//

Ervaring met GSM kliniek-schiedam

Ervaring met GSM kliniek-schiedam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft er iemand ervaring met deze mensen? Zelf probeerde ik te mailen met vragen als: - Waarom is hij zo goedkoop - Waarom is wit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-05-13, 15:29
Marissie Marissie is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 10
Standaard Ervaring met GSM kliniek-schiedam

Heeft er iemand ervaring met deze mensen?
Zelf probeerde ik te mailen met vragen als:
- Waarom is hij zo goedkoop
- Waarom is wit duurder als zwart?

Ik gaf aan dat een iphone 5 een dure en grote aankoop is, dus dat ik hoop dat ze begrijpen dat ik daarom voorzichtig ben
Krijg ik dit terug van ze:

Citaat:
Wij zijn een winkel

We lopen voor 1 toestel niet weg

Omdat ik veel zwarte iph 5 op voorraad heb zijn die goedkoper
Schilt ook maar paar tientjes

Wij zijn jaren actief controleer bij kvk
En ik vind het persoonlijk een rare reactie. Zo ga je toch niet met klanten om?Of ligt het nou aan mij.
Des al niettemin zou ik graag ervaringen willen lezen.

Dit is de link
Marktplaats.nl - iphone 5 16gb nieuw - Mobiele telefoons | Apple iPhone
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-05-13, 00:14
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Ik heb geen ervaring, maar zou er nog geen reiswekker kopen. Een iPhone 5 kost €676. Soms een tientje goedkoper, maar geen €555. Argument van voorraad is natuurlijk kul....marktprijs is marktprijs.

Ik ben ook benieuwd hoe hij een paar tientjes schilt.....ik heb zelf een hekel aan schillen. Vooral asperges.
  #3  
Oud 23-05-13, 05:29
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Als je dit soort reacties krijgt dan weet je al dat je verder moet zoeken.

Succes!
  #4  
Oud 25-05-13, 10:18
Blackrope Blackrope is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 3
Standaard

Hallo

Antwoord in die mail is niet echt klantvriendelijk.
Maar weet wel dat ze eerlijk zijn en als er een prijs staat op marktplaats dan kan je er vanuit gaan dat je de GSM ook voor die prijs kan kopen.

Dit baseer ik op het gegeven dat ik in de afgelopen jaar daar zelf 2x een GSM heb gekocht.
Let wel op de meeste toestellen die zij verkopen komen uit landen waar de toestellen goedkoper zijn.
Voor mij nooit geen nadeel geweest.
En het zijn originele toestellen.

Hoop dat je hier wat aan hebt in je beslissing.
  #5  
Oud 25-05-13, 10:22
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blackrope Bekijk bericht
Als er een prijs staat op marktplaats dan kan je er vanuit gaan dat je de GSM ook voor die prijs kan kopen.

Let wel op de meeste toestellen die zij verkopen komen uit landen waar de toestellen goedkoper zijn.
Helaas zijn er best veel oplichters op Marktplaats actief dus je 1e statement klopt (lang) niet (altijd).

Bedoel je met je 2e opmerking dat het om toestellen met een simlock gaat?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #6  
Oud 25-05-13, 16:09
iSpy iSpy is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 294
Standaard

Mijn mening? Ophalen.

Kan dat niet? Verder zoeken.

Overigens, voor 555 euro heb je op marktplaats particulieren die hun gesealde iphone 5 verkopen. voor minder dan 555 kan je al een gesealde iphone kopen tegenwoordig. dat raad ik je dan eerder aan dan hetgeen jij beschrijft. Ga altijd wel ophalen. Check wat je koop en betaald vervolgens netjes het afgesproken bedrag.
  #7  
Oud 25-05-13, 17:41
Blackrope Blackrope is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 3
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Helaas zijn er best veel oplichters op Marktplaats actief dus je 1e statement klopt (lang) niet (altijd).

Bedoel je met je 2e opmerking dat het om toestellen met een simlock gaat?
Misschien handig als je iemand quote dat je eerst leest waar de context over gaat.

En de hele zin mee neemt, niet vanaf een bepaalt punt... dat verdraaid de context.
Niet kwaad bedoeld.

Want het gaat hier over GSM kliniek niet over marktplaats.

Met andere woorden de prijzen die GSM kliniek op marktplaats zet daar kan je vanuit gaan dat die prijzen kloppen.
Dit uit persoonlijke ervaring.

