht 426805)
staat er wel op en ik kan er alles mee doen wat je met een echte i phone ook kan?

Nou dat lijkt me niet Een iPhone heeft geen geheugenkaart en stylus nog.Dit is gewoon een fake en jij hebt je laten overtuigen dat het een "echte" zou zijn.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:50.