iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   oude iphone verkopen of niet? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/13941-oude-iphone-verkopen-niet.html)

borgqueenx 04-06-08 12:16

oude iphone verkopen of niet?
 
Ik wil absoluut de nieuwe iphone 3g hebben mits deze gps heeft.
Dat zal zeer waarschijnlijk zo zijn.

Mijn vraag is wat ik het beste kan doen.
Mijn huidige 8gb verkopen voor hoeveel dollar of euro en bij welke website?

Komt de 3g deze maand? Want de iphone is ook werkelijk mijn telefoon, en ik hoop wel bereikbaar te blijven.

En ik wil uiteraad wel homebrew/third party apps kunnen draaien op de 3g.
Denk je dat ik geen vergissing maak om mn huidige iphone te verkopen, dat de 3g voorlopig niet te hacken is?
En ik hoop de 3g ook te kopen via een vertrouwde internetshop ofzo, niet via ebay achtige sites want ik ben al veel bedrogen.

Dus...wat raden jullie me aan?

colliehome 04-06-08 12:20

Je hebt een PM

PauluS87 04-06-08 12:24

Heel verstandig collie. Sluiten dit topic :D

borgqueenx 04-06-08 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PauluS87 (Bericht 121907)
Heel verstandig collie. Sluiten dit topic :D

die pm was een aanbod voor als ik hem besluit te verkopen.

Waarom topic sluiten?

Ik vraag gewoon naar wat jullie zouden doen en mij aanraden...koopadvies dus.

truckdiver 04-06-08 13:42

Moet niet gesloten worden.
Maar je antwooorden kan jezelf wel vinden denk ik.
Toch zeker omdat je goede bezoeker van deze site bent.
1verkopen? kijk eens op ebay of marktplaats rond.
wacht je nog een week gaan deze iphones zeker zakken in prijs.
wil je er nog wat voor hebben is nu nog de moment denk ik.
zie ook nieuwsbericht van gisteren.
2.vraag over de 3g
daar zijn al vele topics over dat deze volgende week gaat uitkomen.
3. wat er al dan niet op de 3g gedraaid gaat worden weet nog niemand,omdat hij nog NIET uit is.
hopenlijk gaat hij gehackt kunnen worden,weten we ook pas zeker als hij uit is en de software dan beschikbaar is om te hacken.
4.kopen? hij gaat in Belgie uitkomen en met wat geluk ook wel in Nederland.
Kan je zo de winkel binnnenstappen en aankopen

borgqueenx 04-06-08 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 121938)
Moet niet gesloten worden.
Maar je antwooorden kan jezelf wel vinden denk ik.
Toch zeker omdat je goede bezoeker van deze site bent.
1verkopen? kijk eens op ebay of marktplaats rond.
wacht je nog een week gaan deze iphones zeker zakken in prijs.
wil je er nog wat voor hebben is nu nog de moment denk ik.
zie ook nieuwsbericht van gisteren.
2.vraag over de 3g
daar zijn al vele topics over dat deze volgende week gaat uitkomen.
3. wat er al dan niet op de 3g gedraaid gaat worden weet nog niemand,omdat hij nog NIET uit is.
hopenlijk gaat hij gehackt kunnen worden,weten we ook pas zeker als hij uit is en de software dan beschikbaar is om te hacken.
4.kopen? hij gaat in Belgie uitkomen en met wat geluk ook wel in Nederland.
Kan je zo de winkel binnnenstappen en aankopen

dat nieuwsbericht had ik al wel gevonden:)

Bedankt voor de info. Ik denk dat ik hem maar ga verkopen, dan hopen dat hij snel uitkomt en gehackt kan worden:)

Ik wil hem in nederland verkopen, dan is 350 euro voor een 8gb versie wel goed toch, voor een maandgebruikte iphone...

topke 04-06-08 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx (Bericht 121944)
dat nieuwsbericht had ik al wel gevonden:)

Bedankt voor de info. Ik denk dat ik hem maar ga verkopen, dan hopen dat hij snel uitkomt en gehackt kan worden:)

Ik wil hem in nederland verkopen, dan is 350 euro voor een 8gb versie wel goed toch, voor een maandgebruikte iphone...

Ik zou toch wat meer vragen moest ik u zijn..

colliehome 04-06-08 14:24

Het is een beetje gek nu zooo kort voor een nieuw toestel al een verkoop te doen. Mensen gaan even dit voorstel van een nieuwe - en de nieuwe prijs- afwachten. Enkel als je met je geld een nieuw model wil kopen is het een optie.

Bedenk wel. Als het nieuwe toestel er is en daadwerkelijk een goede prijs heeft. Gaan de mensen dan jou oudere nog willen. Maar is het nieuwe toestel dan minderwaardig en jhet jouwe superieur? Waarom is het nieuwe mogelijk zoveel goedkoper dan het oudere. En toch zit er meer onder de kap??? Think about it....

borgqueenx 04-06-08 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door colliehome (Bericht 121959)
Het is een beetje gek nu zooo kort voor een nieuw toestel al een verkoop te doen. Mensen gaan even dit voorstel van een nieuwe - en de nieuwe prijs- afwachten. Enkel als je met je geld een nieuw model wil kopen is het een optie.

Bedenk wel. Als het nieuwe toestel er is en daadwerkelijk een goede prijs heeft. Gaan de mensen dan jou oudere nog willen. Maar is het nieuwe toestel dan minderwaardig en jhet jouwe superieur? Waarom is het nieuwe mogelijk zoveel goedkoper dan het oudere. En toch zit er meer onder de kap??? Think about it....

hij gaat waarschijnlijk goedkoper worden, omdat de iphone veel te duur is voor wat hij waard is. Dus pure winst voor apple. Dat willen ze veranderen door een wat redelijke prijs te geven, en zodat ook meer mensen hem willen kopen.

PauluS87 04-06-08 15:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx (Bericht 121933)
die pm was een aanbod voor als ik hem besluit te verkopen.

Waarom topic sluiten?

Ik vraag gewoon naar wat jullie zouden doen en mij aanraden...koopadvies dus.

Oke sorry, ik had het verkeerd begrepen.

Excuses.

colliehome 04-06-08 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx (Bericht 121962)
hij gaat waarschijnlijk goedkoper worden, omdat de iphone veel te duur is voor wat hij waard is. Dus pure winst voor apple. Dat willen ze veranderen door een wat redelijke prijs te geven, en zodat ook meer mensen hem willen kopen.


Denk niet dat Apple wakker ligt dat hij te duur is voor wat hij waard is hoor.
En wat is duur. Vergelijk hem met high end toestellen... die zijn 40% duurder...Zelfs met prijzen die ze hier vragen ( bedoel niet specifiek hier op de site).

de prijzen liggen tussen de 300 en de 800 euro! dus een iPhone die - voor mij alvast - mijn laptop meer en meer aan de kant legt , een prima investering.

En let op ; ben een echte Mac Freak....maar een gsm moet bruikbaar zijn. Voor mij is de iPhone heel bruikbaar. Mijn laatste " normale " toestel was een Nokia E61i dus was al wat gewoon. Deze koste toen 500 euro


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:24.