En antwoord op je 2e vraag, zover ik weet is alles simlockvrij de 2 toestellen die ik kocht wel.
(Ben zelf naar de winkel geweest om ze te kopen)

Verder weet ik niet veel over GSM kliniek maar zou zeggen ga gewoon kijken bevalt het dan kan je het kopen bevalt het niet heb jezelf de keuze.


Laatst gewijzigd door Blackrope; 25-05-13 om 17:58.
  #8  
Oud 25-05-13, 18:36
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blackrope Bekijk bericht
Want het gaat hier over GSM kliniek niet over marktplaats
Sorry, dan heb ik je fout begrepen.

Met deze specifieke verkoper heb ik zelf geen ervaring (en dat zal ook wel zo blijven).
  #9  
Oud 25-05-13, 21:29
Marissie Marissie is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 10
Standaard

Dankjulliewel voor de reacites. Ik heb besloten dat ik het voorlopig nog bij mijn iphone 4 houd, en dan marktplaats in de gaten houden voor een goede 'deal' Het voelt niet goed met die winkel , omdat ze niet bepaald klantvriendelijk zijn.

Overigens @ iSpy bij dingen die ik van marktplaats af haal doe ik dat inderdaad, en dan als de iphone niet geseald is, dan neem ik mijn macbook mee, zodat ie itunes kan herkennen. Ophalen ben ik sowieso vna plan, is hij geseald, en blijkt hij nep te zijn, kan ik altijd terug. (natuurlijk met mijn vader/ buurjongen hehe )
  #10  
Oud 25-05-13, 23:18
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blackrope Bekijk bericht
Misschien handig als je iemand quote dat je eerst leest waar de context over gaat.

En de hele zin mee neemt, niet vanaf een bepaalt punt... dat verdraaid de context.
Niet kwaad bedoeld.

Want het gaat hier over GSM kliniek niet over marktplaats.
Er stond niet bij dat je het over GSM Kliniek had, dus mij was dat ook niet duidelijk. Maar dat is nu geen punt meer.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marissie Bekijk bericht
Dankjulliewel voor de reacites. Ik heb besloten dat ik het voorlopig nog bij mijn iphone 4 houd, en dan marktplaats in de gaten houden voor een goede 'deal' Het voelt niet goed met die winkel , omdat ze niet bepaald klantvriendelijk zijn.

Overigens @ iSpy bij dingen die ik van marktplaats af haal doe ik dat inderdaad, en dan als de iphone niet geseald is, dan neem ik mijn macbook mee, zodat ie itunes kan herkennen. Ophalen ben ik sowieso vna plan, is hij geseald, en blijkt hij nep te zijn, kan ik altijd terug. (natuurlijk met mijn vader/ buurjongen hehe )
Hier worden ook iPhones te koop aangeboden, hè

Overigens... Mag ik je van harte aanraden geen MacBook mee te nemen naar een onbekende? Voor hetzelfde geld moet je 'm afstaan onder bedreiging met een mes tegen je keel, weet jij veel wat voor persoon je tegenover je krijgt eer je daar bent
  #11  
Oud 26-05-13, 01:27
Blackrope Blackrope is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 3
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
Er stond niet bij dat je het over GSM Kliniek had, dus mij was dat ook niet duidelijk. Maar dat is nu geen punt meer.:
Uhhhh de topic gaat over GSM kliniek.... Dus waar anders moet het over gaan.

Grappig dit.....
  #12  
Oud 26-05-13, 16:38
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Over Marktplaats natuurlijk.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blackrope Bekijk bericht
Hallo

Antwoord in die mail is niet echt klantvriendelijk.
Maar weet wel dat ze eerlijk zijn en als er een prijs staat op marktplaats dan kan je er vanuit gaan dat je de GSM ook voor die prijs kan kopen.

Dit baseer ik op het gegeven dat ik in de afgelopen jaar daar zelf 2x een GSM heb gekocht.
Let wel op de meeste toestellen die zij verkopen komen uit landen waar de toestellen goedkoper zijn.
Voor mij nooit geen nadeel geweest.
En het zijn originele toestellen.

Hoop dat je hier wat aan hebt in je beslissing.
Je had het over Marktplaats en noemde GSM Kliniek daarna niet éénmaal bij naam. Daarom begreep ik dat je het over Marktplaats had. Als je 1 naam noemt en daarna verwijzingen plaatst, dan is de connectie gauw gemaakt. Achteraf, na jouw correctie, is het mij volledig duidelijk dat je niet Marktplaats beoordeelde, maar dat jij op basis van jouw twee ervaringen met GSM Kliniek, deze verkoper betrouwbaar acht.

