//

iPad vervangen binnen 14 dagen in Apple Store

iPad vervangen binnen 14 dagen in Apple Store discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vorige week in de Apple Store in Amsterdam een iPad 4 gekocht. Bij nader inzien wil ik toch een iPad met meer geheugen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-03-13, 10:23
merman merman is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 24
Standaard iPad vervangen binnen 14 dagen in Apple Store

Ik heb vorige week in de Apple Store in Amsterdam een iPad 4 gekocht. Bij nader inzien wil ik toch een iPad met meer geheugen. Er is mij verteld (en zojuist bevestigd per telefoon) dat ik het recht heb om mijn iPad binnen 14 dagen kosteloos om te ruilen.

Weet iemand wat het beleid is van Apple? Krijg ik echt een nieuwe iPad of een refurbished? Hoe kan ik dat trouwens zien?

En wat doen ze met mijn teruggebrachte iPad?

Laatst gewijzigd door merman; 23-03-13 om 10:34.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-03-13, 10:45
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door merman Bekijk bericht
Bij nader inzien wil ik toch een iPad met meer geheugen. Er is mij verteld (en zojuist bevestigd per telefoon) dat ik het recht heb om mijn iPad binnen 14 dagen kosteloos om te ruilen.
Ik denk dat je nergens, ook niet bij Apple, een iPad met bv. 16 GB kosteloos kan ruilen tegen een iPad met bv. 64 GB. Als er al geruild wordt zal je wel moeten bijbetalen voor de versie met meer geheugen.
  #3  
Oud 23-03-13, 10:49
merman merman is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 24
Standaard

ja, natuurlijk zal ik moeten bijbetalen. Dat snap ik ook. Met kosteloos bedoelde ik: zonder extra ingehouden kosten naast de meerkosten voor meer geheugen. Maar krijg ik er dan wel een nieuwe iPad voor terug is mijn vraag?

Ik heb mijn huidge (in te ruilen) iPad keurig behandeld hoor en gelijk in een hoes gestopt. Maar ik vraag me af of het beleid dan is dat je refurbished of nieuwe krijgt en hoe je het verschil ziet (bijv. aan het serienummer).
  #4  
Oud 23-03-13, 10:54
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door merman Bekijk bericht
Maar krijg ik er dan wel een nieuwe iPad voor terug is mijn vraag?
Als je binnen de veertien (14) dagen de koopovereenkomst ongedaan maakt en je koopt dan een andere iPad zal je wel een nieuwe krijgen denk ik.

Wat zegt de winkel of Apple, als je bij Apple direct gekocht hebt, daar van? Dat zijn toch de enige instanties die jouw vraag accuraat kunnen beantwoorden en hun specifieke beleid kunnen verduidelijken
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Via Apple Online Store bestelde iPhone 5 al binnen?! Muesli Archief 2 23-10-12 11:40
PwnageTool 2.0 binnen 2 a 3 dagen beschikbaar studiojeroen Archief 68 20-07-08 01:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:41.