Ik zal me verder afwezig houden tenzij ik nog iets kan bijdragen, maar wilde dit wel even uit de wereld helpen.
  #13  
Oud 12-07-13, 17:25
Ksani Ksani is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 1
Standaard GsmKliniek verkoop gestolen telefoons

Heb 2 maand terug een nieuwe Galaxy S4 bij GsmKliniek gekogt. En gisteren ben ik door politie gebeld dat de telefoon van diefstal afkomstig is. Kan het nog steeds niet geloven. Maar gelukkig kan ik hem voorlopig wel houden, maar mag hem niet verkopen of hoe dan ook [FONT=Arial][SIZE=2]wegdoen. Hopelijk gaat het goed aflopen voor mijn S4 Want heb wel wat mooie centjes voor uitgegeven. Dus mensen [/SIZE][/FONT]
blijf uit de buurt van die oplichters uit GsmKliniek.
  #14  
Oud 12-08-13, 14:13
sam1978 sam1978 is offline
• iOS 2.1
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 1
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ksani Bekijk bericht
heb 2 maand terug een nieuwe galaxy s4 bij gsmkliniek gekogt. En gisteren ben ik door politie gebeld dat de telefoon van diefstal afkomstig is. Kan het nog steeds niet geloven. Maar gelukkig kan ik hem voorlopig wel houden, maar mag hem niet verkopen of hoe dan ook [font=arial][size=2]wegdoen. Hopelijk gaat het goed aflopen voor mijn s4 want heb wel wat mooie centjes voor uitgegeven. Dus mensen [/size][/font]
blijf uit de buurt van die oplichters uit gsmkliniek.

apart heb je familie bij de politie ? Ik heb ooit zelf een mobiel gekocht niet bij gsmkliniek maar bij kingtel in schiedam . Bleek een gestolen mobiel te zijn !! Mocht er gelijk afstand van doen en een boete van 150 betalen )) (kreeg niet eens de kans om naar die winkel terug te gaan) .... Of je bent nu uit je nek aan het lullen want als dat zo is wat je klets ga je toch terug naar de winkel **jij bent al blij dat je met een gejatte mobiel mag lopen hahahaha sorry hoor maar dan ben jij ook niet 100% ik zal dan mijn geld terug willen en zal het naar die winkel terug brengen waar ik het heb gekocht ** die gasten kunnen ook niet ruiken of het gestolen is maar zijn wel verplicht om een verkoopovereenkomst te laten tekenen door de verkoper en een kopie geldig legitimatie ! (dan weten ze van wie zij het hadden ingekocht)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 augustus 2013 om 13:24 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marissie Bekijk bericht
Heeft er iemand ervaring met deze mensen?
Zelf probeerde ik te mailen met vragen als:
- Waarom is hij zo goedkoop
- Waarom is wit duurder als zwart?

Ik gaf aan dat een iphone 5 een dure en grote aankoop is, dus dat ik hoop dat ze begrijpen dat ik daarom voorzichtig ben
Krijg ik dit terug van ze:



En ik vind het persoonlijk een rare reactie. Zo ga je toch niet met klanten om?Of ligt het nou aan mij.
Des al niettemin zou ik graag ervaringen willen lezen.

Dit is de link
Marktplaats.nl - iphone 5 16gb nieuw - Mobiele telefoons | Apple iPhone

EMAIL KLINKT NIET VRIENDELIJK NEE , MAAR IK ZIE NERGENS EEN ORGINELE MAIL VAN JOU WEL VAN HET BEDRIJF ,, IK HEB HET GEVOEL DAT U OOK NIET VRIENDELIJK BENT GEWEEST OF MET DOMME VRAGEN KOMT TJA DAN KRIJG JE DOMME ANTWOORDEN TERUG ) EN 2DE WAT IK NIET SNAP ER WORDT IN HET MAIL GEVRAAGD WAAROM DIE WINKEL ZO GOEDKOOP IS ,WIL JE NIET GOEDKOPER ? ZONEE STAP DAN GEWOON DE APPLE STORE BINNEN EN NEUS NIET OP MARKTPLAATS !ps: voor de rest is onze gezin zwaar tevreden over onze iphones wat niet van gsmkliniek komt maar via tmobile abonnement hahahahaha , dus als je geen geld hebt om een mobiel te kopen ga niet zwerven op marktplaats zal ik zeggen maar neem een mobiel abo dan had jij nu ook net als mijn dochter van 18 met een iphone 5 kunnen lopen ipv gezeik hier hahaha

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 augustus 2013 om 13:38 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marissie Bekijk bericht
heeft er iemand ervaring met deze mensen?
Zelf probeerde ik te mailen met vragen als:
- waarom is hij zo goedkoop
- waarom is wit duurder als zwart?

Ik gaf aan dat een iphone 5 een dure en grote aankoop is, dus dat ik hoop dat ze begrijpen dat ik daarom voorzichtig ben
krijg ik dit terug van ze:



En ik vind het persoonlijk een rare reactie. Zo ga je toch niet met klanten om?of ligt het nou aan mij.
Des al niettemin zou ik graag ervaringen willen lezen.

Dit is de link
marktplaats.nl - iphone 5 16gb nieuw - mobiele telefoons | apple iphone
duidelijk mail toch ? Klinkt het betrouwbaarder als ze met dure woorden je mail terug beantwoorden ))) ze hebben trouwens weer een aktie ) kan het niet zo gauw terug vinden maar d8 500euro iph5 ofzo hahahaha
  #15  
Oud 06-02-14, 23:39
groot groot is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 1
Standaard Ervaring met GSM kliniek-schiedam

Helaas slechte ervaring met GSM Kliniek schiedam. Anderhalf jaar geleden iphone gekocht bij GSM Kliniek schiedam.
Wi-Fi printje defect, bekend probleem bij apple. Apple geeft 1 jaar garantie maar als consument heb je met consumentenrecht minimaal 2 jaar garantie of langer bij de leverancier waar je het aankoopt. GSM kliniek reageert zeer klant onvriendelijk en zeer arrogant en beledigent op de vraag naar garantie, ze verwijzen naar apple of naar hun eigen leverancier waar je als consument niets mee te maken hebt want je hebt het bij hun aangekocht.
Als ik de iphone toch wil laten nakijken dan kon dat weleens 2 tot 3 maanden duren dat hij weg was, was het antwoord, met geen zekerheid van garantie of reparatie en geen leen toestel.

Die jongens doen nog eens aan klanten binding.............

Volgende keer naar een zaak die zijn klanten niet in de maling neemt..........!!!!!!!!!
  #16  
Oud 07-02-14, 00:52
songul songul is offline
• iOS 3.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groot Bekijk bericht
Helaas slechte ervaring met GSM Kliniek schiedam. Anderhalf jaar geleden iphone gekocht bij GSM Kliniek schiedam.
Wi-Fi printje defect, bekend probleem bij apple. Apple geeft 1 jaar garantie maar als consument heb je met consumentenrecht minimaal 2 jaar garantie of langer bij de leverancier waar je het aankoopt. GSM kliniek reageert zeer klant onvriendelijk en zeer arrogant en beledigent op de vraag naar garantie, ze verwijzen naar apple of naar hun eigen leverancier waar je als consument niets mee te maken hebt want je hebt het bij hun aangekocht.
Als ik de iphone toch wil laten nakijken dan kon dat weleens 2 tot 3 maanden duren dat hij weg was, was het antwoord, met geen zekerheid van garantie of reparatie en geen leen toestel.

Die jongens doen nog eens aan klanten binding.............

Volgende keer naar een zaak die zijn klanten niet in de maling neemt..........!!!!!!!!!
1) voor zover ik weet krijg je leentoestel bij geen 1 verkoper mits je een verzekering hebt afgesloten.
2)ik heb een toestel bij Belcompany gekocht en die was om precies te zijn 68dagen weg voor reparatie. en momenteel een abo bij tele2 en mijn toestel moet voor de 2de keer weg voor reparatie voor hetzelfde probleem. (maarja ik heb geduld)
3) meestal staat onder of boven aan een bon waar en hoelang je de garantie hebt, ben je er hier niet mee eens dan moet je het ook niet aanschaffen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ervaring met Holland GSM uit Rotterdam? iphfor Koopinformatie Nederland 1 13-02-13 15:08
Iemand ervaring met gsm-eindhoven? dirkheld Koopinformatie Nederland 3 10-11-11 23:42
Ervaring met "Koxal Gsm Reparatie service" unikon Koopinformatie Nederland 6 04-07-11 17:23
België: surf op gsm met generation CharlieCharlo Overige providers België 7 17-12-10 01:58
Iemand ervaring met opzegging gsm-abonnement? LEGACY Orange 3 07-10-10 12:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:20.